Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Goede morgen …

@Beps
Een drukke dag vandaag. Veel plezier!

@bloem
Total loss na een avondje uit. Wel genoten?

@Jac
Makkelijk en lekker gegeten

ja hoor was leuk, interessant en anders, maar voor dat geld, de afstand, benzine en alles erbij… mwahh… beetje gezeik gehad, maar goed, was wel leuk om een x mee te maken, ben nu alleen zo moe… ugh… niet leuk.

goedemorgen meiden, ik weer vanaf mijn bureau…was al druk aan de gang, nu ff tijd voor ww.

Bloemmie gezeik, moe…en te veel centjes kwijt maar wel leuk
Beps bezig met gadetjes op de aaifoon.
Iedereen werkse vandaag.

Ik ook achter het bureau.
Nog steeds mooi weer, ik hoop dat het nog even zo blijft.

Hier ook de :zon02: en dan ziet alles er meteen weer een heel stuk vrolijker uit he!

Zo ik weer thuis, nou hier geen zon, maar regen bah…

Dus eten we maar sucadelapjes met witlof, een beetje winterkost…vlees staat te sudderen, nog ff de dweil door de kamer slaan, en de was in de droger…volgende week dinsdag weer werken…
dus lekker vrij…heerlijk

Jeetje wat is het stil…

Roanna, wat ben je stil, heb je gemist vandaag alles goed??

Het is hier inderdaad heel stil… ik druk aan het werk dus even geen tijd :wink:

Goedemiddag lieve dames.

@Viva: Alles goed hier hoor. Vanmorgen had ik mijn schoonzusje op de koffie en vroeg me, of ik even een vakantie bij Solm*r voor haar en haar zusje wilde boeken en was daar even een tijdje mee bezig geweest. En gelukt ook nog!!!

Toen wezen werken en ff wat schapjes gedaan nu weer visite, maar dat is voor kokkie.

Tja en dat het stil is hier… we missen er toch wel een paar hier hoor.

Zou Raak goed aangekomen zijn? Zal haar vanavond eens even een smsje sturen.

Nu zo weer achter de pannen. Bloemkool, aardappelen en alles al zover kant en klaar, alleen ff opzetten. Ja, ja, gemak dient de mens. lol2 Filetje en balletje erbij en klaar is klara.

Als je het over de d… hebt, trap je 'm op z’n staart. lol2

@Raak :dag: :dag: Alles goed daar? Goeie reis gehad?

Roanna : :dag::dag::dag::dag:

Goedemorgen dames, zie dat ik al berichten heb uit de toekomst hahaha
Het is nu 10.45 en we zitten op de veranda aan de koffie. J. is de huurauto halen, kunnen we een weekje lekker crossen over het eiland.
Hier ook lekker :zon02: en absoluut geen natte sneeuw hoor. Overdag zo’n 33 en 's nachts 28 graden. Goed vol te houden dus !!!
De vlucht was prima verlopen en hier is het zalig. Het huis is al helemaal
klaar en nu gaan ze als wij weg zijn beginnen met de gastenverblijven en het zwembad. De papagaaien en vogeltjes zitten bij ons aan tafel te fluitencheercheer. We gaan zo naar het strand en een toertje doen om een leuk terrasje te vinden voor de lunch. Het leven is dus wel zwaar hierlol2lol2lol2lol2. Weet niet of ik dit wel een weekje volhou hoor.
Heb wel alles bijgelezen (was niet te veel !!) en hoop dat Cyn snel beter is.
Voor de rest alles zijn gangetje dus. Lappie staat hier gewoon op het terras dus als ik ff tijd heb spring ik weer binnen.

Doei doei en dikke kus.
Zo lijkt wel een blog he, wat een ego berichtje hihi

@raak: en vertel!!! je had al gereageerd! sorry!! Maar heerlijk!! kan niet anders zeggen klinkt geweldig allemaal

@roanna: straks achter de potten en pannen. Lekker met een filetje en balletje
Het is hier inderdaad rustig geweest, maar dat schilt hoef ik niet zoveel terug te lezen.
Over gemak dient de mens gesproken hahahhaa
Ik verder ook geen nieuws of iets te vertellen.
Ook zo achter de pannen: spitskool,prei en tauge alles bij elkaar en klaar ben ik weer.

@Viva
O zalig, de hele week verder vrij. Hier inmiddels ook regen. Maar hopen dat de zon gaat komen op je vrije dagen

@Cyn
Druk druk druk

@Roanna
Druk geweest met de visite vandaag

@Raak
Klinkt super en de kids hebben al hard gewerkt lees ik :slight_smile: Worden jullie ook nog aan het werk gezet in de gastenverblijven of mogen jullie alleen maar relaxen?

@raak
Dat klinkt lekker… we zijn jaloers op je :wink:

@viva
Lekker een weekje vrij, heerlijk hoor.

@cyn
En hoe voel je je vandaag? Het is te hopen dat het niets engs is.

Ik vanmiddag mijn collega weer naast me, vind ik heel fijn (NOT) maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

@MK
pottenkijkers op kantoor. Dan is het moeilijker om hier tussen de bedrijven door bij te kletsen he

@Raak: He bah, wat naar allemaal. lol2 Meid, geniet ervan samen met je J. en kinders zou ik zeggen. Doe net of je vakantie hebt daar. lol2 Alleen die temperaturen al!!! Oh, zoooo jaloers he!!!

@MK: Weer pottekijkkers dus!! :mad:

@Jac: Klinkt ook lekker.

@Marion: Ja en vanaaf weer even visite. Ik bent er maar druk mee he!!! Hi, hi. Geef nie hoor. Vind het altijd wel gezelli.

Zo, nu even de aardappelen afgieten. cheer

Eetze allen zo. Latersssssssss :dag:

Raak he getver, nou ik zou niet met je willen ruilen, die temperaturen gewoon walgelijk, en dan het uitzicht, nee hoor geef mij maar regen, paraplu en de kachel…(zucht). Geniet er lekker van meis.
Roanna weer voor reisbureau gespeeld, en nog geboekt ook…nu aan de bloemkool