Gisteravond bij mijn schoonouders geweest, ik was best wel zenuwachtig en zijn moeder was dat ook haha⦠Maar ging goed en was gezellig⦠Dus dat hebben we ook weer gehad. Nu morgen naar zijn beste vriendenā¦
TRL: ja was gezellig bij zijn vrienden gisteren! Dus oud&nieuw ook daar vieren, wel zo gezellig! En heeft L. meteen een bob hahaā¦
Verder gewoon een fijne zondag gehad, heerlijk samen in relaxmodus op de bank gehangen, tv kijken en playstation⦠En toen had meneer opeens het idee om sushi te gaan eten⦠En ja daar zegt dit meisje geen āneeā tegen he
@Beps: Gelukkig alweer wat beter met je mond. Ja, de naweeen duren soms nog wel even. Ik heb dat zelfs als ze alleen maar met boren zijn bezig geweest. Die ring die ze om je kies zetten, voel ik dagen erna. Brrrā¦maarja, jij bent verlost van die kies.
@Cyn: Oh, klinkt gezellig. Nu leuke plannen maken. Hihihihi. Samen dit en dat doen. :wub:
@Beps, bedankt voor het doorgeven van Jacās bericht. Ik vind het toch wel vreemd, dat sommigen hier niet op de site kunnen komen. De site zelf, vind ik er ook niet prettiger op geworden zijn, maar kan/kon er altijd wel opkomen, al gaat het beter met chroom, dan met IE.
Nou, verder weinig te melden. Vanmiddag ff haartjes knippen en ik verwacht vandaag mijn tabletje. Happy mee!
Fijne dag all. :dag:
@Cyn: Ik heb echt geen idee. Ik ben er nog nooit geweest, maar gezien het vele aanbod en het veelal zeer betaalbare accomodadaties, zou je het kunnen overwegen.
Cyn,vriendin van mij gaat er de laatste jaren heen,en vindt het daar super⦠Maar ja smaken verschillen he. Icemeler moet je dan zitten heb ik gehoord.
Heb er ook wel eens nagekeken,maar volgens mij is de transfer wel lang⦠dacht ik
Ik vind het er tegenwoordig(lees X-jaar geledenā¦) niet veel meer aan⦠Marmaris⦠Juist niet in Icmeler wat mij betreft.
dan wel bij t oude centrumā¦