Ik kom ook even om jullie allemaal…hele fijne kerstdagen te wensen. Ik hoop voor allen, dat jullie iets leuks gaan doen en niet alleen omdat het kerst is, maar omdat we allemaal vrij zijn. Ik heb er net als TRL, niet zo heel veel mee, maar gaan toch morgen naar de zoon en zijn gezinnnetje en daar komt onze dochter ook, om samen een paar gezellige uurtjes door te brengen en een hapje te eten. (bakplaten) Dan weer op naar oud en nieuw, maar ook ik zal blij zijn als het weer 2 januari is. Hahahaha en om heel veel redenen.
@Raak: Geniet nog even van jullie laatste daagjes op Bonaire, want als ik het goed heb, gaan jullie overmorgen weer terug. Fijne kerstavond daar in de warmte. Lijkt me heerlijk!!
@Cyn: Leuk gehad in Antwerpen en is het goed gegaan zo met z’n tweetjes?
Nogmaals dames… allemaal hele fijne dagen en maak er wat van. :kus:
goedemorgen, ben al wakker
Heel fijne kerstdagen ook voor jullie allemaal en alvast de allerbeste wensen en dat ze allemaal uit mogen komen in 2014
Roanna : ja, de 27e jullie tijd 03.40 vliegen we weer terug, na eerst de kerst hier te hebben doorgebracht met onze voeten in het zand
Bloem : hoorde dat er echt weer een 3e storm is, pfff doe maar voorzichtig, sterkte met de laatste uurtjes en dan lekker uitrusten een week lang !
Ik heb wat met kerstavond,daar ligt mijn geloof, maar de dagen… Nee niet direct.
gister bij m’n ouders geweest. Gepland daar ook oud n nieuw met z’n 4tjes door te brengen.
kerst overleeft, op t werk gigantisch druk. Mensen die alleen leven met “ik wil NU”…
nu op naar t weekend…
Hai ladies. Hier ook kerstavond belangrijk + twee gratis vrije dagen. Helaas kerstavond een verjaardag en daarom vanavond onze kerstavond. Heb helemaal geen kerstgevoel gehad hahaha
Gisteren lekker uitgeslapen, schaatsen gekeken en hapjes gegeten met nieuwe afleveringen big bang theorie. Alleen vannacht geen oog dichtgedaan. Iets met hoofdpijn/wijn en buikpijn. En niet lekker liggen en heel veel gesnurk… Ggrgrr
Nou, ik ben ook blij dat het bijna voorbij is. Ik heb er echt niets mee, maar dat komt misschien ook wel, omdat ik geen ouders meer heb en de familie ondertussen zelf allemaal kinderen en kleinkinderen hebben. Wij zijn daar ten alle tijde welkom, daar niet van, maar door die drukte vind ik er niet zoveel meer aan. (old wief) :hihi:
We hebben wel samen met onze dochter een gezellige 1e kerstdag gehad bij de zoon en zijn gezinnetje. Zij had eigen gemaakte tomatensoep gemaakt en verder had ik voor de (kant en klare) salade en vlees gezorgd. Paar toastjes erbij en wat stokbrood met kruidenboter en dat was precies genoeg. Niet teveel, zoals vorig jaar, dat we dagen nadien nog van aten. Was goed zo.
En vandaag…had ik griep. Jaren niet gehad! Voelde me al een paar dagen niet zo lekker. Heel erg koud enzo en gisteravond en vannacht, ook bijna geen oog dicht gedaan. Alles deed me zeer. Tot onder mijn voeten en zelfs nog bij het litteken van de ICD. Maargoed, daar zijn de molletjes weer goed voor, dus nu even beneden om toch een kopje soep te eten, want die die lieverd is zo bezorgd en wil zo goed voor me zorgen. Hihihihi. Zo dadelijk even een kopje thee en dan ga ik er maar weer in.
@Raak: Ik neem aan, dat jullie weer veilig en wel thuis zijn? Welkom thuis.
Ik las op FB dat Viva een blaasonsteking heeft. Is ze ook lekker mee dan. Ze zouden eigenlijk naar de sauna met z’n beidjes.
Nou ladies, even weer wat bijgepraat… Fijne avond nog. :dag:
morgen brengen we de hondjes weg naar pension. Ze zijn nu al meer dan gestresst! Lekker rust voor hen… (En ons ;))
nu nog even werken, maandag vrij en woensdag ook. We gaan oudejaarsavond naar J&H. Ze gaan momenteel erg hard achteruit, vooral geestelijk. H is veel dingen kwijt. Weet bijv niet meer waar het lidteken van mijn baarmoederoperatie van is… Kinderen hebben we niet dus t is geen keizersnee…maar wat wel???
J loopt voetje voor voetje. Als hij moet opstaan duurt dat 2-3 min. Ze zijn beide erg prikkelbaar(begrijpelijk) en hebben er moeite mee.
Ze zouden graag toch nog een keer naar Turkije, maar wij kunnen t niet meer opbrengen(en ik schaam me er bijna voor)…
goedemorgen all
Trl : ja weer lekker geslapen, alleen errug koud maar slaap daar ook goed hoor, bijne hetzelfde bed daar
Roanna : hoop dat je alweer een beetje opgeknapt bent na de goede zorgen van kokkie
Bloem : zag er gezellig uit zo in pyjama, nog geen huispak ???
Beps : dat zijn heel moeilijke momenten om aan te zien en te horen zeggen dat ze geen kinderen hebben, weet er helaas alles van, maar toch zou ik het nu met de kerst graag nog hebben willen horen, vreemd is dat he. Meegaan naar Turkije lijkt mij ook niet meer te doen voor jullie waar mijn moeder zat hadden ze een schitterende villa in Spanje, met begeleiding en daar ben ik toen wel met mijn moeder nog naartoe geweest. Sterkte en geniet met oudjaar nog maar even van ze
Viva : jij ook al in de lappenmand, lekker dan als je even vrij hebt en heel andere plannen had. Beterschap en die sauna komt vast nog wel
Fijn weekend allemaal, wij vandaag een tussenin etentje met de kids en kleinkind, was er niet met kerst en ben er niet met oudjaar vandaar vandaag
@raak
heerlijke vakantie gehad en nu weer terug in het kikkerlandje. Veel plezier met jullie etentje.
@viva
Hoe gaat het net de blaas, slaan de medicijnen al aan.
@beps
Het wordt echt minder met je ouders als ik je zo hoor. Maak er maar een gezellig avondje van met elkaar. En die vakantie naar Turkije, dat zou ik ook niet meer doen.
@trl
ja druk maar vooral met de studie, ik moet bijna examen doen en ik wil wel goed voorbereid zijn.
@roanna
Geveld door de griep, wat vervelend. Ik hoop dat je, met de goede zorg van kokkie, snel weer opknapt. Beterschap!
@Beps: Dat is zeker niet fijn om te zien en te merken dat die oudje zo achteruit gaan. Soms gaat het ineens ook hard he! We hebben het ook meegemaakt met kokkie’s moeder. Maar ik kan me heel goed voorstellen, dat je eigenlijk geen zin meer hebt om met ze op vakantie te gaan. Hoef je je helemaal niet voor te schamen. Ik had het ook niet gedaan, als ze al zo zijn. Geniet nu maar van ze met oudejaarsavond en doe ze even de groeten van ons.
@Cyn: Voor een weekendje weg of weer een grote vakantie, zeg maar? Lekker hoor.
@Raak: Geniet van jullie etentje en weer op naar een volgende keer.
@MK: Jij heel veel succes met de voorbereidingen voor je examen. Je bent er maar druk mee, maar ergens zal het weer goed voor zijn.
@TRL: Nou, je ziet wel. Je bent niet de enige die niets met kerst heeft. Hahahaha. Nog even en dan is het 2 januari.
Ik ben nog niet beter. Had zelfs het idee dat ik het meer te pakken heb dan gisteren. Geen zin aan eten en als ik wat eet, snel genoeg, dus blijf ik maar veel drinken. Ik heb vandaag ook meer op bed gelegen… Kon gewoon niet op zijn. Zo moe en erg zweten. Hopelijk duurt het niet te lang, want ik ben dit van mijn eigen helemaal niet gewent.
@De meesten van jullie…ook bedankt voor de kaart. Leuk! Hopelijk hebben jullie die van ons ook gehad!