Hoi allemaal,
@ Raak, Fijn dat je weer heelhuids terug bent, en nu maar hopen dat de temperatuur hier een beetje aanpast aan wat jullie gewend waren daar!
@ TRL, geef C maar een extra knuffeltje, zo zielig die ooggies!
@ Beps en Bloemmie lekker bovenaan t lijssie, ik ga het vast en zeker ook nog een x doen die reis, lijkt me zo leuk!
@ Roanna, beetje dubbel gevoel, blij dat het er bijna op zit, maar toch nog erg betrokken bij t werk, je zal ook best wel gaan missen, denk ik.
Jammer dat we de laatste jaren geen groot personeelsfeest meer gehad hebben, anders waren we elkaar misschien nog wel eens tegen gekomen daar.
@ Cyn ook lekker aan t aftellen, is zo om, die paar weken, meis! Voor ons ook nog 9 weken, vanaf vandaag.
@ Marion, fingers crossed!!!
En verder…zonnetjes, bikini’s, scooters… Kus allemaal!
Ik was vandaag zowaar een dagje vrij, moest naar t ZH om die ENE hechting eruit te laten halen,( 5 minuten binnen geweest!).
Maar er een lekker dagje van gemaakt, nog bij Bloedbank geweest, ik dacht, ben nou in de buurt, dus ga maar eens een x bloed geven, blijkt dat het helemaal niet mag, want ik heb in oktober een tatouage laten zetten, en dan mag je een jaar geen bloed geven. Nou ja, dat weten we dan ook weer. Wel even HB en bloeddruk gecheckt, en dat was prima i.o.
Toen nog op jacht voor een paar zomerlaarzen, maar dat zijn uiteindelijk toch maar schoenen geworden, en een leuk strapless jurkje voor 11 pleuries. Ik ook weer blij, heb mezelf verwend, op mijn manier. Toen thuis nog ‘even’ gordijnen gewassen en ramen gezeemd, en tent verder strak getrokken. En ook nog even gezellig visite gehad van askim, samen met een vriend, bakkie koffie drinken. Nou ja, het werd TT, maar ook lekker.
En dan weer 2 daagjes werken, en dan weer…Weekend.
En o ja, vergeet ik te vertellen, ik werd vanmiddag opgebeld door een restaurant waar ik een hele tijd geleden gesolliciteerd had voor weekendbaantje. Ik had het al afgeschreven, dacht dat wordt niks meer, maar ze vroegen of ik nog belangstelling had voor een sollicitatiegesprek. Ja dus, a.s. vrijdag! Spannend!!!
Nou, slaap lekker allemaal, XXX:slapen: