Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

:turkey:Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:

Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

goede morgen …

De leeuw is los :wink:

@Raak
Het voetbal, op school waren ze 3e geworden geloof ik en gisteren hebben ze gewonnen. Met hoeveel weet ik niet want ik heb niet gekeken.

@Viva
Van de zon genoten in Tiel en dan is het afkicken als je binnen komt. Koud he?

@Roanna
Al weer onderweg naar huis. Of nog aan het ontbijt misschien?

WHAHAHAHAHAHAHA!!!

Ehhhh ik op het werk… kan door omstandigheden niet op FB(we kunnen niet meer inloggen!)
Niets te doen maar we hebben wel lol!

Ben benieuwd naar de mail!

@Beps
Das balen … al die beestjes met vreselijke honger :wink: Ga je het nog druk krijgen als je afgewerkt bent. Maar iig wel lol en dat is ook belangrijk toch?

Meiden nog een uurtje en dan naar huis!
@Roanna,… thanks weer voor de mail… wat een goed nieuws!!!

Goedenmiddag. :dag:

@Beps: Ja, best wel he enneh… graag gedaan hoor.
Nog eens wat. Ben jij dat die BOVENAAN staat met Bloem? lol2 cheerWerkse nog even en wel thuis zo. Ik heb je ruiten al gezeemd hoor.

Zo meiden, wij alweer even thuis en alles weer even bijgewerkt op de pc, tas uitgepakt. Ons weekendje was heerlijk, maar dat had ik al verteld he!!!

Nou, iedereen nog weer een fijne dag verder. Ik ga even de weekend kranten lezen die zijn blijven liggen.

Laterssss :dag:

Thuis en aan de ‘zeem’… :dag:

Goedemiddag meiden,

Roanna dank je wel voor de mail…
Beps niet op fb, maar nu thuis en aan de zeem
Cynnie telefoon weer terug, maar al weer een nieuwe
Volgens mij staan er 2 bovenaan het lijstje die helemaal niet wegwillen, brullen al…
Wij lekker gerommeld in huis, de meubels in de hele donkere olie, dus nu is het hier een bende, alles staat schots en scheef, want de tafels moeten drogen…net pas gedouched en aangekleed, alles dus lekker in de pon gedaan.

Roanna: thanks voor de mail!!! :kus:

Zucht… stond ik maar boven in het lijstje… :frowning:

Hoi allemaal, wil ff schrijven, maar hoor net dat t eten klaar is, dus later!!!

Nou ben bijna op orde…
Nog even poetsen en dan naar mn bedje, nu 2 dagen vrij…dan 5 dgn werken en dan…oh nee ik moest me stil houden haha

@Roanna
Een fijn weekend gehad … mooi zo!! Ennuh … bedankt voor de mail.

@Beps
De beestenboel weer bijgewerkt?

@Viva
In de pon de meubels geolied. Pff … ik snap niet waar je de energie vandaan haalt.

@cyn

Zucht… stond ik maar boven in het lijstje… :frowning:

2 zielen 1 gedachte … en dan ben ik nog maar net terug dus ik mag niet zeuren :frowning:
Komt goed meis, uiteindelijk :kus:

@Miere
Eerst eten voordat het koud is :wink:

@Marion: Ook weer graag gedaan hoor.

@Beps: Nu al naar bedje? Is er “markt” ergens ofzo? Nouja… alvast weltrusten dan. Des te eerder mag je op vakantie. Was jij toch die bovenaan staat? cheer

@Viva: Pfff… wat een werk zeg. Nog niet zelf in de olie nu? lol2 Wat zal het mooi glimmen en lekker ruiken bij jou in de woonkamer.

Verder ook niet zoveul meer te melden. De kranten al uit, dus ga me maar weer opmaken voor de nieuwe werkweek.

Nee niet vroeg naar bed…ben nog hardstikke druk…
Maar gewoon, als alles klaar is op tijd naar bedje…

Markt…Nee, Rubbie is ‘ziek’… een echte man: Snipverkouden, niezen, koud rillerig: IkbenZIEK… brrrr bah…brrrr Ikbenechtziek…brrr kuchkuch…ik heb dorst…PFFFF en ik heb vrij…moet ik nog zuster Clivia spelen ook :wink:

Hallo, wij ook weer thuis
Roanna : bedankt voor de mail !! fijn om te horen dat jullie zo’n leuk weekend gehad hebben
Beps : geen internet op het werk, nu alles weer bij moeten werken en ff zuster clivia spelen en dan naar bed
Viva : alles op z’n kop en in de olie, nu zeker uitwrijven en alles weer blinkend terug op zijn plaats krijgen, goed gewerkt !!
Cyn : wil ook liefst bovenaan
Marion : net terug maar wil toch ook wel weer zo snel mogelijk weg
Miere : geen tjd voor een update want het eten was klaar. Smaakte het lekker ???

Pffff ja echt verschrikkelijk he!!! :kus: ook voor jou!

Maar jullie zijn alweer vaker geweest dan ik…vergeet niet dat ADR verleden jaar MIJN LAATSTE VAKANTIE was…dat is dus gewoon echt 1 jr geleden(bijna)…
Tuurlijk wonen jullie liefdes daar…alleen ben ik er echt aan toe…
Nog 8,5 nachtje slapen(we vliegen om 6.25 dus die nacht is half haha)

Nou ben bijna op orde, alleen nog ‘serveren’ op in mn cafe…

@Raak: Ook weer thuis van weggeweest. :dag:

@Beps: Ja hoor! Jij bent nu eerst aan de beurt en dan… ikke weer hoor. Moet er zo nodig weer ff tussenuit. Zal eerst nog maar eens gaan betalen, anders kom ik nog heel niet weg.

En dan… mogen alle anderen weer. cheer

Roanna,bedankt voor de mail.
Jullie weekendje er weer opzitten,kan je er weer ff tegenaan.

Beps,lekker aan het aftellen het is je van harte gegund hoor.

Viva,de boel weer in de was gezet.

C zijn ogen nog steeds wat onstoken,morgen toch maar weer de ha bellen.Vanmorgen verjaardag gehad van zoontje van collega,daarna C bij een vriend van mij gebracht en ik naar me cluppie geweest…Gisteravond de vrienden hier gehad met de kids,pfffff leek wel of er een bom ontploft was,en de vloer plakte dus vanmorgen vroeg al weer gedweild.

Beps: ja dat begrijp ik ook echt wel! En gun het jullie ook van harte… Maar vergeet niet dat jij wel gewoon bij je liefde bent (vrijwel) elke dag… en dat maakt het juist zo moeilijk… :wink: