Marion: ach niet mooi is een groot woord, maar doordat alles wat ik draag witgoud en zilver is… m.u.v. onze verlovingsring (die is wit met geel) matcht het gewoon niet zo bij elkaar
Maar goed… het gaat om het gebaar en dat vind ik echt super super super lief! :wub: En ga het ook echt wel dragen!!
Ik weer wakker. Taarten goed gegaan, maar kon beter.
@Cyn: wat lief!! En ach geel en wit past best bij elkaar
Even lekker wakker worden en vandaag maar meteen gekleed ipv in huispak naar beneden.
Makkelijk hoor zo een foon gewoon in bed ww en TTT
:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Goedemorgen meiden.
Beps heerlijk samen met Bloemmie weg, het gaat al opschieten en wat een fijn gevoel moet dat geven dat de reis gewoon doorgaat, en weer appeltaarten gebakken, hoezo kon beter…weer te nat,misschien ligt het aan de appels??? teveel vocht erin…maar meis, het zal best smaken, en heel kan je het ook niet naar binnen krijgen.
Cynnie een sieradenset in witgoud van askim, hoe lief is dat, nou met wat je erbij krijgt, meng je dus geen en witgoud met elkaar, het staat heus wel hoor, ik heb ook geel en witgoud bij elkaar begon alles met geel en in de loop der jaren is er witgoud bij gekomen…
Roanna nog een paar dagen en dan lekker een weekendje shoppen lekker hoor, nu maar hopen dat het weer ook een beetje meewerkt.
en toen was ik het kwijt…iedereen vandaag weer genieten van het zonnetje denk ik zo.
Beps & Viva: ja super lief :wub: ![]()
Zo goeiemorgen! Ik slecht geslapen weet ook niet waardoor, maar goed… Vandaag lekker vrij… Dus SHOPPEN ![]()
Goede morgen …
@Cyn
Ik had eerst alleen geel gouden ringen. Later kwam er geel met een klein beetje wit goud bij. Nu ook een zilveren. Het is in het begin even wennen. Maar allemaal met een herinnering en dat maakt iedere ring weer bijzonder.
@Beps
Taarten kunnen er mee door? Ze zullen heus wel smaken hoor, maak je maar geen zorgen.
@Viva
Geniet van de zon en dat gaat vast goed komen als ik hier naar buiten kijk.
Ja het is raar met die taarten, de 1 is perfect, de ander dus ‘te nat’ waardoor de bodem ‘loslaat’…
Ik ga niet overbakken, ze ‘doen het er maar mee’… dit keer viel de bodem er niet uit, zoals zondag…(ander panneermeel op de bodem, neemt duidelijk minder op blijkt)
Zo ik ben beneden, direct even de bakken, de beesten, en alles wat erbij hoort,…
Wat is het rustig hier? Iedereen van de :zon: aan het genieten? Zelfs Roanna is nog niet langs geweest.
Geen idee waar iedereen is…
Ik ben klaar voor mn werk… dus… nog een uurtje, Rubbie al weer bijna thuis…
Beps,werk ze.
Goedemiddag dames, ik ook weer thuis, vannacht om 4.15 geland dus toch maar een paar uur mijn bed ingekropen. Dacht ik ga ff lekker met de laptop in het :zon02: zitten, is tie weg :mad:
Dan maar koffers uitpakken, kan ik straks weer reageren :dag::dag:
Welkom Thuis Raki… Ik nu dus echt weg. Nog een bakkie met Rubbie gedaan, nu een paar uurtjes werken
Tot straks :dag:
Raak,welkom thuis.
Raak welkom thuis meissie, toch het zonnetje een beetje meegenomen voor ons dan…
Beps werkse
@Raak
Welkom thuis … en meteen maar weer aan het werk met de was nu de zon weg is.
@raak: welkom thuis
raak: welkom thuis!
Ik vandaag vrij en shoppen… Heb een spijkerrokje met 2 leggings, 2 shirts en nog wat kadootjes voor M. zijn familie gekocht… Verder heb ik over 2,5 week een feestje van mijn werk en hebben we dus nepwimpers met glitters gekocht… FOUT!
Ohh en kane komt ook ![]()
Zojuist ook een nieuwe telefoon besteld… Nokia X3… en ben nu nog bikini’s aan het scoren op internet
Want in de winkel gaat alles maar tot cup D… En dat past niet ![]()
:dag: :kus:
Zo mn vakantie hier nog een keer doorgegeven… Dat vergeten ze altijd in te voeren(maar ik heb het wel dus haha) JAAAA
@Cyn: Lekker bezig!!!
En nu,… even uitzitten tot… 19.30
Zo ook net een az-shirt voor M. en 2 bikini’s besteld… Ben benieuwd ![]()
@cyn: ben ook op zoek naar een bikini durf m alleen nu nog niet te kopen omdat ik ana het lijnen ben