Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Kaylo,dat is het zeker,die tijd heb ik ook gehad

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

:disgust:…

Cyn,Turkije is toch zo slecht nog niet als je met minder dan hier ook kan leven,en altijd bij je :wub: te zijn.

trl: het is ook zo slecht nog niet… er zijn landen waar het nog vele malen erger is… maar in principe wil hij wel naar NL komen, mocht dat heel lastig worden… dan zou ik het overwegen…

cyn : … en dan ga ik mee !! Maar ik stap wel uit in Turgutreis dan … cheer Alleen … denk dat ventje niet zo tevreden zal zijn lol2

Misschien ga ik wel in Bodrum wonen dan ofzo :wink:

Meiden ons internet ligt eruit. Meld me weer en anders mail kan ik via de phone ontvangen.

Nou het schommelt hier dus, dan wel dan geen internet… hopelijk blijft het nu…

Wat een rust hier.

Beps problemen met het internet…balen zeg.
Cynnie nog aan het film kijken.

Vandaag maar naar paps geweest, jonge jonge wat zag hij er uit, vanaf maandag niet meer geschoren, en nog steeds de kleding aan die hij bij de crematie van oma maandag aan heeft getrokken…een grote chaos in huis,…de hulp was ziek geworden, dus maar aan het rausen geweest…de was meegenomen, en die is nu net gestreken. Vanaf paps naar de winkel, en de tv is besteld, die komt vrijdag…een grote van `117 cm van sany bravia…voor kippige mensen…hihihihihi…
En vanaf nu is de pot op slot, koop ff niets meer…nog ff en er valt niets meer te schimmelen…

Hey meiden,
Nog even vanaf hier. Een nieuw deel alweer intussen. Ik heb even snel bij gelezen en ik zie een heleboel kaarsjes. Dan bonussen, televisies, Cyn die gelukkig weer wat opgeknapt is, een ongeschoren paps, appeltaarten, getuigschriften etc.
Het nieuws vanaf hier. Gisteren een auto gehuurd en Sapadere Kanyon bezocht. Was erg mooi daar. Wilde foto’s op FB zetten maar het lukt niet, wss is de internetverbinding te slecht om te kunnen uploaden. Verder nog vrienden bezocht in Manavgat. En dan morgen weer richting huis, het ging weer TE snel hier maar het is niet anders. Er moet ook weer gewerkt worden, M begint morgen en ik mag maandag weer aan de slag.

Dikke :kus: voor jullie

@viva
Oh wat erg als je hem en het huis zo aantreft.
Die tv heb je snel uitgezocht. Gelukkig ga je all-in straks in Alanya… :wink:

@marion
Geniet nog even van je laatste dagen daar.

1 like

@cyn: is moe en helemaal in love!!! En als ze in TR gaat wonen misschien bodrum!! hahahaha Nou dan kom ik op bezoek met mijn turkse broer!!!
@beps: problemen met internet
@viva: heeft paps ongeschoren aangetroffen.
@marion: nog aan het genieten morgen helaas weer naar huis… Ging weer veelste snel!

ik net weer thuis van het werk. Was een pittig dagje maar dat komt gewoon door mijn eigen persoon! Wat ben ik die pijn zat "#$#%#%##$.
Zo moest er even uit.
iedereen ondanks alles toch een fijn weekend toegewenst!
kom vast nog wel langs!

Ja hoor… als ik het niet dacht! Ben vanmiddag door een vreemd nummer gebeld… een turks nummer… en nu kreeg ik een smsje… Y. dus… sukkel!

Ach ja, als je in ‘nood’ bent bel je Cyn…hihi!!!

Zo logeerpuber weer weg, avondje ontspannen en dan morgen weer aan de bak…

Heb net een sms gestuurd wat hij wil, en waarom hij me nu opeens smst… en dat ik heus wel weet dat het uit is

Dus kreeg terug: ik kan alleen maar aan jou denken, daarom is het uit… Ooit komen we elkaar weer tegen… (ja zijn engels is perfect tegenwoordig)

Dus heb maar terug gestuurd dat hij hiermee moet kappen en dat ik verloofd ben en ga trouwen…

Bekijk het maar! :dag:

hahaha Cyn gelijk heb je, uit over klaar!!!

Ach ja: Welk deel van NEE begrijp je niet?? De 1ste of de 2de E…(PFFF)

Maar goed… meiden… alweer wekend(voor jullie dan) … Weken vliegen om…

@cyn: you go girl!!! ik vind hem goed!!! hahaha

Goedenavond all.

Zo, ben even druk geweest vandaag op mijn manier met van allles en nog wat.

Wat een tegenvaller dit weer. Krijg gelijk weer een terugslag. :mad: Getverderget. @$^*

Nou, niets bijzonders gebeurd hier vandaag.

Cynthia weer aan de betere hand en heeft nu alles of niets. :wub: Ga jij trouwen? Oh echt? cheer

@Viva: Mega scherm gekocht en gelijk hebbie. Dat wordt genieten binnenkort. Kon je 'm niet gelijk meenemen? Ik heb altijd zoiets van, als ik zoiets koop, dat ik m het gelijk wil hebben. Ben ook altijd zo hebberig dan he!! Te groot zeker om zelf te sjouwen? Ach, zit me net te bedenken, wij hebben er nu een van 81 cm en die is ook netjes gebracht en ingesteld door de Exper*.

@Beps: Het werk er voor vandaag weer opzitten, maar het weekend weer aan de bak. Vind jij ook momenteel zo weinig eieren in HA? Zie ze wel bij FV, maar haast niet meer bij HA.

@Jac: Zich ook even lekker laten gaan hier, Die rotpijn ook he!!!:mad:

Enneh…Marion heeft het er al weer bijna opzitten. Jee, wat is dat snel gegaan. Nou, goede reis terug, maar vanavond nog even lekker genieten hoor. :wub:

Hier verder geen nieuws. Iedereen een fijn weekeend gewenst.

@Roanna: Ja hier ook weinig eiers… raar hoor, heb al 6 maar de zeldzamen krijg ik niet te pakken…Maar ik poets gewoon door(en omdat ik steeds eruit gegooit word door internet…kom ook niet alle bakken gepoetst krijgen…)

Zo lekker X-factor, wij 100cm(40 inch, ook de brave van Sani…) maar…wij hebben DE STOEL!!! haha

Roanna: ooit ga ik vast wel trouwen :wink: En dan zijn jullie allemaal welkom hoor! Zijn er tenminste ook nog Nederlanders buiten mijn familie van 4 haha :smiley: