@TRL: Ja mooi dat het vandaag ‘minder erg’ eruit zag…arme C en jij ook, steeds schoonmaken…
@Cyn: :kus: Niet te hard he…‘goed maken’ was beter weet je nog…
@TRL: Ja mooi dat het vandaag ‘minder erg’ eruit zag…arme C en jij ook, steeds schoonmaken…
@Cyn: :kus: Niet te hard he…‘goed maken’ was beter weet je nog…
Beppie: goedmaken is alleen maar beter als je bij elkaar bent…
:unibrow: Nee zal hem niet te hard aanpakken hoor… maar wil gewoon dat hij wel weet dat het zo niet moet ![]()
Zo ben ik weer, gelukkig nu hier een zonnetje, paps was een beetje zielig, maar wel goed gemutst.
Hij wil heel graag naar het verzorgingstehuis, hij is heel eenzaam, maar ja hij gaat de deur ook niet uit. Van de indicatiecommissie nog steeds geen bericht, dus de molens draaien zeer langzaam.
Cyn op jou verzoek daar is dan de foto…
Viva,ziet er mooi strak uit zeg.
Ja netjes he, en dat in een antieke inrichting…hahahahha
Viva: mooi hoor!!! En wat sneu voor paps… Wil hij eindelijk schiet het niet op! ![]()
Ik nog steeds aan het wachten op de post met mijn nieuwe foon… maar zal wel morgen worden… :finger: deze dag is toch al stom!
@Viva: Ja mooi…(maar dat is dus de reden dat ik de tv niet aan de muur wilde hebben…ik vind het net passen in een antieke/boerengrenen inrichting…) Maar dat jij mooi kijkt en luisterd…ik weet het heb het hier ook ;)!!!(niet van HK dan maar een topsetje…, aan vervanging toe heb ik Rubbie uitgelegd…hij vind het onzin haha)
hahahaha tja volgens mij is Rubbie toch bijna jarig, leuk kadootje…
Goedenmiddag :dag:
@Viva: Oh meid… ik heb mijn ogen even uitgekeken. Wat mooi en wat strak ziet het eruit. Zelfs de Herman Karton is goed zichtbaar. Hebben jullie die kleinere boxjes nu tegen de wand aangeplakt, of staan ze op een standaard? Dat kan ik dan weer niet zo goed zien. Wij hebben er 2 op een standaard staan namelijk.
Mocht ik gaan verhuizen… wil ik het ook zo hebben staan/hangen. De spullen heb ik al, alleen nog het juiste kastje eronder.
@Cynthia: Och meid, is het weer zover? Doe hij weer vervelend? :wub: :mad: Zeg hem de waarheid maar hoor, maar niet al te hard hoor!
@TRL: Oh, nog niet over. Zelfs nog een tikkie erger. He bah. Nou, ik hoop dat het niet al te lang duurt.
@Beps: Ja, vind het eigenlijk best een leuk kadootje voor Rubbie. Hoef je ook niet zolang te zoeken en te denken van, wat zal ik hem schenken. lol2
@Raak: Druk met de foto’s?
Roanna: nee hij doet juist helemaal niks… Blegh… Heb gisteravond 2 uur op hem zitten wachten online… maar hij kwam niet… en heeft ook niks laten horen waarom niet… en belt nu ook de hele dag al niet…
Pffff mannen! :finger:
@Cynthia: Oh, is dat het? Tja… dat ben ik van hem niet gewent, zoals ik je verhalen hier en daar weleens meelees. Vervelend is dat dan he. Dan weet je ook niet waar je aan toe bent momenteel of dat er iets loos is daar. Nou, hoop dat je snel iets van hem hoort hoor.
@cyn: mannen!!! Maar net wat je zegt vanavond komt het weer goed!!
Ben net wakker dus heb niet alles opgeslagen…
@viva: ziet er mooi uit hoor! ZO kun je idd films kijken!
Ik ga verder met wakker worden, vannacht nog 1 nachtje!
Roanna : nee, dat is iets voor vanavond, ben nu druk met de kleinkids lol2
lege tas staat iig al klaar
Viva : wat staat die mooi !!! lekker van genieten hoor. Sneu dat paps nu eenzaam is en wel gezelschap wil en nu moet hij wachten…
Cyn : nix laten horen is zoooo irri he
Trl : dat schiet niet echt op he
Beps : leuk idee, gewoon cadeau doen
Roanna: tsja ik denk dat gewoon zijn beltegoed op is… Of nou ja dat hoop ik!!
Roanna ze hangen aan de muur, en de draden zitten in het gootje wat ook naar de lamp toe loopt, dan heb je niet die vieze draden aan de muur, dat vind ik zo’n rot gezicht.
Raak druk met de kleinkids en vanavond druk met de foto’s, ben benieuwd
Cynnie het zal een reden hebben hoor, hij blijft niet gewoon zomaar weg denk ik zo…misschien vanavond wel…
Viva: ja en zo niet… dan zwaait er wat ![]()
Yeah right op 3500 kilometer, dat wordt dan zwaaien achter de cam, geen idee waarmee hihihihihihihi
Met me bh ofzo
Haha nee… Serieus… ik vind het echt niet erg als hij niet komt… maar laat het me dan even weten…
Maar>> hij belde net 1x… dus hoop dat hij zo online gaat komen!!
Ohhh en bikini 1 is binnen… echt top! Zit super!!
Ikke blij ![]()
waar heb jij je bikini besteld???