Wij gisteren weinig gedaan, 's middag een paar meubelzaken bezocht. We willen wel een nieuw bankstel, dressoir en eetkamerstoelen. Even kijken wat er allemaal te koop is.
@viva
Lekker weekje
@raak
Geniet nog even van de laatste uren en voor straks een goede reis.
@roanna
Kinderen lagen nog erg lekker vanmorgen, hoe zou dat nu kunnen
@beps
Gaar van een druk weekend, kijk maar naar je mooi armband, ben je alles zo weer vergeten. Ook een rustig werkweekje. En over 2 weken al⦠heerlijk hoor.
@Beps: En? Heb je de startmotor aan kunnen krijgen? Valt ook niet mee he, na zoān druk weekend. Gelukkig mag je al gauw een weekje weg. Kijk daar maar naar dan!!
@Raak: Goeie reis. :vak01:
@MK: Oh, hadden ze nog vrij vandaag dan? Of toch wel weer naar school?
Ik heb gisteravond nog even een tijdje met MK zitten babbelen via de foon en toen kwamen er nog even een paar spoken naar beneden. lol2 Grappig!!!
@Viva: Lekker kort weekje. Ik ook. Deze week tot donderdag werken en vrijdag lekker een weekendje weg, zoals het er nu naar uitziet. Heb ik zin an. Werkse Viva. Oh ja⦠nog genoten van je HK dit weekend?
Nou verder iedereen weer werkse. Ik ga er ook zo weer vandoor.
Ja hoor herman doet het primaā¦lekker films gekekenā¦heb eigenlijk genoeg gedaan deze dagenā¦hahahahahaā¦alleen thuis mag het nog wel even een beetje strakker, wilde ik gisteren doen, maar ja toen kwam er onverwacht visiteā¦
@viva: heeft van de films genoten nu nog het huis wat strakker @beps: krijgt een hele zware week pfffff!!! 1 dag werken en dan alweer weekend hahahaha!! Maar over 2 weken heerlijk op reis met bloem. Maar waarnaar toe ging het ook alweer??? @mk: heeft naar meubels gekeken⦠@Raak: een goede reis terug!!!
en toen was ik het kwijt.
Ben net uit mijn bedje gerold. Nou ik ga genieten van een avondje (vanaf 18:00) sauna in Hierden en dan morgen de nachtdienst weerin! 2 Nachtjes maar en dan heb ik ook weekend!! Heerlijk!!
Hopelijk schijnt bij jullie ook al de zon!! Dus geniet ervan!!!
@MK
Op zoek geweest naar het bankstel en de stoelen. Zal druk geweest zijn op de meubelboulevard of viel het wel mee?
Nee ⦠onkruid nog niet weg. Daar ga ik zo meteen maar aan beginnen
@Roanna
Aan het aftellen voor het weekendje weg
@Viva
Films gekeken met de pasen en geen tijd gehad voor de toko. Het blijft wel liggen hoor, mag wel een keer.
@TRL
Staan we quitte, hier was de pasen ook niet erg speciaal.
@Beps&Bloem
De reis definitief nu. De voorpret kan nu goed beginnen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
gefeliciteerd beps en bloem!!! Het zal vast wel een lekker gevoel geven!! Succes met de voorbereidingen!
@Beps: Had ik al gezegd, dat ik het ook zo leuk en fijn voor jullie vind dat het nu officiel is. Leuk hoor. >>> cheer Gaat al gauw gebeuren dus.
@Marion: Ja, heb echt effe zin om in een andere omgeving te zijn en vind Eindhoven wel een gezellige stad. Waren er al eens eerder een weekendje geweest. Lekker shopppe en een terrasje hier en daar pakken. Komt weer helemaal goed. cheer
Wat een weertje vandaag he meiden!! Heb net samen ff met kokkie de scooter weer aan de praat zien te krijgen. Had de accu er uit gehad van de winter en hij heeft hem vandaag opgeladen ( tip van Beps toen ) en hij deed het weer.
Iedereen een fijne avond nog verder. Ik ga ff de krant lezen, want dat schiet er door die guppebakken er nog weleens bij in. :dag:
Beps: haha nou⦠het staat ook nog niet in ttt⦠maar in tlk⦠M. heeft een sieradenset voor me gekocht⦠een ketting, een armband en oorbellen⦠goud⦠geel dus :wub:
@Cyn
Verwend door askim :wub:
En vind je geel niet mooi dan denk je maar dat het wit is
@Roanna
Zeker lekker weer vandaag. Ik heb in de tuin gewerkt en daarna lekker op een stoel in de zon. Het was zelfs ver na zessen nog heerlijk achter het huis.