Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Goedenavond inmiddels :dag:

Ik ben er ook weer hoor. Vanmiddag dus naar de stad geweest en allebei de haartje weer in het fatsoen. Ik heb het lekker heel kort laten knippen. Ga zo nog een een kleurtje erin doen, wat ik eigenlijk afgelopen weekend zou doen, maar kokkie zei, dat ik beter eerst mijn haar kan laten knippen. Dus… ach… heb een keer naar hem geluisterd, dus ga het zo ff doen.

@Viva: Zo is dat. Kun je maar beter weer betaald hebben, anders gaat het schimmelen. lol2 Ik zal eerdags ook wel moeten betalen. Zal straks de papieren een even nazien. Is het nog gelukt vandaag met en bij Paps?

@Beps: Lekkere eigen gemaakte appeltaart gegeten. Jammie…met een dot slagroom erop?

@Bloem: Bonus? Werken ze bij jullie met bonussen? Nouja, kan nooit verkeerd zijn, als ik dat wel eens op tv zie. :wink: Is altijd welkom he!!!

@Jac: Nog steeds last van de maag. Vervelend hoor.

Mijn dochter had vandaag de uitslag van dat onderzoek van vorige week, maar gelukkig niets bijzonders aangetroffen, wat niet wegneemt, dat haar kwaal nu over is, maar wordt er verder voor behandeld bij een internist.

@Cynthia: Al weer een bietje aan het opknapppen? Ja, zo’n AB helpt vaak wel snel he. Nou, doe nog maar ff rustig an.

@Miere: Oh, gelukig meid. Heb je dat maar vast weer gehad en nu maar hopen dat alles goed komt en je er niet al teveel last van gaat krijgen vanavond. Anders ff een molletje he!!! Ik heb trouwens een mooi getuigschrift van Sode*o gekregen, omdat ik mijn ontslag had aangevraagd. lol2 Nou, kan er zo weer mee aan de slag. Hi, hi.

@Raak: Druk zeker?

@MK: Extra dagje gewerkt en nu ff ontspannen?

Kaylo nog gespot hier … en dan ben ik zo ongeveer wel he!!!

Iedereen een fijne avond.

Oh ja… ben net ook nog even wezen eten bij de Mac hier. Had na thuiskomst geen zin meer in schapjes doen, dus maar een keer weer makkeli. cheer Ennnnnnnnnnn… ik vind het gewoon wel lekker, zo nu en dan!!!

Roanna: oh de mac!!! ik wil ook :biggrin:

Het gaat langzaamaan wel weer wat beter… als is mijn conditie (die ik al niet had) helemaal naar de knoppen en ben ik bekaf en slappies… Maar goed… Morgen ook nog lekker thuis… en dan zaterdag wellicht weer werken…

@ roanna nee helaas, zo’n bonus als op het nieuws was het niet, maar we hebben er vorig jaar keihard voor gewerkt. het jaar ervoor ookal maar toen werkte ik voor het uitzburo en kreeg ik 0.0
voelt dus extra goed dit jaar.

Ik weer thuis, appeltaart smaakte weer net zo goed als hij eruit zag
Ja dikke dot slagroom, en de rest daar lekker achtergelaten(groei weer dicht haha)

Nu even poetsen en oogsten en naar bed

Meiden zo naar bed, morgen nog een vrije dag, en dan weer aan het werk…
Al weer een week voorbij…ik brand nog maar een kaarsje

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/4kaarsen2.jpg

:NED.ANTRaak: 28 Maart - 5 April…Bonaire:NED.ANT

Roanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier

Goedemorgen meiden, …en het is weer vrijdag…dus aan de rituelen zeg maar.
Iedereen werkse, jammer dat het weer niet zo lekker is dan gisteren, gosh daar raakt je snel aan gewend.
Iedereen een fijne dag.

goeiemorgen iedereen !

Roanna : haartjes weer netjes en leuke up-date. Sluit me er maar bij aan …

Beps : aan het dichtgroeien van de appeltaart en dikke dot slagroom cheer

Cyn : hopelijk iets beter vandaag ?

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kaarsen/5-1.gif

Steek ik er vandaag ook maar eentje aan ?

Ook ik wakker, heb heerlijk geslapen…

:dag:

Kaylo: ja het gaat weer wat beter hoor… De AB helpt gelukkig, dus ik ben er stilletjes al vanuit het gaan dat er geen rare tropenziekte ofzo in mijn lijf zit!

Ik vandaag dus nog lekker thuis, en wil morgen weer proberen te gaan werken… ben wel helemaal gesloopt, maar van thuis zitten wordt je ook niet beter…

Gisteravond weer met M. online gezeten, en ik was zo moe dat ik gewoon in slaap gevallen ben bij de computer haha… en toen ik 10 minuten later wakker werdt van zijn gehoest toen zei hij dus dat hij al 10 minuten naar me aan het kijken was hoe ik lag te slapen… :wub: haha :smiley:

Nou ik ga maar weer een filmpje pakken… Heb er 100 staan boven, dus vermaak me wel!

x

Cyn : kan me voorstellen dat M. vertederend naar je heeft zitten kijken … Hihi !

Hij was woensdag helemaal in paniek toen ik hem smste dat de dokter naar mijn huis zou komen… Hij is zelfs naar huis gegaan van zijn werk… en kreeg een smsje dat ik hem niet mocht verlaten omdat hij niet zonder me kan leven… Hihi wel schattig maar zo overbezorgd!!

Ahhhhhh…

straks even de schapjes,…en dan morgen weer werken…maar ik klaag niet, ik kan werken…

Iedereen nog in ruste??

Cyn,gelukkig dat het weer beter gaat en het toch niks ernstigs is.

Bloem,een lekkere bonus gehad,dus je kan er weer even tegenaan.

Wie kan me helpen met me maison op fv,heb nog 2 windows,2 aged brick en 2 weathered board nodig.

Cyn : benieuwd hoelang het nog gaat duren voor je definitief naar hem toe gaat … :vak01: >>>
Denk dat jullie niet zonder elkaar meer kunnen … :wub:
Of ben ik weer te voorbarig ?

Lukt vandaag niet meer, ik heb je al een kadootje gestuurd, morgen zal ik eea sturen

Alvast bedankt Beps.

Kaylo,volgens mij wil Cyn niet in Turkije wonen

TRL : was maar een grapje hoor. Leuk om “so in love” te zijn … en dan in slaap te vallen voor pc … Vond het wel grappig. hihi !

Hier is de zon inmiddels terug op vakantie, was hier gisteren zo zalig. En vandaag … :mad:

Toch 1 leuk vooruitzicht … is bijna WEEKEND !!!

Nee Cyn wil in principe inderdaad niet in Turkije wonen… maar zeg nooit nooit… :wink:

Trl: ik zal ff kijken wat ik kan sturen op FV!