Mogguh
Volgens mij mag er iemand anders bovenaan t lijstje!!
Via Wereldwijzer app
**2014
**
**:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.:RUSSIA:
****Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Sorry Bloem
Woop woop
Via Wereldwijzer app
**2014
**
******13/12 Trl
*****29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Ik nog een paar daagjes en dan gaan we een nachtje naar limburg. Een dagje naar Valkenburg, avondje saampjes in Maastricht en een bakkie doen bij mijn vriendin…
Ben muf… maar hopelijk binnenkort in het lijstje haha…
**2014
Roanna: 23 Juni t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
**
******13/12 Trl
*****29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Zo, heb het lijstje even bijgewerkt. Hihihihi. Na lang overwegen en dubben, toch weer voor Spanje gekozen. Kreeg de werkgeverskorting van 6% en ik kan de zoethoudersbon erbij inleveren en dat was alles bij elkaar een leuke korting. Hoe het zal gaan… ik ben benieuwd. Zou eigenlijk niet meer bij Cor willen boeken, maar na alles wat ik tot nu toe tegen kwam, zijn de anderen overal een stuk duurder mee en ja…ook wij moeten toch op de kleintjes letten. (wie niet?) De bestemming die ik nu gekozen heb, daar is ooit in 1978 onze eerste vliegreis/vakantie mee begonnen en 2 jaar later weer naar de dezelfde bestemming. Alleen toen in appartement omdat de kinderen toen nog klein waren en nu dus heerlijk weer All.Inn.
@Beps: Nou, leuk toch ff samen zo een paar daagjes weg. We krijgen goed weer, dus wat wil je nog meer. Geniet er maar lekker van. Hopelijk ook gauw in het lijstje. :zon02:
@Bloem: Dat klinkt allemaal niet vrolijk. Ik hoop echt voor je, dat hoe dan ook, je gezondheidsproblemen worden opgelost. Beterschap. :kus:
Verder iedereen…alles goed daar? Sorry dat ik hier niet meer zoveel ben. Toch zijn er dingen… die ik hier wel zeg en liever niet op FB, zoals we gewent zijn de data hier neer te zetten van de vakantie. Hoeven ze op FB niet precies te weten.
Maar ik vergeet jullie niet hoor. Zeer zeker niet.
Fijne avond verder nog en tot een volgende keer maar weer. :dag:
**2014
**
******13/12 Trl
*****29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Roanna,leuk geboekt,naar mallorca heb daar ook aan gedacht,schijnt voor kinderen ook leuk te zijn :)…
goedemorgen ![]()
Roanna : jij weer in het lijstje, lekker hoor en weer een leuk vooruitzicht
Beps : jij ook binnenkort er even tussenuit, moet je zeker naar de grotten gaan, wij zijn ook geweest en vonden het supermooi gedaan, alleen 1 nadeel : ze doen het een aantal jaar precies hetzelfde hahaha. Veel plezier !
Cyn : welcome back meissie, zo te lezen goed geweest maar wilde je weer snel terug naar je lieffie he hifi
Hier nog steeds goed uit te houden, krijg al een lekker 's zomers kleurtje ![]()
Fijne week voor iedereen :dag:
Goedemiddag.
@TRL: Idd…je hebt daar best veel hotels met kinderanimatie. Het hotel waar wij heen gaan, heeft de kidsclub van Corriedon daar heb ik begrepen in de vakantie’s. Niet als wij er zijn, maar in de Meivakantie, grote vakantie en herfstvakantie, maar het hotel zelf heeft ook animatie las ik, maar is meer op Fransen gericht. Nou, voor mij hoeft het allemaal niet, dus zal er geen last van hebben. Hahahaha. En wat we wel leuk vinden, dat zien we daar dan wel. Wij zijn s,avonds toch meestal de hort op.
@Raak: Dat geloof ik graag dat jullie het nog wel even uithouden daar. Lukt het allemaal ook met de gasten verzorgen en zo? :eten: ![]()
@Cyn: Welkom terug en ben benieuwd wat je ervan vond. Nu weer naar je :wub:
@Bloem: Hoe is het eigenlijk met jou liefde momenteel? Woont hij nog steeds bij jou en zo ja, gaat het nu goed?
Heb een paar uur kaartjes zitten schrijven en nu even pauze, anders moet ik straks weer naar de fysio. Hehehehe. Iedereen een fijne dag nog.
Als het meezit dan kan ik ook binnenkort in het lijstje… haha…
We gaan ook zeker naar de grotten, maar dat al 3 jr aan een gesloten … is niet veel nieuws, maar we vinden het er gewoon zalig!!
Gezellig hoor. Hier ook alles al in kerstsferen
@roanna. Nee was 1 weekje proef. We gaan de komende maanden nog niet samenwonen. Merk dat mijn lief er nog niet echt klaar voor is dus ik laat het eventjes op zijn beloop. Dat komt wel denk ik. Hij moet zoveel uitzoeken en rechttrekken, dus hij wil dat eerst doen om dan fris samen te beginnen. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een huis dus idealiter zou dat in 1x kunnen maar dat zien we dan wel weer. Voor de rest gaat alles super goed samen. Nooit gedacht dat ik ooit zo blij zou kunnen zijn met iemand. Hou echt zielsveel van hem en ben elke dag weer blij dat hij in mn leven is en ik in zijn leven mag zijn. Hahaha.
Via Wereldwijzer app
Mooi!!!
Lijf werkt niet mee: dikke prutlip, lamme benen… PM er maar in moet fit blijven!
nu… Werken hihi
heb toestemming voor verlof in juni, ongelofelijk! Even kijken hoe t te regelen valt en dan boeken(moet even wachten tot Rupsje verlof krijgt)
**2014
**
******13/12 Trl
*****29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedemorgen.
@Bloem: Oh, zo ja. Nou, ik ben toch blij voor je dat het nog steeds wel diegene is waar jij wel mee verder wil en de toekomst mee ziet zitten. Maar eerst even nog andere dingen aan je hoofd. Schiet het al een beetje op met de gezondheid?
@Beps: Nou, jullie kunnen dus ook een beginnetje maken met vakantieplannen. :cheer2: Maar eerst nog even een paar dagen saampjes weg. Wanneer was/is de dag ook alweer dat je 30 jaar getrouwd bent?
@Raak: Lukt het nog steeds? :zon02:
@Jac: Nu ook een paar dagen vrij, als ik het goed onthouden heb. Hopelijk kan je er een beetje van genieten. Neem in ieder geval even je rust.
@TRL: Jij ook al het zoeken geweest voor een vakantie, of nog te vroeg?
Ik kreeg afgelopen weekend via FB een PB van een ex collega die een vraag had, of ik weleens met Cor op vakantie was geweest en want ze ze ooit zoiets gehoord. Of ik kon zeggen of het was was en mijn ervaringen ermee. Nou, zeg heel eerlijk wat ik ervan vond en heb over onze laatste vliegreis verteld. Zij was op het internet aan het kijken geweest en wilde weer eens naar Turkije, maar intussen hebben ze 2 meiden van 9 en 7 en eerder gingen ze meestal kamperen in Italie. De ex collega zelf was jaren terug al zelf een paar keer in Turkije geweest.
Maargoed, ik had de folders, waaronder de kidsgids, binnen gekregen van Cor en bij hun overdag even in de bus gedaan. Ik doe er toch niets mee en nu kreeg ik gisteravond een pb dat ze geboekt hadden voor 12 dagen naar Alanya. (centrum bij Kleopatrastrand) Geen al te duur hotel met glijbanen en All.Inn. Dus ook zij blij en haar meiden waren door het dolle geweest en hadden weer iets om naar uit te kijken. Nu hoop ik maar dat Cor ze niet teleurstelt. Maarja…zij vonden de anderen momenteel ook veel te duur en dan ja…!
Laten ze het maar een keer meemaken en dan bedoel ik dus, dat het goed mag gaan.
Fijne dag all. Hier erg mistig momenteel, maar het zou zonnig worden dus we zien het weer. :dag:
@bloem, dat klinkt goed!
@roanna, naar Mallorca, wat een heerlijk vooruitzicht.
Sent from my GT-S7710 using Wereldwijzer
Roanna,ben wel aan het kijken,maar weet nog niet wanneer ik precies wil gaan in de zomervakantie… Als ik een caravan op een camping ga huren voor 2 weken voor C en mij ben ik bijna net zoveel kwijt als 2 weken all in in Turkije… Heb ook bij Cor gekeken maar die hebben niet echt 1oudervoordeel.Zal denk ik toch weer Arko worden.