Turkisch Tea Time.... Deel 131

jullie klagen echt steen en been he?!
:smiley:

is het niet in drenthe…? die ā€œā€ zitten me toch niet lekker…

daarom denk ik dat het is wat ik je mailde… Dat is niet echt een attractie…maar een eiland

Nou, dan ga ik ook zo maar naar de bedstee(n).

Weltrusten all en tot morgen weer. :kus: :dag:

Een stenen eiland?? Vond ook ergens een stenen bal, leek er ook wel op.

@Roanna: Je gaat al vroeg de bedstee(n) in, handen boven de stenen he

Die in drenthe zijn te groot, toch lijkt het iets van een monument

Straks ben je keizat:evil:

Ik kan het niet uitstaan, die rottige keien:finger::mad:

Ik zal er om denken Toos.

Heeft iemand van jullie toevallig nog vuurSTEENTJES? Mijn aansteker doet het niet meer.

Roanna : :slapen: lekker enne bedankt dat je ook een steentje bijgedragen hebt :stuck_out_tongue:

Graag gedaan hoor. Ik haal weleens vaker de (steen) kolen uit het vuur, dus dit was een makkie. :angry:

Mn hoofd weegt als een steen, zware avond hoor. Pfffff ben hard aan vakantie toe

Effe wat anders…
@Roanna: Heb mn vriendinnetje gesproken vanavond en ze heeft jullie wens doorgegeven aan de receptie. Komt goe dus. Nou dr valt een steen van je maag nu he

Ze had nog een nieuwtje, mustafa, die hele lange magere knul die naast de voordeur zn kantoor had, die staat op de keien. Nou ja hij is zelf gegaan

Dan ga je toch Toos. Ik heb net nog een lastminute zien staan naar Jamaica met vertrek op a.s. donderdag. Inpakken en wegwezen dus!! Wel met de vlaai, maar dat wil je liever niet he? Nou, het was even een KEIgoede tip van mij. :wereld:

nee ik ga liever naar een hotel op een steenworp afstand van bodrum>>>

Hee maar Toos, dat is goed nieuws voor ons. Nee, niet voor Mustafa dan. Hij is er uitgekei(l) d dus? Of zelf de benen genomen?

Je weet wel wie ik bedoel he? Mustafa regelt normaal gesproken de kamers. Hij heeft zelf de keierlatten genomen

Nou maar hopen dat de concurrente van Beps ook niet weet waar die hoop stenen liggen, krijgen ze misschien een steengoeie tip van de redactie. En zo niet…kei door de ramen??

Ik heb er wel een beetje een beeld bij, wie het is. Had hij er genoeg van? Wel KEIzonde dan hoor!