Cyn en Bloemmie : lekker uitzieken hoor !!! :kus:
Oh ja … en gefeliciteerd met het nieuwe deeltje alweer !!
Cyn en Bloemmie : lekker uitzieken hoor !!! :kus:
Oh ja … en gefeliciteerd met het nieuwe deeltje alweer !!
Goedemorgen ladies. :dag:
Ach ja, je hebt soms van die dingen en merken waar nog nooit iemand van gehoord heeft en dat gebeurd mij heel vaak.
Ik ben een beetje aan de ruim geweest hier en de bakkies weer even verzorgd en geordnet. Nu weer even aan de koffie en zo weer op naar het werk.
Vanmiddag vanuit het werk weer even naar de stad om beide weer ff de haartjes te laten knippen, zodat we er met pasen weer op z’n voordeligst uitzien. lol2
@Cynthia: Beterschap en rust maar lekker uit… :wub:
@Bloem: Ook stertke ermee.
@Beps: Kaik… heb ik ook weer zoiets… Wim Helzen??? Never hurt of that guy, maar zo aan jou reactie te lezen… lachuh, giere, brullen dus. Had je ook wel ff nodig he!!!
Nou, iedereen een fijne dag verder en tot later weer ergens.:dag:
Zo meiden, de eerste vakantie weer betaald…kan maar gebeurd zijn, en dan het grote aftellen,.
Bloem en Cyn beterschap…
@cyn
Dat klinkt niet goed allemaal, beterschap!
@bloem
Ook ziekjes, straks lekker weer in bed.
@viva
HK geinstalleerd, ikke ken het merk wel hoor!
Nu weer het volgende probleem, maar ook dat is weer op te lossen met een nieuw dressoir en en nieuwe tv. Het geld zal bij jullie niet beschimmelen ![]()
Zolang je je vakantie maar niet voor hoeft te annuleren… ![]()
@beps
Heeft de lachspieren flink getraind.
En wie heeft nu de lekkerste appeltaart…
Ik vandaag een extra dagje werken.
@viva
Dat kan maar beter gebeurd zijn hè.
Ben je alweer terug van pa?
Nee MK ik moet nog naar paps, zit moed te verzamelen…
Ik weer thuis, geen tas, wel een afritsbroek van R*gatta. Giga duur, nu 75% korting… dat zijn leuke dingen voor de mens
In de pauze ff buiten geweest,wij zitten hier in het centrum en dan is het erg moeilijk om weer naar binnen te gaan.Terrasjes zitten vol
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
.En kon het niet laten om nog een zomerjas voor C te kopen en een korte broek en voor mezelf toen ook maar een zomerjas gekocht.Volgende week maar binnen blijven
TrL moet soms even kunnen toch ![]()
Zo ik net de eerste film gekeken… Super mooi… My Sisters Keeper… maar of je je daar nou beter van gaat voelen
:crybaby:
Op naar de volgende ![]()
:dag:
Die is zoooo:crybaby:!!!
sterkte als ze allemaal zo zijn…:kus:
Hmm heb de ugly truth nog liggen… Geen idee wat dat is… Mijn broer kwam ze brengen dan hoefde ik me niet te vervelen… lief ![]()
Zo de appeltaart klaar: Ik heb mezelf overtroffen(vinden we allebei… qua aangezicht dan, eten mogen we pas vanavond bij de
http://shibaforum.nl/forum/images/smiles/3.gif
)
aaaw ik wil ook!!! dat is wel raar, voel me zwaar k*t maar eetlust heb ik wel!
Dat heb ik altijd als ik me K*t voel zonder mn handen te gebruiken…;)!!
Dan vreet ik me rot…
En die bui heb ik al een week of 2, dus… Aan de strakke lijn va morgen…kan mn broeken bijna niet meer aan
Hmm ik vreet me niet echt rot… maar gewoon 2 broodjes enzo gaan er wel in :biggrin: gelukkig… want als ik nu ook nog misselijk zou zijn dan zou ik echt gek worden!
@cyn en bloem: Beterschap! Cyn veel filmkijk plezier!
@beps: vanavond aan de appeltaart hmmmmm lekkie!
@viva: is moed aan het verzamelen.
ik voel me ook bah! Veel pijn weer in de buik, maar goed volgende week uitslag van de ct. Ben erg benieuwd!
Zo nu aan het eten gebinnen. Chinese groente met kip
smakelijk als jullie er aan toe zijn
mogguh, net weer wakker… fijne salarisstrook binnen met mn bonus, ga eens ff kijken hoe dat eruit ziet op mn bankrekening… zou ik elke maand wel willen hebben maar ja…
ik verveel me de laatste tijd nogal op t werk en kan daar alleen maar aan lekkere dingen denken… mhmhmh krijg je trek van is nie goed voor de lijn.
Zo, ikke ook weer thuis uit ZH. Wat een gedoe, zeg, helemaal opgenomen, in bed, operatiejassie an…pfffffff. Maar wel lekker vertroeteld. Zolang je dat polsbandje om hebt heb je All in, zeggen ze daar. Maar die schroef is eruit, gelukkig, en niet geheel pijnloos, maar ik kan wel wat hebben. Ff dagje rustig an doen, en hopen dat het morgen nog een beetje leuk weer is.
@ Cyn aan de filmpjes, weet je nou al wat je hebt?
@ Bloem ook ziek, maar de bonus maakt veel goed
@TRL aan t shoppen geweest, moet kunnen, af en toe.
@ Beps ook gescoord, en appeltaart gebakken, ik zit net aan t laatste stukkie, wat nog over was van m’n verjaardag, mmmmmmmmm lekker hoor.
**
O jee, het begint net te stortregenen hier
**
@ Koli ook nog steeds niet in orde, vervelend voor je…
**
Verder allemaal de groetjes…
Miere: nou ja, de antibiotica slaat aan dus de keelonsteking zal het wel geweest zijn… Maar goed, maar weer afwachten hoe het morgen gaat…
@mierre: lekker aan het genieten van haar laatste stukje appeltaart was over was van haar verjaardag. Schroef eruit!!! Doe kalm aan vandaag en morgen!!