Turkisch Tea Time.... Deel 131

Trl : :kus: voor jou, probeer niet meer achterom te kijken. weet dat het heeel moeilijk is

Goede morgen …
Gisteren vroeg op pad want er moesten inkopen gedaan worden. Leuke aktie, als je hem goed voorbereid. Ik moest mengkleuren hebben en had 's morgens vroeg toen de winkel openging de laatste 3 blikken verf. Genoeg voor het begin en ik sta in de rij voor de rest len hopelijk is het er op tijd. Tex was er gelukkig nog voldoende want paps en broer willen aan de slag. Tussen de middag geluncht op de vensterbank, dan komen de mannen en ze zijn al druk aan de gang als ik weer ga werken. Dan kom je terug en dan is je kanariegele trappengat al een heel eind wit. Voor mij was er op dat moment niets te doen, de zon scheen, het onkruid stond hoog in de voortuin. Is trouwens ook het enige wat erin staat. Dus heb de kliko maar gepakt en heb me daar even uitgeleefd. Kreeg het jammer genoeg niet helemaal klaar maar het kijkt al heel wat fatsoenlijker nu. En dan 's avonds, eten koken, nog even op en neer naar het huis. Dan nog bezoek, telefoon en het bed in. Je hebt alles rustig bij gelezen, even liggen, even msn-nen, de ogen worden zwaar en dan opeens ben je helemaal van de wereld. Buzzer … buzzer … buzzer … ses yok vanaf deze kant. Iyi uykular!!

@Beps
Vandaag de grote dag, jullie rode draakje komt. Geniet er van!!!

Goedemorgen op deze :zon02: morgen.

@TRL:Je hebt het dus nog niet af kunnen sluiten, zeg maar? Ik stuur je van de week nog wel ff een mailtje, oke? :kus:

@Raak: Jij ook al weer vroeg uit de veren vandaag. Nog iets leuks op de planning, of ook vandaag nog druk met thuiswerk?

@Marion: Oh, ik vind dat zo leuk om te lezen he, hoe het al gaat met je huisje. Tja… en daar hoort de voortuin ook bij, dus maar vast mee beginnen, als je binnen toch nog niets kan doen. Succes he!!!

@Beps: Wat ben jij al druk vanmorgen zeg!!! Maarja… straks komt ze dan eindelijk. Moet je wel klaar zijn met alles. :unibrow: Oh, vind het steeds spannender worden. Wacht rustig af op foto’s natuurlijk.

Nou, wij verder geen grootse plannen, dan vanmidaag ff bij de buren onder de carpoort koffie drinken met de buurt, omdat het burendag is. Pffff… we hebben net de bbq gehad, maar toe maar, ze vroegen het dus zeg je ook geen nee. Daarna denk ik ff naar Arnhem, ( verjaardag) naar een nicht en neef. Tijdje al niet gezien.

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

Roanna : nee hoor, doe lekker nix vandaag. Gaan zo weg ff de stad in, nog geen idee welke:unibrow:

@Raak: Thanks ik ga strak ff kijken…

Meiden ik ga rennen… nu alles in huis… en nu het huis zelf nog haha

tot vanmiddag ofzo…

Beps: enjoy!!! :dag:

Zoooo allemaal lekker weekend? Ik vanmorgen gezeik met de scooter… benzine was op. hihi… dus kon 15 minuten gaan lopen met dat kreng… en dus te laat op werk… OEPS… voor het eerst in 4 jaar :smiley: haha

Nu druk aan het werk :wink:

:dag:

@Beps, succes vandaag, met de rode draak!! Ben benieuwd naar de foto’s!
@TRL Kissssssss, hoe ist met C??
@Marion, klinkt allemaal heel erg leuk, wanneer wil je er in?
@Raak, lekker niksen vandaag
@Roanna, lekker aan de koffie met de buren, goed idee
@en verder allemaal, :kus:
**
Ik ga maar eens aankleden, en eerst de woeffies uitlaten (zijn vannacht heeeeel erg laat uitgeweest, dus is niet zo erg dat het al laat is)
En dan ff een en ander doen hier in huis, schappies, en dan weer werken.
Had een leuke bank gezien op MP, hier in dorp, maar gisteren stond erbij bieden vanaf 150, en nu vanaf 500. Das me te veel, dus dan maar niet. Hoef ik niet te gaan kijken ook, scheelt weer tijd.
*Morgen mams verjaardag vieren, wordt maandag 77. *
Verder geen plannen van t weekend, iedereen fijn weekend toegewenst!!:kus:

O Cyn, ook :kus:, had je ff niet gezien!

@Miere: :dag: Werkse straks weer.

@Cynthia: Werkse ook. :dag:

@Beps: Is het al zover? :paranoid:

Ze zijn er bijna… nog max 15 min… ohhhh :retard:

Lekker dan :wink: :dag: :kus: Fijn weekend en fijne verjaardag van mams!

Roanna: dankje! :kus: :dag:

Beps: spannend!!! :kus:

Ben een beetje into K3 vandaag… Want het is kusjes dag, kusjesdag… :wink: :kus: :kus: :kus:

Nou wat een rust hier… ja hier dan op TTT…want hier als in mijn huis… nee rust is over
Wat een heerlijkheid, rijkdom enzo enzo enzo…

Foto’s volgen ik ga verder genieten

Beps: :wub: heerlijk toch!! Geniet ervan!!! :smiley:

Hallo meiden…

Beps geniet van je kleine rode draakje…ff druk maar wel gezellig
Marion aan de klus
Cynnie te laat
Raak naar de stad
Roanna zit onder de carpoort
Voor de rest iedereen in ruste…wij naar wc geweest, hubs een nieuwe bril gekocht, en voor de rest rustig niets nada gedaan…

Viva: :dag: lekker hoor beetje rustig aan!! :smiley:

mogguh
@ beps owh ze is er eindelijK!! jipppieee lekker van genieten!
@ cyn heb je niet ook nog een auto??? of was het halverwege… beetje blond!
@ marion owh lekker genieten hoor, wanneer denk je te kunnen verhuizen??
@ miere voor 500 pleurie heb je vaak alweer een nieuwe bank!! :tssk: hoe durven ze… fijne verjaardag

gaaaap moet nog ff wakker worden hoor…

Bloem: hij stopte ermee toen ik al onderweg was :wink:

ik wordt tureluurs van het zoeken naar die vraag van Beps…heb vanalles al gezocht…

airport/carrier/control tower/alle pagina’s met afbeeldingen hierover op google.

zoon en schoondochter ook lekker aan de shop voor hun nieuwe huis.
Nieuwe meubels, nieuw led tv, nieuwe bank, nieuw bed, koelkast…pffffffffffffffff het kost allemaal een vermogen.
Ik net alle rekeningen de deur uit gedaan, en als je dan ziet wat er over blijft…NOT NICE…

:dag: fijn weekend!!! :kus: