Turkisch Tea Time.... Deel 131

Misschien zijn het wel grafstenen van Dracula!!

Pffff net 520 ruines bekeken, en de foto zit er niet bij. Mustafa liep vaak bij de receptie. Vond het een glibber, maar wel goed voor zn werk. Tulin wist niet precies waarom hij op de keien staat

Zo, ik ga er nu echt vandoor want heb een hoofd als een STEENpuist.

Ik denk dat de anderen nog aan het STEENgrillen zijn, want iedereen is ineens foetsie. :tssk:

@Toos: Oke, ik ben weer helemaal bij. Bedankt zeg! Keigaaf hoor! De groetjes thuis en de keiharde groetjes weer van mij. Tot morgen. :kus:

Ze houdt trouwens van keilekkere kaas

De groetjes terug, vond het keigezellig vanavond. Ga niet steengrillen, misschien nog naar de markt, is op steenworp van hier

Slaap lekker in je bedstee(n), en tot morgen:kus::dag:

:jamaica:**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

:ninja: Hallo, hier de nachtbraker…:ninja:

FFies bijgelezen, lig in een stenenkuil van het lachen om jullie!!!
Is verder niet zoveel bij me blijven hangen, luf joe ol!!!

Ikke nog 2,5 dag hard werken, en dan zaterdagavond nog. Zondag gaat niet door, ze hebben mensen genoeg, dus ik heb me teruggetrokken. Wel jammer van de centjes, is toch lekker verdienen op zondag. Maar ja vrij is beter, nu.
Nou, ik ga lekker naar m’n dobberbedje, enne, als ik morgen niet op tijd ben, laat ik dan nu de eerste zijn:

:zon02::zon02::zon02:Toos, Hubs en Wendy: een hele fijne vakantie!!!:zon02::zon02::zon02:>>>

:jamaica:**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Miere,lekker een dagje extra vrij toch wel jammer van de centjes.

Toos,nog 1 dagje voor jullie en dan is het weer zover lekker naar Jamaica,hoe laat vertrekken jullie of heb je dat al verteld?

Marion,hoe vordert het klussen?

Fijne dag allemaal

mogguh

ben er ook weer…
gaap… met moeite

@ TRL hoe voel je je nu? toch weer werken?

Goede morgen meiden …
Bij gelezen gisteravond maar kon niet meer reageren, ik was gewoon versteend :smiley:
Stelletje grapjurken. Maar … is het antwoord al gevonden?

@Miere
Nog ff meis!!

@TRL
Er is al een hoop gebeurd, voornamelijk geschuurd en in de grondverf dus echt resultaat zie je dan nog niet he. Ik moet nog ff geduld hebben. Maar het komt goed. Hoe is ie?

@Bloem
Jij ook met moeite je bed uit? Ik heb echt van die rare nachten, ik slaap zo ongeveer als ik het bed raak, wordt midden in de nacht wakker, ik heb totaal geen ritme de laatste tijd. Maar dat zal ook wel weer goed komen.

@Toos, hubs en Wendy
Nog heel ff en dan is het zover. Weer terug naar Jamaica, de reggae en de rum. Hopelijk is de vlaai op tijd nu. Geniet van al het moois daar en laat je lekker verwennen. Ik heb alvast wat aries voor je uitgezocht.

http://www.themazecorporation.net/lv/wp-content/jamaica_bob.jpg

Geniet!!!

Zo ik heb geantwoord, ben voor het eiland gegaan…vast fout, maar het zij zo. Beter misgegokt, dan niet geantwoord…Heb ook om een duidelijkere foto gevraagd…

Nu te werk, tot 16.30, dan bbq vh werk…hele dag weg dus…haha

Goeiemorgen,
Ik heb als een blok steen geslapen vannacht:D. Ik ben benieuwd Beps of je het goed hebt. Vandaag nog de laatste dingen in de handbagage en dan is alles klaar>>>
@Marion: Leuke foto, dank je wel:kus:
@Trl: Beetje opgeknapt? We vertrekken morgenochtend rond half 6 richting schiphol en vliegen om 11.15

Bloem,Toos,ben weer redelijk opgeknapt en weer aan het werk,thuis zitten is niks voor mij,ga ik alleen maar prakezeren…

Toos,spalken vind ik maar ondingen hoef ze gelukkig alleen maar om als ik moet tillen,dus dat scheelt.Jullie morgen dus lekker op tijd weg als alles meezit.

Beps,bbq van het werk,hoop dat het zonnetje er door komt voor je.

Viva,al wat te doen op het werk? Hier genoeg te doen,alles is blijven liggen toen ik op vakantie was en ziek…

Cyn,hoe gaat het en met:wub:

Hoorde gisteren van vriendin dat haar kids ook ziek waren en 4 vrienden van ons en haar schoonvader,zijn allemaal zaterdag op een verjaardag geweest dus wie weet daar wat opgelopen.

Goedemorgen meiden.

Toos allereerst voordat ik je misloop…een hele fijne vakantie samen met JP en R. en W. en natuurlijk de aanhang, ga er lekker van genieten. Zet alle zaken aan de kant, en doe veel aan polstraining met de rum…

Tlr weer aan het werk.

Beps toch voor het eiland gegaan, ja volgens mij komt dat het dichtste in de buurt, qua stenen dan he. De rest is of te rond of te vierkant, en de manier van stapelen komt ook heel dichtbij…en idd niet geschoten is altijd mis…werkse vandaag.

Ik vandaag mijn vrije dag, heb de toko dicht gegooid, morgenochtend nog werken en dan aan de klus bij de zoon en schoondochter, die krijgen morgen de sleutel van hun nieuwe huis.

Vandaag dus naar paps en boodschappen voor hier, dan kunnen we er tegenaan. Vanochtend weer de gemeente gebeld weer geen licht op straat (tjonge wat moeilijk is het toch om iets goed te maken).

Goedemorgen all. :kus:

Nou, ik ben gisteravond ook als een (rots) blok in slaap gevallen.

@ Toos: Je zal toch maar wakker worden met zulke Arie’s aan je bed. :stuck_out_tongue:

@TRL: Dan zou je haast zegggen, dat jullie/zij daar wat verkeerds gegeten hebben.

@Marion: Weer verder met klutsen…eh … klussen bedoel ik, maar dan heb je ook wat he!!!

@Beps: Eiland? Wel spannend hoor, maar och, vandaag bij Exper* bijna dezelfde camere in de aanbieding voor €89. Maarja, gratis en iets winnen is toch altijd leuker he!! :slight_smile: Werkse en veel plezier straks weer.

@Bloem: Met moeite weer op de benen. Was het etentje met de kids nog leuk geweest gisteravond?

Nou, ik ga poedelen. Hoop toch ook dat ik de tickets eens binnen krijg, zodat we ook eens weten, waar we aan toe zijn.

Latersss :dag:

@ roanna ja was reuze leuk. mn ouders hadden de hondjes mee, dus dat was feest. weet ook nu alles van GoGo’s. Wie, wat, welke, hoeveel hihi… leuk zo’n kinderwereld.

@ toos, wens je vanavond nog wel een goede vakantie :wink:

@ TRL hier zijn er nu ook 4 ziek thuis. keelpijn, hoofdpijn, niet lekker, hoesten… t komt eraan…

Hahaha ikke heb dus dat met de voetbalpuzzel hihi!!!
Die gogo’s snap ik ook niets van…hihi!!!(maar als ik ze heb, zal ik ze bewaren voor de kereltjes)

Zoo hier is het druk…