Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Ach ik mag over 9 weken al op vakantie… dus durf het risico wel te lopen :wink:

Ik over 9 diensten(Hahahaha oh nee, 7 diensten!)) maar heb mn tankini nog, dus…

@cyn: lekker ingeslagen dus… Heerlijk he nog een paar weekjes en dan zijn jullie samen!
@beps: nog 9 diensten werken en dan…HEERLIJK GAAN GENIETEN!
@Raak: Welkom terug!! Ben erg benieuwd naar alles!

Ikke gisteren heerlijk naar de suana geweest! Was op en top genieten!!!
Vanmiddag in de zon gezeten en al lekker verkleurd in mijn gezicht!

Straks werken… Nou ja straks vannacht haha

Jac, pff ik kan echt niet wachten… Had gisteravond echt even een dipje… was er een beetje chago van… en dat reageer ik dan op M. af… Omdat hij steeds zegt; kom aub morgen al… Pfff dat gaat dus niet :frowning: Anders had ik er allang al geweest! :wub:

Beps: :finger: stommerd :wink: Neeeeee het is je (jullie trouwens!) gegund hoor!

@Cyn: TTTTSSSSS!!! :finger: terug hihi… en al gunde je het ons niet: We gaan toch

Zo, he, he… daar ben ik dan.
Goedenavond :dag:

@Marion: Je had me dus al gemist? Nou, dat vind ik altijd wel een goed teken hoor, maar het was er gewoon nog even niet van gekomen. Ik kom op het werk, hoorde ik pas dat er werkoverleg was over de taakverdeling omtrend controle bij de kassa en gastvrouw zijn. Is onverwacht ingelast n.a.v. onze werkvergadering van laatst. Er waren wat dingen, die niet al te duidelijk waren en dat is vanmiddag besproken met de desbetreffende personen, waaronder ook ik. Dus kokkie gebelt, dat hij mij niet op hoef te halen en ben met de bus naar huis gekomen. Net gegeten en dan is de dag alweer zowat om.

@Raak: Welkom terug cheer en ben benieuwd hoor. Eerst even bijkomen van de reis he!!!

Verder las ik over vakantie’s, bikini’s, wezen shoppen, tankini mee, werken vanavond, aan het lijnen.

@Roanna: Tuurlijk missen we je… wat dacht jij nou!!!
Wat een toestanden weer op t werk… en dat moet dan nog even voor je weggaat dus…

Ja hier weer niets te doen…helemaal niets…

@Cyn
Geshopt vandaag, de kadootjes zijn al binnen voor de vakantie

@Beps
Stom dat ze de vakantie telkens vergeten in te voeren

@Linda
Aan het lijnen … SB weer?

@Roanna
Gelukkig je bent er weer. Gewoon werkoverleg gehad dus. Nog even en dan hoef je dat ook niet meer he :)?

Ja he meiden. Wat een toestanden net voordat ik nog weg ga. Er kwam ook ter sprake wie mijn werk gaat opvullen… en zoals het er nu naar uitziet, niemand dus, terwijl men wel toegeeft, dat het nodig is i.v.m. fraude, plus dat er toch nog wel degelijk mensen zijn, die niet weten hoe het zelf aantoetsen in z’n werk gaat. Waren die anderen niet blij mee. :mad: Ik had bijna de neiging om te vragen/zeggen van… zal ik dan nog maar blijven, maar mijn verstand zegt… NEEN niet meer doen. Lekker proberen te gaan genieten straks. lol2 lol2

@Roanna
Heel goed dat je verstandig was!!! Het wordt heus wel opgelost … jij gaat GENIETEN!!!

@Marion: Precies. cheer

Enneh… ik vind het fijn te weten dat jullie iemand missen als die er even niet is en ik mis jullie ook hoor als jullie je een tijdje niet laten zien. :kus: Is dus wederzijds.

Cyn,lekker geshopt en al bijna helemaal klaar voor de vakantie,over 9 weken al??? Pfff dan ga ik dus ook al bijna

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.Moet ook nog op bikini jacht,heb al wel leuke gezien van s*pph.

Roanna,werkbespreking gehad,maar voor jouw niet echt veel nut meer,jij bent al lekker aan het aftellen…

Marion,nog nieuws?

C.behoorlijk onstoken ogen zo zielig s’morgens kan hij ze bijna niet open krijgen en owee als ik er bij in de buurt kom om het schoon te maken,moet hem bijna in de houtgreep leggen,wat is hij sterk zeg…

@TRL: Oh, wat zielig. Ergens allergiesch voor? Ik kan het me ook nog wel van mijn kinderen herinneren. Hadden daar ook regelmatig last van en ook van een loopneus en daar mocht ik dan ook niet aankomen. Pfff… wat een geworstel dan soms he!!!

Nou, ik ga nog ff scoteren. Ff zien, of dat hij nog goed rijd.

Laterssssssss :dag:

trl: de bikini’s van Spph zijn inderdaad tof… maar ook voor de wat kleinere cupmaten :frowning: Maar goed… Anders koop ik gewoon een zwart broekje en gebruik ik mijn spph bh-s wel gewoon :wink:

Ja vrijdag over 9 weken gelukkig al!!! Dus jij ietsjes langer… 10 weken! maar is zo voorbij hoor :smiley:

En wat sneu van C. zijn oogjes… Even goed in de gaten houden hoor! :kus:

Roanna,nee geen allergie,maar de verkoudheid is op zijn ogen geslagen,kan een dag of 4,5 duren,huisarts geeft er nog niks voor…

Cyn,ik ga maar 2 dagen later hoor dus voor mij 9 weken en 2 dagen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

9 en 4 dagen dus… :wink: Ik moet nu nog 9 weken en 2 dagen :smiley: haha sorry!

@TRL
Och arme C, hopelijk kijkt ie zo weer fris uit zijn oogjes. Ongelooflijk hoe sterk die kleintjes kunnen zijn als ze iets niet willen he?
Nee … hier nog geen nieuws maar dat zou ook wel erg snel zijn, de pasen zat ertussen en vermoed dat ze daar met goede vrijdag ook dicht waren. Maar niettemin, ik ga in een sprintje naar de hal als ik de brievenbus hoor en de telefoon blijft nu helemaal dicht bij me. Ik zou maar eens een oproep missen :slight_smile:

@Roanna
Is even een rondje scheuren op haar scoot, het is er nu weer voor en dat merk je meteen. Hier ook weer een hoop leven in de buurt, het voetbalveldje is iedere avond overvol, regelmatig enthousiast geschreeuw als er weer gescoord is.

Marion : houdt de post goed in de gaten
Linda : aan het lijnen
Jac : in het zonnetje gezeten
Beps : nog 7 diensten draaien…
Viva : hoe bevalt de tv meissie en staat alles mooi?
Roanna : troubles op de zaak, binnenkort niet meer jouw pakkie an hoor!
nu ff lekker de haren los op de scooter
Cyn : nieuwe kleren gescoord tijdens het shoppen en alweer wat cadeautjes
ook
Trl : nog 9 weken en 4 dagen…schiet ook alweer op he. Zielig voor C. zijn oogjes. Goed proberen uit te spoelen
Ik weer uitgepakt en alles schoon in de kast (was niet zoveel hoor). Nu gaan kijken of ik een leuke fotoreportage kan maken. Zal wel morgen worden denk ik zomaar lol2lol2lol2

@ raak welkom back!!

@ roanna in april was toch je laatste dag? hier erg vreemd, vrijdag is de laatste dag van 4 collega’s. die 3 boeien niet zo, maar die 1ne… tja… hopelijk hou ik het droog… en dan is het toch wel erg tastbaar

nooit nix te doen bij ons. echt aflopende zaak, alleen voor mij duurt het nog ff, ik vermaak me wel

ik moet ook nog 7x werken…!!

Bloem : nog maar 7 x dat schiet normaal ook op maarre als je nix te doen hebt, dat is minder he. Vreemde sfeer zeker iedere keer afscheid nemen…