Turkisch Tea Time.... Deel 131

Cyn : fijne avond !!! ik word ook gek :biggrin:

Hahahaha jullie gek van de luchthavens… en ikke mn buikje vol.
Had vandaag zo een zin in ossehaas, en lamskoteleten en ehhh gamba’s!!! Dus daar heb ik me mee volgegooid… ijsje toe… klaar…jammie… gewoon 3 uur zitten schuiven…zalig!!!

Nu even laten zakken en een cappu

Beps : jij maar proppen en wij maar zoeken :smiley: mag best een keertje zo heerlijk schuiven toch

Ohhh was zo lekker, Raki… die garnalen…ohhh klieder knoflook erbij meegebakken, schuit meuk erover(geen idee wat het is, maar zo lekker) jammieee, 2 porties, 2 keer ossehaas, portie lamskoteletten… nou zou het genoeg zijn??

Jeetje Beps… wat heb je je schandalig gedragen dan bij de wok. :biggrin: Klinkt allemaal zo lekker dat ik er hier van ga kwijlen. :stuck_out_tongue: Nou, mooi zo, dat heb je maar weer mooi binnen. Heerlijk toch zo af en toe!!

Ik zat in de vooravond op een site en die had wel 1200 items maar ook daar niet kunnen vinden. :mad:

@Raak: Zag je net ook al elders en heb je ff een terug gestuurd hoor als het goed is, want weet soms heel niet hoe dat daar werkt. De bedoeling was in ieder geval goed! :kus:

Beps : zo te horen iig wel he hahahaha

Nou ja, en dan natuurlijk vers fruit, lychee’s en ijs MET slagroom toe… (en 3 kilo zwaarder…haha)

Nouja Beps… je hebt je oude kleren toch nog niet weggedaan? Anders doe je nu lekker alles uit, niemand die het ziet!

Haha… ik pas zelfs met die 3 kilo meer, ALLES nog gewoon in de kleine maten…hahahahaha

Lady’s: Ik ga naar bed. Het onregelmatige gaat nu opbreken, ikke is doodmoe… Tot morgen, en morgen:

JAjAJAJAJAJAJAJA DAN KOMT DE RODE DRAAK!!!(het rode draakje)

Weltrusten Beps en droom maar van…wat er straks komt. :wub:

Laat ik nou denken, dat je vannacht ook nog moest werken. :confused:

Truste. :slapen:

ellow ellow

ppff mijn buikje ook vol

@ beps hopelijk kun je wel slapen van de spanning!! net kerst

hihi… ik zo genoten. mannetjes hadden elk al 2 burgers op, maar ja, was zo lekker, dus 1 hele was te veel, dus samen 1-tje gegeten en de een bouwen, de ander dicteerde wat erop moest, hihi… zo geweldig om te zien hoe ze samen een burger bouwen… elk een helft en smikkelen maar… hihi… :wub:

Ook al het buikje vol en nu even uitbuiken zeker. :slywink: Zo te lezen kingsizeburgers dus. Hi, hi. Schattig he!!!

Zo, iedereen nu naar bed zekers, dus ga ik ook maar vast vaarwel zeggen. Ga nog ff youtubben en dan de dag afsluiten met P & W.

Iedereen weltrusten en Beps… morgen he… wat is er dan ook alweer?

:kus: All :dag:

owh ja
@ TRL ik had vandaag een dikke envelope in de bus met allemaal Kusadasi kaarten!! ik denk dat ie van jou was, super bedankt!! heel erg attent en lief van je…!! :kus:

zo niet… danneuhmmmm… van wie is ie wel?? hahahah :stuck_out_tongue:

maar goed, ik ga slapen!! :dag:

Nou het valt mee, pas wakker va 4 uur… hahahaha…(ohhh zo leuk die ritme-veranderingen…maar als het meezit was dit de laatste nachtdienstensessie…ze gaan eraf!)

Goed… nog steeds niet gevonden…zo naar Amsterdam: Vodavulles heeft dus niets geregeld, kan niet, lukt niet…nou misschien toch…maar nee…jammer dan,… u heeft wel tig keer gebeld maar het kan echt niet meer…

Dus nu op naar een andere provider, terug naar T-mobile… en dan maar met Familie… kan ik ook mensen bellen en sms-en voor weinig…

Eerst naar de zaterdagmarkt hier in het DORP(niet slaapkamer) en dan dus door naar Amsterdam… dan door naar huis, laatste dingen, stofzwiepen dweilen(gelukkig kan hubbie steeds meer helpen…) en dan:

VANDAAG KOMT HET KLEINE RODE DRAAKJE…
Foto’s volgen

:jamaica:**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,vandaag is het dan eindelijk zover,jullie rode draakje komt,Gefeliciteerd…

Bloem,graag gedaan hoor.

Marion,hoe gaat het met klussen,lukt het allemaal een beetje?

Fijne dag allemaal

Goedemorgen all,
Trl : weer helemaal gewend hier ? :kus:
Marion : flink klussen vandaag?
Beps : de grote dag is er !!! heel veel plezier hoor, spannend enne ik stuur ook ff een pb:)

Raak,nee eigenlijk niet,staan nog wat dingen op me netvlies,die er niet zomaar afgaan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif