Ik heb nog effe nagekeken Beps… die is het niet. Die staat achter het station en deze waar wij heen gaan ( Holiday Inn ) aan de voorzijde en is ook niet zo hoog…
Truste iedereen voor zo. :slapen: :dag:
Ik heb nog effe nagekeken Beps… die is het niet. Die staat achter het station en deze waar wij heen gaan ( Holiday Inn ) aan de voorzijde en is ook niet zo hoog…
Truste iedereen voor zo. :slapen: :dag:
Voor geinteresseerden : dit is de link met een deel van mijn foto’s :
Cyn : leuke bikini !! en gelukkig alles weer ok
Bloem : lekker wezen winkelen en ook nog modeshow gegeven
Beps : online direct antwoord gestuurd
Roanna : is klaar voor het weekend Eindhoven, heeeel veeel plezier
Linda : proficiat, alweer veel afgevallen.
Roanna : truste, jij gaat vandaag super vroeg onder de wol zeg.
Wens R. ook een lekker weekend van ons:kus: :dag::dag:
@Raak: das het gemak van de aaifoon he. Gewoon even ‘gratis mailen en pingen’ met elkaar…haha
@roanna: slaap lekker voor zo
@raak: dank je
@raak: mooie foto’s!
Roanna ben ik nog op tijd??? Meissie een heel fijn weekend samen met kokkie, geniet er van…alvast een voorproefje voor de vakantie.
Cynnie leuke bikini, ik hou alleen niet zo van 2 verschillende prints, dus broek en bovenstukje wil ik altijd hetzelfde hebben.
Beps morgen aan het shoppen, en "Bloemmie thuis modeshow gehouden…
Raak ik ga op fb ff je foto’s kijken, maar die vlinder is al prachtig.
Slaap lekker allemaal tot morgen
Dit zijn de foto’s van mijn camera, daar kun je mee op en onderwater, is daar wel heel praktisch :
Ga hier nu afsluiten en lekker naar mijn bedje toe
:slapen: lekker all en tot morgen :kus:
Goede avond meiden …
Ikke ook thuis. Na het werk naar zus want mijn zwager was jarig. Was weer gezellig. Hier bijgelezen en maar eens kijken wat ik onthouden heb ![]()
@TRL
De oogjes van C nog erger geworden, das balen. Mijn broertje had het vroeger ook eens en toen deed mijn moeder ze wassen met koude thee, schijnt te helpen.
@Raak
Mooie foto’s zeg!!! Ziet er toppie uit daar. En wat een knus huisje heeft je dochter.
@Cyn
Boos op askim maar inmiddels is het al weer goed gemaakt. Kan daar ook ontzettend boos om worden als ie niet laat weten dat ie 's avonds niet online kan komen. Inmiddels is het kwartje gevallen en nu laat ie eigenlijk altijd iets weten, al is het midden in de nacht.
@Beps
Op t-shirtenjacht geweest
@Bloem
Online de nieuwe kleren geshowd
@Viva
Ziet er mooi uit meis, die nieuwe tv van je! Paps voelt zich eenzaam maar de molens draaien weer niet. Word tijd dat het flink gaat waaien dan ![]()
@Linda
Weer een hoop afgevallen … TOP!!!
@Roanna
Een weekendje erop uit met kokkie. Een beetje shoppen, een film, lekker eten of een terrasje pikken en hopelijk werkt het weer een beetje mee. Maar wat jullie ook gaan doen …
Veel plezier in Eindhoven
http://v1.studenten.net/graphics/content/pictures/26-1-2010-16-29-eindhoven.jpg
Geniet er van
Ook wij gaan naar bed.
Kreeg een uurtje terug nog een sms, of ik alsjeblieft morgenmiddag wat wilde werken: Maar natuurlijk
Meld me morgen weer Trusten All
En ik duik ook maar eens het bed in. Het is weer TE laat, wilde rond een uur of 11 al, die bakken ook ![]()
TRUSTE :kus:
:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Roanna,heel veel plezier in Eindhoven.
Beps,een paar uurtjes werken.
Cyn,leuke bikini en gelukkig alles goed me :wub:.
Marion,bedankt voor de tip zal het eens gaan proberen vandaag.
Gisteren C weer een laten knippen,maar is altijd met pijn en moeite hij vindt het niet leuk echt een drama pffff,maar er is gelukkig weer een stukkie af.Vandaag en maandag vrij want me mams mag nog niet tillen.
Goedemorgen meiden.
Beps toch aan het werk vandaag, daar gaat je vrije dag, maar is goed voor de pot.
Tlr. C. nog steeds ontstoken oogjes, vervelend hoor ja van thee had ik ook gehoord, is echt heel ouderwets, maar soms is dat nog het beste de kunst is het om voordat hij gaat slapen zijn oogjes een beetje vet te krijgen, dus met een watje met een heel klein beetje babyolie, of vaseline op zijn oogleden te krijgen, dat kan het niet zo vastkoeken, je hebt bij de drogist ook van die wattenschijfjes met oogmake-up remover of gewoon oogmake-up remover in een flesje en daar zijn oogjes mee insmeren. Dat is ook vettig. En het is speciaal voor ogen en prikt niet. Jij vandaag en maandag lekker vrij, heb even niet meegekregen waarom mams niet mag tillen. C. ook naar de kapper geweest, dus lekker zitten vechten met hem.
Roanna en Kokkie geniet, het weer werkt in ieder geval voor zover mee…een heel fijn weekend voor jullie.
Cynnie niet met je bh gezwaaid, er was dus zeker een reden dat M. niet online kon komen…je bent gewoon chicken panieki…of op zijn nederlands een stresskip…hahahahaha
Goede morgen … het is al weer bijna weekend ![]()
J heeft soccertoernooi vandaag, alle praktijkscholen uit N voetballen tegen elkaar. De school van J gaat met 3 teams. Het hele schooljaar zijn ze al aan het trainen en selecteren. Ik ben benieuwd wat ze maken.
@TRL
De kapper, ik was (en ben nog) blij als J weer is geweest. Toen ie klein was wilde hij niet stil zitten en nu heeft hij er een bloedhekel aan.
Mams mag niet tillen? Ik geloof dat ik iets gemist of vergeten ben, is ze geopereerd of zo?
Zo ik ga op meeleesstand, vrijdag he, dus aan de rituelen, een beetje dan he, gewoon ff strak trekken…
Ik ook weer wakker… zit netjes gedouched in de kleertjes al voor de compie
Zo de schapjes en dan snel nog even voor T-shirts enzo kijken…
Dan werken…
@Roanna en Kokkie: Nogmaals geniet!!
En ik meld me weer