Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

@roanna
Heel veel plezier in Eindhoven samen met Kokkie, geniet saampjes vaan een heerlijk weekendje gezelligheid!

Ik weer op het werk, even kijken of ik vor de rest straks nog een ‘gaatje’ hebt.

Viva en Marion,mijn mams is vorige week geopereerd aan staar en mag tot woensdag niet tillen.

Zo ik net kaarten besteld voor Mary Poppins, ga met mams even een dagje musical :biggrin:

Nu aan het werk :smiley:

Goedemorgen all,
sluit me aan bij de prima opdates van deze morgen, ben over een uurtje weg naar kleindochter, dus…fijne :zon02: dag allemaal !!!

oke Tlr, dat had ik dus gemist, en heeft het geholpen, bij mijn vader was het toen geweldig.

Raak lekker naar kleindochter…veel plezier.

Raak: veel plezier vandaag!!

Viva: bij jou vandaag weer grote schoonmaak?

Trl: lijkt me zo eng he die staar operatie!! Nu 1 oog gedaan? Moet ze ook nog voor haar andere oog dan?

Sorry maar heb niet echt veel tijd… schaam schaam schaam!

Goedemorgen :dag:

Ik ook ff met de franse slag wat rituelen gedaan en zelfs nog een wasje binnen gehaald die ik gisteravond had opgehangen. Is dat maar mooi weer weg.

Verder natuurlijk ff de bakkies van mezelf en van deze en gene verzorgd, dus ben best al wel druk geweest . lol2

@Raak: Meende ik nou dat je laatst zei dat je kleine meid vandaag jarig is en alweer 6 wordt? Van harte gefeliciteerd hoor en een fijne dag met z’n allen.

@TRL: Bij kokkie zijn familie zijn ze allemaal diversen keren gelaserd en helpt best weer voor een tijdje. Heeft in hun geval ook met diabetes te maken. Alleen bij zijn broer was er niet veel meer aan te doen, omdat hij veels te lang met klachten heeft doorgelopen.

Wij gaan over een uurtje hier weg. Alles staat klaar, dus hij kan. Tot nu toe het weer :zon02: ook een bietje mee. Zou alleen wat warmer mogen zijn.

Iedereen nog bedankt voor de wensen en tot overmorgen maar weer. Nouja… ik neem de klepdoos wel mee, dus zien of ik die daar vanavond ofzo even aan de praat krijg en anders… lekker rustig hier. lol2

:kus: :dag: cheer :dag:

Roanna: veel plezier!!! :kus:

Hallo iedereen !!!

Ik moet zo te zien een boel bijlezen. :o
Zal in lunchpauze zijn.
Op het werk af en toe WW en thuis is dat dan FB en msn … cheer
Heb het hier een beetje verwaarloosd … sorry !!!

Roanna : veel plezier dit weekend !!

Cyn : bikini gescoord… ik had er ook eentje besteld bij B.n P.ix… Resultaat : hele mooie maar helaas te groot. Wordt terugsturen dan maar.
Ben inmiddels ook 19,4 kilo lichter dan vorig jaar cheer cheer cheer cheer cheer

Kaylo: gaat goed denk! :smiley:

@cyn: mooie bikini!!!
@Roanna: beter laat dan nooit, maar ook vanuit hier HEEL VEEL PLEZIER IN EINDHOVEN EN GENIET!!!

ikke is uit de nachtdiensten dus heb nu weekend!!! Jippie!! haha

@Viva
De toko inmiddels al strak denk ik

@Beps
Nog shirts kunnen vinden?

@MK
Zijn de pottenkijkers weer weg ;)?

@TRL
Is lastig als je niet mag tillen. Zit zo in je systeem om ff snel iets te pakken.

@Cyn
Heeft mams weer verwend … lief!!!

@Raak
Aan de knuffel met kleindochter

@Roanna
In Eindhoven nu maar ik vermoed dat je vanavond nog wel even binnen komt wippen hier nu de laptop mee is. Ideaal zo’ n ding he :)?

@Kaylo
Schandalig dat je ons zoooooooooooooooo verwaarloosd hebt. Maar je kan het goedmaken hoor. Gewoon het weekend flink posten :wink:
Goed zeg … bijna 20 kilo afgevallen, wordt een nieuwe garderobe van de zomer!!!

@jac
Nachtdienst zit er weer op en nu genieten van het weekend.

@viva
Mooie foto’s, ziet er super uit!

@miere
Op sollicitatiegesprek, spannend hoor, ik zal voor je duimen.

@beps
Gaat nieuwe t-shirts scoren, schiet nu op, je hebt ze bijna nodig.
Aftellen gaat nu lekker snel.

@bloem
De 1e collega’s gaan weg, balen hoor. Hebben jullie wel een gezellige lunch gehad?

@linda
Weer lekker bezig met SB en alweer 8 kilo kwijt.

@raak
Welkom terug! Nu lekker bij kleindochter. Ik zal thuis de foto’s bekijken, ben benieuwd.

@marion
Zit nog steeds op antwoord te wachten, zal toch mooi zijn als het nu wel positief is.
Het inwerken is gebeurd (gelukkig), ze mag het nu zelf gaan doen. Heb daar zo’n hekel aan het inwerken, maar ja het was even nodig.

@damber (viva)
Tijdje niet gezien, maar hoe bevalt je nieuwe baan?

@cyn
Voor niets boos geworden en een nieuwe bikini gekocht.

@trl
Zielig hoor ontstoken oogjes en mams ook in de lappenmand.
En C. vindt de kapper maar niets. M. heeft het nooit erg gevonden, maar G. … hij brulde steeds de hele tent bij elkaar. Nu heeft hij zich maar overgegeven, de laatste 2x gaat het prima.

@kaylo
Jemig, jij bent afgevallen!

@roanna
Is lekker aan het genieten van een weekendje weg. En als het weer net zo is als hier… heerlijk hoor.

Ik ben wel een beetje klaar voor vandaag, heb weer genoeg werk verzet voor deze week.

JAAAAAAA!!!1 ZE HEBBEN WAT GEVONDEN BIJ MIJ!!!
Sorry moest er even uit!!! Maar de Ct scan heeft uitsluitsel gegeven!!
Maar goed de pijn op de borst komt omdat er een klier zit die normaal verschrompeld als je ouder wordt maar bij mij natuurlijk niet.
Nu wordt dat in de gaten gehouden want als het inderdaad groeit naar wat ze denken dan moet ik geopereerd worden.
En volgende maand moet ik teurg komen ivm mijn maag want daar heb ik ook nogsteeds last van. Van die middenrifbreuk!
Maar ikke is blij dat ze eindelijk wat gevonden hebben!!!

Nou ik ga even naar dorp!! fijne avond!

Cyn,ja ze hebben eerst het slechtste oog gedaan,maar het is haar goed bevallen,dus als het andere oog ook moet zou ze dat zo weer doen,nu kan ze tenminste zondag de doelpunten aan de overkant ook zien

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.
Jij je mams lekker verwend met kaarten voor Marry P.

Mk,C had er eigenlijk nooit geen angst voor voor de kapper,maar sinds een blonde hem geknipt heeft moet hij er niks meer van weten,vorige keer zag hij alleen de autostoel al aan komen en begon hij al tekeer te gaan en op schoot ging ook niet,toen bij me ouders de thuiskapster laten komen,me mams kon hem haast niet houden en me paps ook niet,maar toen wel zo goed en zo kwaad als het ging geknipt,nu bij een collega geweest daar komt altijd een kapster die ook op kdv heeft geknipt,maar ook nu was het brullen enzo…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

Beps,geslaagd met shoppen?

Zo meiden…ik heb 3 shirts… heb een broek gevonden op Nockermann…en dan…dan nog daar ook wat shirts gevonden…pffff… ik weet het even niet meer…bestel alles maar gewoon en kan altijd terug… haha…

Ben moe, net in slaap gevallen dus…
Ga maar naar boven denk ik haha

Middenrifbreuk… heb ik al jaren, medicijnen en ik moet zeggen: sinds ik die 25 kilo kwijt ben…ook geen medicijnen meer… het is gewoon een kwaal van mensen die ‘iets’ forser zijn heb ik begrepen…(maar pijnlijk blijft het, en gevaarlijk, omdat je steeds ontstekingen hebt die uiteindelijk kwaadaardig kunnen worden…)

Goedenavond ladies.

Ja, ook hier was het een heerlijk weertje hoor. Hebben ff ergens op terrasje gezeten en later ff gegeten bij La Pla**.

Het was voor mij trowuens een hele toer om op het internet te komen, want had dit zo nog nooit gedaan, maar ben er uiteindelijk opgekomen met even vragen bij de receptie en het is me zowaar gelukt.

Het hotel ligt echt fantastich ten opzichte van het station en centrum. Ook mooi hotel, althans van binnen. Vandaag even lekker winkel in en winkel uit geweest en morgen willen we proberen het stadion te gaan bezoeken.

Sorry voor mijn egoberichtje, maar ga als ik thuis ben wel weer in het eggie meebabbelen. Kokkie gaat nu ff koffie voor ons maken hier. lol2

Prettig weekend all :dag:

Geniet!!! En Roanna: Niets aan de hand hoor, jij mag best eens ‘ego’ reageren…:kus: