Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

geen idee, er wordt niet officieel afscheid genomen, dus geen kaart, geen geld, geen kadootje, geen hapje/drankje. dat wordt centraal gedaan aan het einde van wave 1. maar goed… we gaan vrijdag dus lunchen met z’n allen en maandag… dan zijn we nog maar met z’n 6-en

en dan is het wel heel echt…

Lijkt me heel raar Bloemmie… Maar goed… we gaan eerst nog even ‘weg’ lekker hoor…

@TRL: Wat zielig voor C!!! Sterkte daar…

En nu… Naar bed…moe

Hoi allemaal,

@ Raak, Fijn dat je weer heelhuids terug bent, en nu maar hopen dat de temperatuur hier een beetje aanpast aan wat jullie gewend waren daar!
@ TRL, geef C maar een extra knuffeltje, zo zielig die ooggies!
@ Beps en Bloemmie lekker bovenaan t lijssie, ik ga het vast en zeker ook nog een x doen die reis, lijkt me zo leuk!
@ Roanna, beetje dubbel gevoel, blij dat het er bijna op zit, maar toch nog erg betrokken bij t werk, je zal ook best wel gaan missen, denk ik.
Jammer dat we de laatste jaren geen groot personeelsfeest meer gehad hebben, anders waren we elkaar misschien nog wel eens tegen gekomen daar.
@ Cyn ook lekker aan t aftellen, is zo om, die paar weken, meis! Voor ons ook nog 9 weken, vanaf vandaag.
@ Marion, fingers crossed!!!
En verder…zonnetjes, bikini’s, scooters… Kus allemaal!

Ik was vandaag zowaar een dagje vrij, moest naar t ZH om die ENE hechting eruit te laten halen,( 5 minuten binnen geweest!).
Maar er een lekker dagje van gemaakt, nog bij Bloedbank geweest, ik dacht, ben nou in de buurt, dus ga maar eens een x bloed geven, blijkt dat het helemaal niet mag, want ik heb in oktober een tatouage laten zetten, en dan mag je een jaar geen bloed geven. Nou ja, dat weten we dan ook weer. Wel even HB en bloeddruk gecheckt, en dat was prima i.o.
Toen nog op jacht voor een paar zomerlaarzen, maar dat zijn uiteindelijk toch maar schoenen geworden, en een leuk strapless jurkje voor 11 pleuries. Ik ook weer blij, heb mezelf verwend, op mijn manier. Toen thuis nog ‘even’ gordijnen gewassen en ramen gezeemd, en tent verder strak getrokken. En ook nog even gezellig visite gehad van askim, samen met een vriend, bakkie koffie drinken. Nou ja, het werd TT, maar ook lekker.
En dan weer 2 daagjes werken, en dan weer…Weekend.

En o ja, vergeet ik te vertellen, ik werd vanmiddag opgebeld door een restaurant waar ik een hele tijd geleden gesolliciteerd had voor weekendbaantje. Ik had het al afgeschreven, dacht dat wordt niks meer, maar ze vroegen of ik nog belangstelling had voor een sollicitatiegesprek. Ja dus, a.s. vrijdag! Spannend!!!
Nou, slaap lekker allemaal, XXX:slapen:

Miere,ga duimen voor je hoor…Dat je dat baantje mag krijgen.En jezelf lekker verwend moet een keer kunnen toch…

Ja vind het ook sneu voor C,echt vies en kleverig…Hoop dat het snel over is.

@ beps dit is eerst, dan de reis :smiley:

@ miere tja, mij heb je nix gevraagd, kan je er alles over vertellen!

@ trl succes/sterkte/beterschap voor C.

truste

@Raak: Welkom terug of had ik dat al gezegd? lol2 Nou, het weer :zon02: had je( bijna) meegenomen. Ben nieuwsgierig naar wat plaatjes hoor.

@Bloem: Ik ben officiel 29 Mei a.s. voor het laatst in dienst van Sode**, maar misschien dat ik er al eerder mee ophoud, omdat ik nog zoveel uren heb staan en anders kan ik ze laten uitbetalen. Even over praten nog, want het komt nu wel heel dichtbij. Net als voor jou trouwens. Zal ook best vreemd voor je zijn. Heb je al wat anders of wordt het toch weer verder studeren? Ach… eerst lekker met je allebeste vriendin op vakantie. Yehhhh… cheer cheer >>>

@Miere: Ja, het zal best vreemd zijn, want ik heb er altijd met heel veel plezier gewerkt en of dat nu voor deze baas is of toen voor anderen, ik hoorde al wel een bietje bij het meubilair zeg maar. Maargoed, ik vind het nu wel mooi geweest zo. Ik ben nu 61, dus hoop nog ff een paar jaar te mogen gaan genieten met mien olde man. lol2

Ik ga ook voor je duimen hoor.

Nou, ga denk ik gelijk de tent maar dichtdoen hier en wens jullie allemaal weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@ Bloem, waarover gevraagd??? Ik had zoveel te vertellen! Weet niet wat je bedoeld:confused:

:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN

Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Zo ik ben ook weer wakker, heerlijk geslapen, en nu 2 dgn vrij!!!

@Miertje: Ik denk de bloedbank, had je ook aan mij kunnen vragen, maar ik mag ook al een tijdje niet geven… EN… ook je operatie aan je teen zorgt wss dat je een tijdje niet geven mag…

@Bloemmie: Ja pcies, morgen afscheid, en dan op naar onze reis…ONZE REIS ohhhh zin an…

Goedemorgen meiden, weer regen bahhhhh

Beps lekker 2 dagen vrij, genieten dus.
Miere geen bloed geven door tattoo dus voor niets naar de bloedbank geweest
Bloem algehele uitloop op het werk, ja dat is echt slikken sterkte hoor
en toen was ik leeg, blanko…
vandaag weer naar paps…we gaan het weer zien. Ik meld me weer,
nu vissen en voeren…

Goede morgen …

@Miere
Op gesprek bij het restaurant. Ik ga voor je duimen meis!!
Gisteren druk geweest, naar het ziekenhuis en de bloedbank, geshopt en thuis ook nog ik aktie geweest.

@Bloem
Moet bijna afscheid nemen van een stel collega’s, wat een trieste situatie he?

@Roanna
Gaat over even nog meer genieten van haar kokkie.

@Raak
De kleren alweer gewassen en in de kast, nu aan de slag met de foto’s, ik ben benieuwd :slight_smile:

@Beps
Nog plannen voor je vrije dagen?

@Viva
Nog iets gehoord van het verzorgingshuis of draaien de molens weer langzaam?

@TRL
Hoe is het met de ogen van C vandaag? Kijken ze al wat beter?

Viva : na het vissen voeren naar paps, suc6 meissie hoop dat ie goed gezind is
Miere : suc6 met je sollicitatiegesprek
Marion : zal proberen vandaag iets aan foto’s te doen, heb er zat genomen hoor
Beps : geniet van je 2 vrije dagen
Trl : gaat het weer beter met C ?

Ik heb geen plannen. Vooral energie opdoen, huis wat klunzen… en vissen/farm/dieren/weet ik veel op FB!

@Viva: Suc7… 6 heb je al zoveel gehad, en dat deed het ook niet tenslotte :wink:

de bloedbank. heb ik gewerkt he… ook je teen is 1 jr uitstel dusseuhm…

@ beps hebbie al een puppie… 14 dg elke dag voeren… jaiks…
weet nie of da gaat lukken… owh well… er zijn ergere dingen…

Sorry ik mijn dag niet… :dag:

Cyn : :kus:

Goedemorgen. :dag:

Zal me ff melden voor ik weg ga naar het werk. cheer

@Cynthia: He… how come? :kus:

Verder iedereen aan het klunzen, werken, fb-en, werken bij paps enz. Heel veel succes allen.
Ik net ook ff de boel een bietje strak getrokken. Weekendtas klaar gezet met nog niks erin.

Latersssssssssssss :dag:

Gewoon mijn dag niet… :wink: Beetje boos op M. maar dat komt vanavond wel weer goed :wink:

Cyn,:kus:

Roanna,die tas zal vanavond wel gevuld worden toch…

C zijn oogjes zaten vanmorgen helemaal dicht,zo goed en zo kwaad als het ging schoongemaakt,hoop dat het vandaag wat minder wordt.