@Jill: Heb recept meteen opgeslagen, lijkt me jammie!!! En Marion heeft gelijk, we zijn blij met jou op de koffie/thee! Hoop dat je gauw geen last meer hebt van de verhoging! Ohh das zooo vervelend! Ik had dan geen morfine, maar iets er net onder en als ik een dag meer gebruikte was ik zooo muf!! Denk aan je en ben blij met je!
@Marion: Lekker Guns!! Maar dan wel de ruige nrs!!! En ook aan het strand, ik houd daar wel behoorlijk van. Ben een metal-klant dus ja kom maar op, word ik rustig van :hihi:
@MK: Ja was pal bij. Ben heen via de West-frisia weg geweest, en terug via hoorn door dus volgens mij kom ik dan het dichtst bij jou langs. We hebben genoten!!
@Kris: Sorry ik was poeppie moe! Ligt dus niet aan jou maar ik denk dat iedereen op zaterdag avond of visite heeft of lekker met fam op de bank tv kijkt!!
Zo ik heb iedereen weer gehad geloof ik…
Het was nog erger dan ik verwacht had, lag al om NEGEN uur in mn bedje en heb tot 7 uur vanmorgen geslapen!!! Zooo ik was moe. Zo hubbie boven een bakkie op bed brengen, naar de kerk, en dan zien we wel weer. Lekker rustig dagje vandaag!!
Tot straks
@jill
Gelukkig dat het weer iets beter met je gaat, is geloof best dat je je bed inmiddels wel eens zat bent.
Is een scampi hetzelfde als een gamba of is dat weer wat anders?
@bep
Westfrisia is 4½ km hier vandaan, dan was je dus echt dichtbij
@linda
Jouw resultaat in 1 week is toch ook hartstikke goed!!! Net wat Marion zegt, vergeet niet dan je eerder ook al afgevallen bent. En je hebt nog 3½ week!
@rien
Wat een feestbeest ben jij zeg
Als ik bij jou op je eigen webpagina klik dan krijg ik een foutmelding!?!?
@marion
Bij jullie ook al kermis, wat grappig.
Heb vannacht een onrustig nachtje gehad, heel veel drukte op straat. Het was tot ruim 4 uur rumoerig.
De regen komt hier met bakken uit de lucht, ik hoop toch echt dat het vanmiddag droog wordt. Regen met de kermis is helemaal niets, zo zielig voor alle kinderen. Vanavond nog een BBQ, dan is droog weer toch wel wenselijk. De vorige keer moesten we ook al uitwijken naar de garage, omdat het heel hard regende.
Net al even op www.buienrader.nl gekeken (ken je die site, leuk hoor om te zien), maar de komende uurtjes hebben we nog wel regen. Om 14.00 uur gaat de kermis draaien, we hebben dus nog even.
Mijn man kijkt ook altijd op die meteosites,als hij gaat vliegen moet hij wel altijd eerst even het weer bekijken.
En die info die je daar krijgt is wel heel betrouwbaar.
@marion/mk116: tuurlijk ben ik met wat ik deze week afgevallen ben al heel blij. Je wilt altijd meer he. Ben idd al eerder afgevallen. Woog vorig jaar rond deze tijd nog 86.9 en deze week 76.5. zoals het er nu naar uit ziet ben ik deze week 1.2 kg afgevallen. Op naar de volgende kilo’s.
@linda
Afvallen is natuurlijk heel leuk, maar dan niet door iets naars dat gebeurd is.
Als je nog een kleine 4 weken hebt, dan kom je nog een heel eind naar de 70 kilo.
Kan toch niet zonder jullie!! Heb zojuist mijn koffer afgemaakt, en opeens schieten me allerlei dingen te binnen die ik nog mee moet haha… Mijn koffer weegt gewoon maar 18 kilo!! Netjes he!! Linda smste ook al dat haar koffer ook 17 is… en die van haar ouders samen ook maar 18… We zijn dus goed bezig:dope:
Oooh meiden het komt nu toch wel heel dichtbij!!!
@Linda, na mijn vakantie zal ik kijken wat ik voor je kan doen… Moet je het tegen die tijd nog wel even een keer zeggen goed?
Nou meiden ik ga weer ff verder… Spreek jullie vast nog wel
@MK,hij vliegt met een vierzitter,gewoon voor de fun he hij is geen beroepspiloot.
@Cynthia,oo goed van jou dan heb je nog wat kilo´s over en kun je lekker gaan shoppen ginds.
Als ik je niet meer spreek een hele superfijne vakantie en geniet van je Askim.:wub:
@cynthia: is prima hoor heeft absoluut geen haast en als het niet luktis ook niet erg zien we het later op de tickets wel. Heb je nog een weegmoment voor je weggaat?
Jaaa… heb me net gewogen en ben 11.2 kilo kwijt… Maar heb de laatste 2 weken ook niet echt mijn best meer gedaan… Ga naar mijn vakantie weer verder!:beef: Het zou best kunnen hoor dat je een tussenlanding hebt op Rotterdam… Regio-vluchten worden wel vaker gecombineerd…
@cynthia: is toch hartstikke netjes 11.2 kg eraf. Hoop dat ik dat ook ga bereiken. Ik heb morgen mijn eerst weegmoment, denk ong 1,3 kg eraf.
Ga er ook wel vanuit dat we een tussenlanding hebben. We vliegen nu voor de derde keer vanaf vliegveld twente. normaal hebben we elk jaar een tussenlanding, alleen het eerste jaar vlogen we rechtstreeks heen en terug. Toen ik zei dat vorig jaar zei op het reisbureau vonden ze dat raar en zeiden , je hebt elk jaar een tussenlanding hadden het eerste jaar blijkbaar een uitzondering.
@Cynthia,wat goed van jou,Je hebt dus een hele nieuwe gardarobe moeten aanschaffen want er zal niets meer gepast hebben denk ik.
Jouw Askim gaat niet weten wat hij ziet!!:storm: Hij gaat overdonderd zijn;
Ben een poging aan het doen om mijn frituurpan schoon te maken. Mag m voorlopig absoltuut niet gebruiken ivm SB maar kreeg een tip van een klant. Doe water in de frituurpan tot de MAX-streep en een vaatwastablet erin en m dan een tijdje aanzetten. Eens kijken of het werkt. Want is absoluut een rotklusje.
Lekker geslapen?
Ikke beetje. Kwam gister nogal laat thuis van n verjaardag. Zometeen komt mijn vriendje, we gaan geloof ik niksen. Wat zijn jullie plannen?
Morgen ga ik met mijn pa mee met de vrachtwagen en verder wil ik lekker uitrusten want school begint woensdag over eenweek alweer!
Goedemorgen allemaal! Het zonnetje schijnt hier, zometeen 's kijken of we lekker met een kop koffie buiten kunnen gaan zitten.
@Marion: leuk he dat downloaden voor de vakantie. Ben er ook al een tijdje mee bezig. M’n vriend heeft van die heel kleine boxjes zodat we daar straks de mp3 op kunnen aansluiten, hebben we ook onze lievelingsmuziek op de kamer.
@Cyn: meissie héééééél veel plezier mocht ik je niet meer spreken. Maak maar mooie herinneringen samen met Yasar. X
@Rien: ben benieuwd naar je foto’s!!! Dat soort foto’s zijn natuurlijk altijd leuk om te zien :biggrin: