Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Bij Neckermann… 40pleuries… www.neck.com

Ohhh M. is online… ben benieuwd!

Nou zijn jullie er klaar voor??? haha (tis echt weer Cyn-stijl om zich druk te maken)

Maar… M. is gisteravond niet online gekomen omdat hij naar het ziekenhuis is gegaan, daar een nacht heeft geslapen en een injectie heeft gehad… om van het roken af te komen… En hij mocht om 18.00 vandaag weer weg… en heeft de hele dag nog niet gerookt… :smiley: Alleen maar omdat ik 2 dagen geleden vroeg wanneeer hij zou stoppen met roken… :wink: Hihi schatje! Dus ben verder ook niet boos geworden… Is al goed :wink:

Hihihihihihihihihihihi… wij vrouwen zijn ook zooo erg haha

Ohhh trouwens… zie ik toch net dat ik over 12 dgn ergens heen ga!!!
JAAAA heb er zo een zin in…morgen maar eens shoppen voor shirts hihi

Beps: haha ja lach maar… :wink: Maar goed het was dus wederom een suprizz haha :smiley:

En jaaaa over 12 dagen al!! Heerlijk zeg :smiley:

@Cynthia: He, weer voor niks ongerust geweest. Nou, hij weet het wel steeds goed te brengen hoor met zijn suprizzzzzes. lol2 Maargoed… weer opgelost.

@Beps: Oh echt? Gaan jullie weg? Waarheen dan al over 12 dagen? lol2 cheer

Nee over 12 dgn zitten we aan het diner…mooie mannen kijken haha

Beps: gaan jullie bij M. thuis eten dan?? :wub:

Viva: deze is het trouwens… http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152445893&welt=default

Ja, ja… hmmmmm… waar heb ik dat meer gehoord? lol2

weet iemand waar je portmonnee’s van oiil kunt kopen?

@marion: ja ben weer bezig met SB, gaat goed ben alweer 8 kg kwijt

zoo… kkke ook de laatste shop dingetjes binnen

mooi zwart jasje en broek, rok stuur ik toch maar terug, met een mooi giletje eronder
3x is scheepsrecht qua maten. had nog mooie 3/4 spijkerbroek en shirt besteld, die hou ik voor over 12 dg.

meteen fotootje gemaakt en doorgestuurd naar beps+ mams… hahaha gewoon digitale mode-show bij mij thuis en meteen commentaar hahahahah

Haha was zo leuk… zij stuurde mail, ik gaf per aaifoon-sms-mail terug…hahaha

Ik nu aan het shoppen…zoeken. 5 leuke shirts gevonden… even morgen eerst naar het centrum en dan eventueel bestellen…komt goed haha

@Linda: Ik zag veel Oilly dingen bij Ii Paris…

@beps: dank je zal daar eens gaan kijken

Zo, ik heb vanavond de treintickets uitgeprint. ( hotel tegenover station ) Hotel nog even gebelt of het draadloos internet gratis was en dat is het, dus neem mooi mijn laptop mee. Had ik ooit aleens zo’n mooie tas voor gekocht, dus kan 'm eindelijk een keer gaan gebruiken.

Ik ga daar wel ff shoppe, want vind zelf, dat ik ook best wel het een en ander nodig heb. We gaan het zien daar. lol2

@Bloem: Klinkt goed!!! :thumbsup:

Zo, nou kom vast morgen nog wel ff, want we gaan tegen half 1 met de trein van hier.

Iedereen een fijne avond verder. :dag:

Roanna(en Kokkie!!!) VEEL PLEZIER!!!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9f/Station_Eindhoven.jpg/800px-Station_Eindhoven.jpg

Jullie uitzicht(of gezicht als je aankomt…, of zie ik het hotel er juist achter?? hihi)

Geniet…maak er een topweekend van, want wat je gehad hebt neemt niemand je meer af…
Fijne dagen meis…

@roanna en kokkie: heel veel plezier in Eindhoven! Geniet ervan!

@ beps ja hij was leuk he?

@ roanna veel plezier dit weeked ( wat mot je in hemelsnaam een heel weekend in eindhoven doen!! de t-ring)

Tja… niets eigenlijk… helemaal niets, dan wandelen, lekker winkelen, terrasje pakken, lekker uit eten hier en daar en echt niets doen verder. Misschien nog even een biosje ofzo pakken, maar dat denk ik nie. We vermaken ons echt wel. Hebben dit al weleens eerder gedaan, zo ook in R’dam. Komt helemaal goed. Voor je het weet ben ik al weer terug. lol2

@Beps: Ik geloof het wel dat dat 'm is. Hij is onlangs helemaal gerenoveerd, vandaar die special prices. Leuk foto trouwens.

Dames… bedankt alvast. :kus: