Trl: mooie wedstrijd gezien??
@TRL: Your welcome too.
Ja, leuk is dat he een hoop kids over de vloer.lol2 Enneh… je cluppie weer goed he!!! cheer Ik vind de competitie dit keer erg spannend. Het kan nog alle kanten uit.
Cyn,1ste helft was mooi,2de had beter gekund hahaha ja ja we zijn niet snel tevreden.
Roanna,cluppie gaat zeker goed,nu heel hard duimen dat twenthe wat punten laat liggen…
TRL: Haha ja in de 1ste helft 5 goals… dan wil je er in de 2e helft ook minimaal 5 toch ![]()
Alleen ga ik niet om naar een geliefde te gaan: IK GA OP VAKANTIE!!! en jullie zijn ondertussen al verschillende keren ‘op vakantie geweest’ en ik al 10 maanden NIET…plus al 6 maanden op de grens van ontslag, Rubbie geopereerd, ellende en tegenslag en nog steeds de problemen thuis niet volledig te boven…(soms zou je willen dat ze een paar maanden weggaan ;)!)
EN IK GA IK GA IK GA eehhhh (sorry Bloemmie!!! :kus: ) WIJ GAAN WIJ GAAN WIJ GAAN
lol2lol2lol2lol2
Nou laatste gerechten op de serveerblokken, laatste maaltijden gekookt, alles visjes verkocht en vernieuwd, gepoetst, geoogst en alle dieren gekamd… ik mag slapen geloof ik…
Oh ja ook nog voor Rubbie gezorgd, het Forum bekeken op alle posten, en ergens ook nog koffie met Rubbie gedronken,… en dat heet: Een Vrije Avond hahahaha
Naar bed zei Duimelot: Tot Morgen!!!
Het maakt niet uit wie als 1e gaat, of iemand 3x per maand gaat of 1x per 2 jaar.
Het maakt niet uit waarom we gaan, het belangrijkste is DAT we gaan.
En ik weet dat jullie het ons net zo hard gunnen als wij jullie…
ZO IS DAT. Helemaal mee eens.
Ik heb net de vakantie betaald, dus ik mag ook. cheer
Voor nu… lekker slapen en morgen gezond weer op. Dag ladies. :dag:
Poehee, eindelijk ff tijd.
Eerst gegeten(humus kebab, weleens van gehoord?? Maar wel lekker), en toen, uhh ja, markt ofzoiets :redface:. Toen askim naar huis brengen, want er is iets met z’n auto. Nu eindelijk tijd.
Vanmiddag samen bij het restaurant geweest, papieren brengen. Nou, A en de manager daar (turks, dus, hè, had ik al verteld) raakten niet uitgepraat, ik kwam er niet meer aan te pas. Wel leuk, wie weet waar het nog eens goed voor is dat die 2 het goed kunnen vinden. A heeft hem geloof ik al uitgenodigd voor een Turkse BBQ bij mij thuis, haha.
Maar voor de duidelijkheid, het is een bijbaantje voor mij, mijn gewone ‘doordeweekse werk’ heb ik gewoon ook nog.
Nou, eens kijken wat ik onthouden heb…
@ Beps loopt te stuiteren
@ Cyn wil bovenaan het lijstje
@ Marion ook, maar die mag nog ff niet, hopelijk komt M aan de andere kant bovenaan het lijstje :slywink:
@ TRL morgen met C naar HA, en genoten van cluppie
@ Roanna leuk weekendje gehad met kokkie, en nog bedankt voor je mailtje!
@ Bloem :kus:
@ Viva alweer aan de poets
*en verder weet ik het niet meer, *
Slaap lekker allemaal:slapen:
Ik weer wakker. Had de wekker vergeten uit te zetten.
Dus om 5.30 ging de eend kwalen(wat was ik blij:NOT)
Nu met Rubbie aan de koffie op bed.
Geen markt hier :lol: ![]()
Geen plannen voor vandaag
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Bloem: i totally agree!
Miere: namens mij ook nog gefeliciteerd met je bijbaantje! En wat gezellig een turkse manager ![]()
TRL: hoe is het met de ogen van C.?
Verder geen idee meer!
Goede morgen … een mager zonnetje hier maar zo te zien heeft ie er zin in vandaag :zon:
@Raak
Er op uit geweest gisteren. Een leuk terrasje gevonden ergens in Nederland?
@TRL
Genoten op het veld en vanmorgen al vroeg aan het dweilen.
@Roanna
Dan maar vlug betalen ![]()
@Beps en Bloem
NOG MAAR EEN WEEK!!!
@Miere
Misschien de nieuwe baas op de eet binnenkort, mooi dat die 2 het goed kunnen vinden, je weet idd nooit waar het toe leidt.
Goedemorgen meiden,
de zon schijnt, maar o wat is het koud, brrrrrr…
Beps een dikke knuffel voor jou, problems problems en nog eens problems, en dan ook nog een “zieke” rubbie, ja dan zijn ze zielig…maar nog ff en dan mag je hoor en het is jullie gegunt…
Iedereen wil graag weg, ik mag ook, en Roanna ook al betaald…dan gaat het altijd opschieten.
Energie ach soms heb je het en soms ook niet, samen met hubs aan de gang geweest, en dit is olie die je niet uit hoeft te poetsen, dus dat scheelt heel veel bottenwerk.
Tlr, een grote plakpartij met die kleintjes, gelukkig valt het weg te dweilen, het is wat minder als je gewone vloerbedekking hebt… C. nog steeds ontstoken oogjes, nou dat wordt dan idd een bezoekje aan de ha. en nu moet hij dan maar eens wat geven.
Van de week weer tig verjaardagen,…woensdag een, donderdag zoonlief gedag zeggen, want die vertrekt vrijdag naar Bosnie en die zie ik dan niet eerder als 31 oktober…pffffff dat is nog een eind weg. zaterdag weer een verjaardag en dat is dus echt niet mijn ding he verjaardagen, heb er eigenlijk een bloedhekel aan.
En weer een dag minder ;)!!!
Straks het centrum in om nog wat shirts te scoren hoop ik, Rubbie thuis, 3 dgn vrij dus… komt wel goed
Beps: lekker hoor!! Begint nu echt op te schieten ![]()
Marion : was gisteren naar het "grote mensen"feest van kleindochter
Beps : vroeg wakker en nu shirts scoren
Viva : balen van de vele verjaardagen en afscheid nemen van zoon
Cyn : beetje zeefje vandaag
Raak: heb trouwens je foto’s bekeken… Ziet er heerlijk uit zeg dat Bonaire!! :wub:
@Viva: Ik denk aan je(en ik haar verjaardagen ook, gezellig een avondje zitten kletsen: HEERLIJK… maar dan in een klein groepje hihi)
Goedemorgen all. :dag:
Zo, we zijn het in grote lijnen weer met elkaar eens en zo hoort het ook.
@Viva: Daarom hebben we in de familie de verjaardagen al zoveel mogelijk afgeschaft tot aan het op z’n… Hollands… zeg maar. Niet meer dat van de hele dag bij elkaar eten, hoewel dat ook best gezellig kan zijn, maar op een gegeven moment wordt de familie met aanhang en kroost zo groot, dat je geen tijd meer hebt voor je visite en nu doen we gewoon… wie zin heeft, komt maar op de koffie met gebak.
Wel weer vervelend dan he dat jullie zoon weg moet, maarja gelukkig dit keer niet zover weg. Hij mag pas in Oktober weer terug? Niet een keer zo tussendoor dan?
@Beps: Lekker ff wat zien te scoren. Gaat je vast wel lukken. Succes. Oh ja, zeker voor jullie vakantie he! cheer
@Raak: Nu weer aan de arbeid al dan niet vanuit huis?
@Cynthia: Poe hee, nu maar hopen dat je keelpijn voorlopig even wegblijft. Wor je ook anders niet vrolijk van he!!!
Nou, verder weet ik het ff nie meer. Kreeg gisteravond laat nog een mail van de man van Toos en die was zo positief en dat geeft mij ook weer zo’n heerlijk gevoel.
Iedereen een fijne werkdag verder en ik ga zo ff aan de koffie.
Laterssssssss :dag: