@linda
Bijna weer het normale rooster.
Een maagband, jakkie je hoort daar toch best vaak vervelende verhalen over.
@roanna
Spannend!!!
@cyn
Van de AB af, ik hoop dat de koorts wegblijft!
@marion
Nog niet in het ritme, maar moet toch weer aan de slag.
Hoe was het eigenlijk een vakantie zonder J., heb je dat wel een beetje vol kunnen houden?
Wat een wind zeg, maar wel een zonnetje.
Vanavond naar de kapper, de kapster kon zaterdag niet en nu mag ik op vanavond komen.
En daarna aan de wandel met een vriendin, mits het droog blijft natuurlijk.
Goedemiddag !!! ff binnenwandelen, gaan zo een daagje naar het national park, zwemspullen mee want het is 34 graden:zon02::zon02::zon02:
sluit me maar even aan bij de updates, alleen even dit
Anja : suc6 met de tv !!!
Roanna : hoop dat met R. alles ok is enne ik duim ook hoor
Cyn : hoop dat de kuur heeft aangeslagen
@MK
Het viel me 100% mee eigenlijk. Voor vertrek had ik het er moeilijk mee en twijfelde heel erg of ik er wel goed aan deed. Maar eenmaal daar ging het goed, ik was er ook echt aan toe. Even geen strijd maar rust.
Voor jou een drukke avond, de kapper en aan de wandel, even uitwaaien.
@cyn: druk aan het oogsten… @beps: heeft trainingen van haar werk @Mk: gaat naar de kapper en als het droog blijft lekker aan de wandel met een vriendin @roanna: alles goed gegaan met kokkie bij het zkh?
En heeft iemand het over zwemmen en 34 graden ben even vergeten wie dat ook alweer is???
Wat een piepweer zeg! En morgen weer zo´n dag zeggen ze. Nou zolang er maar geen hagel en onweer komt GRRRR
@Jac: Ja hoor. Alles weer onder controle met kokkie, alleen weer de bloeddruk te hoog en dan niet de onderdruk, maar de bovendruk. Moet hij nog even apart voor terug komen voor half uur meting. Verder was alles goed.
@Raak: Ook nog even langs geweest. Best koud daar he!!! lol2 Brrrr…Kom maar gauw terug.
@Marion: Ja, ook weleens lekker zo alleen op vakantie toch!! Had je daar even de tijd voor alles. :wub:
Verder iedereen :dag: Heb nog niets nieuws verder te melden.
:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Goedemorgen … wat een butweer zeg, het lijkt wel herfst, gisteren gewoon storm.
Beps vandaag minder muf/duf dan gister?:slapen:
Wendy:kus:
Roanna, kokkie zijn bovendruk te hoog, maar voor de rest alles goed.
Ik voor de rest niets te melden, dan vandaag naar paps en de boodschapjes halen voor de pasen…vanavond de hele hut verbouwen…
Marion,met paps gaat het niet zo lekker (al tijden niet), hij vervuild zichzelf hij wast zich nauwelijks, scheert zich dagen niet en loopt 2 weken in dezelfde kleding met vlekken en brandgaten, en het huis daar kan je soep van koken, maar hij gaat nu akkoord met opname in een verzorgingstehuis, de indicatiecommisie heeft de papieren, en nu maar afwachten of hij de goede indicatie krijgt.
Hij is heel depressief en wil niets. Ik leg me er maar bij neer, ik kan niet anders, het heeft ook helemaal geen zin om tegen hem in te gaan. Maar het is hartverscheurend om te zien hoe die man aftakelt. Ben al blij dat hij toestemt om in een verzorgingstehuis te gaan. Ook de wijkverpleging vind dit noodzakelijk, zijn vriendin zit ook tegen hem in te praten dat hij naar het tehuis moet, een geluk bij dit alles is, dat zijn vriendin ook in dat zelfde tehuis zit.
Zo, hier net een echte NATTE SNEEUW bui. :mad: Het is lente. Dus Raak… blijf nog maar een poosje daar. :zon02:
@Viva: Kijk, dat zijn betere berichten, helemaal na wat je zegt hoe je vader er momenteel bij loopt. Dan kan toch ook zo niet langer. Hopenlijk wordt alles goed gekeurd en kan hij mooi bij zijn vriendin gaan zitten. Misschien dat er dan beter op gelet gaat worden en dat zou voor jou een hele zorg minder zijn. Ik duim weer mee hoor.
@Beps: De boog kan ook niet altijd gespannen staan, dus een avondje rust is dat ook wel weer eens fijn. Als je maar op mij blijft voten. lol2
@Wendy lijstje aangepast. Had het ook gister al gezien en dat heeft natuurlijk z’n reden. Wendy… :kus:
@Marion: Ook al vroeg erbij vandaag. Zo naar het werk zeker?
Ik zo even showeren en verder geen bijzonder dag vandaag, dan dat we vandaag op het werk een 1 April bak hebben. We gaan een bakje friet met, aanbieden voor een kwartje, oftewel 25 cent. Kijken hoeveel mensen dan naar beneden komen, die normaal nooit komen, als ze het van de collega’s horen. Hi, hi.
Nee, nee… het is wel echt. Alleen is het dit keer niet op een bord, maar echt in zo’n patatbakje, dus ze halen het er heus wel uit. Maar de grap is eigenlijk om te zien hoeveel er op af gaan komen, met een achterliggende gedachte natuurlijk.
Als iets bij ons gratis of bijna voor niks is… nou dan komen ze wel. lol2
Viva: ben blij dat je vader instemt met een verzorgingstehuis! Maar geloof me, zodra ze daar zitten dan maken ze je uit voor leugenaar en zeggen ze dat ze opgesloten zitten… Mijn oma zegt dit namelijk elke keer! Mijn moeder wordt er echt moedeloos van… Het is namelijk nooit goed Maar goed… het geeft jou wel meer rust als hij verzorgt wordt!!
Wendy: :kus:
Roanna: ik wil ook wel een patatje met voor 25cent
Nou meiden, ik weet niet… voel me toch nog niet top, vannacht enorme keelpijn gehad en nu is het weer vrijwel weg… Ik wacht het vandaag en vannacht af en anders ga ik morgenochtend de arts weer bellen… Kan jullie wel zeggen dat ik er moedeloos van wordt