Goedenavond inmiddels :dag:
Ik ben er ook weer hoor. Vanmiddag dus naar de stad geweest en allebei de haartje weer in het fatsoen. Ik heb het lekker heel kort laten knippen. Ga zo nog een een kleurtje erin doen, wat ik eigenlijk afgelopen weekend zou doen, maar kokkie zei, dat ik beter eerst mijn haar kan laten knippen. Dus… ach… heb een keer naar hem geluisterd, dus ga het zo ff doen.
@Viva: Zo is dat. Kun je maar beter weer betaald hebben, anders gaat het schimmelen. lol2 Ik zal eerdags ook wel moeten betalen. Zal straks de papieren een even nazien. Is het nog gelukt vandaag met en bij Paps?
@Beps: Lekkere eigen gemaakte appeltaart gegeten. Jammie…met een dot slagroom erop?
@Bloem: Bonus? Werken ze bij jullie met bonussen? Nouja, kan nooit verkeerd zijn, als ik dat wel eens op tv zie.
Is altijd welkom he!!!
@Jac: Nog steeds last van de maag. Vervelend hoor.
Mijn dochter had vandaag de uitslag van dat onderzoek van vorige week, maar gelukkig niets bijzonders aangetroffen, wat niet wegneemt, dat haar kwaal nu over is, maar wordt er verder voor behandeld bij een internist.
@Cynthia: Al weer een bietje aan het opknapppen? Ja, zo’n AB helpt vaak wel snel he. Nou, doe nog maar ff rustig an.
@Miere: Oh, gelukig meid. Heb je dat maar vast weer gehad en nu maar hopen dat alles goed komt en je er niet al teveel last van gaat krijgen vanavond. Anders ff een molletje he!!! Ik heb trouwens een mooi getuigschrift van Sode*o gekregen, omdat ik mijn ontslag had aangevraagd. lol2 Nou, kan er zo weer mee aan de slag. Hi, hi.
@Raak: Druk zeker?
@MK: Extra dagje gewerkt en nu ff ontspannen?
Kaylo nog gespot hier … en dan ben ik zo ongeveer wel he!!!
Iedereen een fijne avond.
Oh ja… ben net ook nog even wezen eten bij de Mac hier. Had na thuiskomst geen zin meer in schapjes doen, dus maar een keer weer makkeli. cheer Ennnnnnnnnnn… ik vind het gewoon wel lekker, zo nu en dan!!!