@roanna: genieten, groeten aan kokkie!
Hallo, hier is de nachtbraker weer!!
Met goed nieuws: IK HEB DE BAAN!!!
Zaterdagochtend ga ik werken, van, schrik niet, 6 of 7 uur in de ochtend tot een uurtje of 2, half 3.
Erg leuk hotel, pas vernieuwd, en leuke mensen. En een leuke sfeer, voor zover ik vandaag merkte. Erg leuk gesprek gehad met de restaurantmanager, een uhhh turkse man, haha.
@ Roanna en kokkie, nog veel plezier de rest van t weekend!
@ Jac, hopelijk is het positief, dat ze wat gevonden hebben, en kunnen ze er wat aan doen. Ik kan me wel voorstellen dat het een opluchting is dat er nu eindelijk een verklaring is voor je klachten.
@ Beps weer lekker gescoord. Je mag maar 20 kg meenemen, toch?
@ Raak, nog gefeliciteerd met je kleindochter!
@ Cyn leker naar MP, wanner gaan jullie? In d. H. zie je echt overal vlaggen en posters ervan.
@ TRL, sterkte met die kleine sterke man, hoop dat z’n oogjes gauw beter worden, je hebt hier iig tips genoeg gekregen!
@ Marion, m’n duimen worden zo langzamerhand blauw!
@ Viva heeft de tent weer aan kant, die van mij moet nog even wachten, ik moet morgen onverwacht werken op Schip**, de oma van mijn Marokkaanse collega, die morgen zou werken is onverwacht overleden, dus zij is vanmiddag direct naar Marokko vertrokken, dus voor het werk even een noodgeval.*
@ MK, was weer druk aan t werk, maar nu weekend, tijd voor de kleintjes.
@ Bloem, hoe ist? En hoe was het vandaag op werk?
Iedereen gehad?? Zo niet, dikke :kus:
Goedemorgen
Miere : wow wat een update ! Proficiat met je nieuwe baan. Dat zijn wel flink lange dagen, maar ja, Turkse baas, turkse uren he lol2lol2lol2
Ik ook wakker… meld me straks wel nu eerst naar mn werk
En met zo een update van Miertje… hoef ik niets te zeggen behalve:
MIERTJE!!! GEFELICITEERD MET DE BAAAAHAAAAANNNNN!!!
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Miere,van harte gefeliciteerd met je baan.
Goedemorgen.
Miere gefeliciteerd eindelijk weer een baan.
Voor de rest niets meer aan toe te voegen…ja het is weekend en ik heb een verjaardag, dus straks naar Tiel
JAAAA we staan BOVENAAN!!! WE ZIJN DE 1STE DIE VERTREKKEN!!!
@miere
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@raak
Wat een schitterende foto’s!!!
Alleen wat een enge beesten…
@jac
Eindelijk wat gevonden, weet je nu waar je aan toe bent.
En vandaag weer mooi weer!!!
Goede morgen meiden …
Ik heb TE lang geslapen en TE lang bij de bakken rond gehangen. Nu in sneltreinvaart de douche in want anders is J nog te laat voor voetbal, het moet niet gekker worden ![]()
Een mooie update van Miere en sluit me daar ff gemakkelijk bij aan, alleen nog …
MIERE GEFELICITEERD MET JE BAAN!!!
:dag: meiden!
Zo ik vanmorgen weer lekker bezig op het werk… Gister is mijn nieuwe telefoon bezorgd, en vandaag alweer teruggestuurd… Sloot niet mooi aan, en krijg gewoon mijn geld terug… Mams heeft inmiddels in de stad een ander voor me gekocht… Toch maar weer gewoon Sams*ng ![]()
Verder niet zoveel nieuws. M. zijn broer gaat dit weekend al verloven dus we spreken elkaar weinig… Maar hij heeft beloofd het te proberen om vanavond online te komen :wub:
Verder gister de AB gestopt… en vandaag jawel >> weer keelpijn! Wordt er echt moedeloos van en kan wel janken, dus ga maandag maar weer naar me grote vriend de dokter…
Nou verder weet ik echt ff niks!! Dus tot later!
:dag: :kus:
mogguh
jippiieee we staan bovenaan!! hiep hoi!
@ miertje, gefeliciteerd! op zich heb je dan wel lekker de middag nog vrij, moet je vrijdag wel een beetje bijtijds naar bed. lekker hoor, weer zakcentjes sparen voor turkiye
ik ga nog ff verder rustig wakker worden
@Cyn
Gatver de keelpijn weer terug, das knap balen. Ook weer koorts of dat niet meer?
@Bloem
Bovenaan de lijst. Nu duurt het niet lang meer he :)!
JAJAJAJAJAJA WIJ GAAN BIJNA…ik loop de hele tijd al te brullen
Nou rubbie zal blij met je zijn de komende 10 dagen
:wub:
Cyn : jakkes, de pijn weer terug
Marion : lekker lang geslapen en op FB gezeten, wat heeft J. gedaan met de voetbal ?
Bloem : nog veeeeel langer uitgeslapen en nog steeds aan het wakker worden, denk ik. Lekker he ; BOVENAAN !!!
Beps : blijft dat gillen nu duren tot jullie weggaan ???lol2lol2lol2
Jac : hopen dat ze nu iets hebben ook om het te verhelpen he
Viva : naar een verjaardag in Tiel, misschien kun je lekker buiten zitten
MK : ook met de kids van het mooie weer aan het genieten
Roanna : die heeft echt mazzel me het weer…geniet er maar van hoor
@Mierre: GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN!!!
Wij weer terug uit Tiel de hele dag in de zon gezeten was heerlijk,maar nu koud in huis dus de kachel aan…
Nee meiden wees niet bang… ik zal zachtjes doen
lol2
Ik heb het koud…zooo koud. En ben moe
Het was niet druk, maar wel een leuke dag.
Nu crime night, op tijd naar bed, en morgen weer een dag…
@Viva: Lekkere dag gehad…heerlijk zonnetje…
Goedenavond ladies.
Hier ben ik ook weer even. We hebben inderdaad prachtig weer gehad. al had het wat warmer gekunt. Oh meiden, er was vandaag maffe marathon bij de BijenKo*f en het was alsof ze het voor niks weggaven en dan was het vaak nog aardig aan de prijs. Ik had een heel mooi leren jackie gezien van heel soepel leer, maar ze hadden 'm alleen nog in het paars en dat vind ik niet zo zo dus en die andere kleuren… niet meer in mijn maat. Dus niks gescoord, dan alleen wat rommeltjes voor de kids uit de PSV fanwinkel bij het stadion gekocht.
Morgenochtend na het late ontbijt, gaan we weer huiswaarts en kan en mag zeggen, we hebben een heerlijk fijn en rustig weekendje gehad. Moeten we toch vaker doen. cheer
@Cynthia: Jeetje, wat vervelend dan. Dat kan toch nooit goed zijn? Amandels al ooit eens laten verwijderen?
@Beps: Ik kan het haast niet lezen… wie er nu toch bovenaan staan. lol2 Ken jij het wel lezen dan?
@Miere: Gefeliciteerd met je nieuwe job. cheer Ik zat hier ook al naar de mensen te kijken die het ontbijt verzorgen hier en zijn ook best dames van de wat oudere garde bij. Leuk werk lijkt me wel.
Verder weet ik het ff nie meer. Ik stuur jullie morgen even de laatste berichten door die ik vandaag weer van Toos d’r man heb gekregen, maar moet het eerst ff overkijken en dat doe ik liever vanaf huis morgen, maar ze maakt vorderingen. Morgen via de mail meer.
Dag lieverds en tot morgen weer vanuit huis. :dag: :slapen: Weltrusten voor zo.