Haha M. en ik zijn allemaal plannen aan het maken voor juni… We gaan ook samen een dag naar Bodrum/Gumbet… Mijn vriendinnetje is daar dan ook… en dan gaan we daar ff langs
@mk: helaas niet zo blij met de collega naast haar, maar iig voor het goede doel
@raak: goede berichten gelezen, geniet ervan!
@roanna: helpen met vakantie uitzoeken uitzoeken
@viva: vandaag weer gewerkt, druk op werk?
Ikke gister vrij, weekend bij R. geweest, gistermorgen weer richting eigen huis, daarna veel gedaan, nieuwe bril opgehaald, sportschool, boodschappen gedaan, tuincentrum geweest, nieuwe schoenen gekocht en ervoor gezorgd dat eten klaar stond, want R kwam hier naar toe gisteravond na eten even bij mijn ouders op visite geweest
Vandaag weer gewerkt van 9.30-21 uur, morgen en donderdag ook en vrijdag van 9.30-18 uur daarna weekend van zaterdag tm maandag en dan volgende week lekker mijn eigen rooster weer want collega is dan terug van ziektewet
@ Bloemmie, doodmoe, is nie goe, meissie… @ Viva lekker weekje vrij @ Cyn ziek, maar wel aan t werk, gaat het een beetje? @ Roanna zit in Cyn d’r vaarwater, reissies te boeken… @ RAAK…oowwww, wat naar allemaal, maar geniet er toch maar lekker van (hier nu storm en koud, tocht als een gek hier op de computerkamer) @ Lin iets met roosters en collega’s, snapput allemaal niet zo?? @ Beps in de krul ofzoiets, zal vast wel leuk worden/zijn @ Marion weer in t ritme, wanneer zaten we nou te praten dat jij nog daar zat???wat gaat die tijd snel, hè? Verder allemaal knuf.
Ikke gewoon, zoals altijd, druk met werk. verder niet veel bijzonders te melden. Ik heb me net aangemeld voor een studioplaats bij de PC Miljoenjacht, wie weet…cheer Askim nog steeds hetzelfde, lief, maar arm, en dus problemen. Ik heb vakantie aangevraagd, 2 weken in juni, en 3 weken in augustus. Als het doorgaat in juni naar Marmaris met dinnetje, en augustus weer Adana, in me uppie. Ik hoop gauw de tickets te kunnen boeken. Nou slaap lekker allemaal…:slapen:
@Miere
Ik in mijn ritme? Nou nee niet echt. Kan mijn draai nog niet vinden. Ik ben nog maar 4 dagen thuis en het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Gewoon k*t dus nu maar over even zijn we daar ook wel weer aan gewend hoop ik.
Ik dacht dat het woensdag was dat we aan het kletsen waren. De dag daarna hadden we de auto toch?
Jij een plekje bij Miljoenenjacht … gaan voor je duimen!!!
Hallo :dag:
Marion : nog niet helemaal je draai kunnen vinden:kus:
Viva : :kus::kus:
Roanna : was het gezellig geweest???
Miere : ach meissie tocht in de computerkamer ??
Heb een beetje teveel long island icetea gedronken en gaan nu maar lekker
eten. Hebben het nog steeds zaligggggg
:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
@mierre: we zijn met z’n drieen op de afdeling, collega heeft twee weken geleden een maagband gekregen, ik moest daardoor met andere collega drie weken een ander rooster draaien zodat onze afdeling continu bezet was/is
Goedemorgen vanuit een stormachtig haagje…het zonnetje schijnt wel, maar je waait uit je hemd.
Ikke stil nee hoor valt reuze mee, vandaag beneden maar even wat rommelen, morgenavond de hele tent omgooien, want vrijdag komt de kast en de tv, het weekend heeft hubs de tuin gedaan, dus heeft de hele dag de deur open gestaan en dat kan je zien, je kunt je naam op de kast schrijven, dus dat moet vandaag maar even weggepoest worden…ik ga dus op meeleesstand…maar moet eerst nog vissen, en voeren en oogsten, dus over een klein uurtje dan begint hier de schoonmaak.
Ik wakker, moet nog oogsten, voeren, schoonmaken EN om 14 uur weer richting werk(extra trainingen ed…) dus… moet opschieten…(Ohhhh vakantie komt eraan, vakantie komt eraan…)
Ik zal me ook even melden, want moet zo ook weg en ben niet eerder terug dan na het werk.
Ik ga ff met kokkie mee. Hij moet voor de diacontrole naar de internist en dat ligt zo’n beetje op de route, dus zonde om dat eerst weer terug naar huis te sjezen. Drinken we daar na afloop ff een bakkie ( he ja, gezellig in een ZH) en dan teruggaande kan hij mij dan op het werk dumpen.
@Raak: Nou, ik vind je verhalen maar niks hoor. Hier ook dezelfde zon als bij jou, alleen…koud, winderig en dikke truien weer. Zou echt niet met je willen ruilen hoor. lol2 lol2 Hier dus zwaar…:mad:
@Viva: Oh, wat spannund allemaal. Nou, daar zou ik ook best voor willen stoffen en zuigen. cheer