Heeeeel veeeeeeeel plezier Roanna en Kokkie!! Genietttttt
G. viert vanmiddag zijn verjaardagspartijtje, ik aan tafel op de i-pad, hubs aan de andere kant op de laptop. De kinderen allemaal leuk samen aan het spelen. Lang leve B*llorig!
Leuk MK!! Als de kids t maar leuk hebben
@roanna fijne vakantie! Lekker genieten en er tussenuit. Enjoy
Meiden, ik ga t doen!!!
volgend jaar oktober ga ik lopen tegen borstkanker!! Via Sister’s Hope(85% van het ingezamelde geld gaat Nasr de betaling van onderzoek/onderzoekers tegen het gevreesde borstkanker) ga ik (hopelijk door velen gesponserd , ik mag erg veel geld ophalen om te lopen) 2 dgn 30 km per dag lopen! Eerste dag zou I snel kunnen, echter zonder herstel meteen de t2de dag lopen is intens zwaar… Maar jullie zullen er nog veel van horen!!
ik ga ervoor!!
Cool beps!! Fantastisch plan!
**
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi[SIZE=3][SIZE=4]![]()
[/SIZE]Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
[/SIZE]**
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]2014
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
-
-
- Updated - - -
-
Beps,super zeg
Zo nieuwe dag, morgen een klink stuk wandelen…
Dan werken, en als ik thuis kom is Rupsje er weer…
@roanna: hele fijne vakantie!!!
@beps: :cheer: toppertje dat je er bent!!! Echt petje af! En succes met de voorbereidingen
@TRL: ook aan het aftellen
@MK: gisteren verjaardagspartijtje gevierd! ![]()
@linda: hoe is het met jouw en job hunt?
Hier is het weer pet! Moeders eet de laatste paar dagen weer niet en is heel misselijk! Maandag op voor de derde chemo!
Fijne avond verder allemaal! :kus:
Kom jullie vanzelf om ‘een donatie’ vragen ;)!!!
HHaha dat zal best ehj
@jac owh wat naar om je mams dan zo te zien. Heeft ze medicatie voor de misselijkheid?? Vreselijk lijkt me dat. Ze heeft alle energie nodig om te vechten maar dan moet ze wel energie binnen krijgen. Huggss
Het blijft vreselijk om je moeder(vriend/vriendin/collega… Ik zit er midden tussen, maar gelukkig niet m’n ouders!!) zo te zien vechten…
dikke dikke knuffff voor allemaal!
**Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi[SIZE=3][SIZE=4]![]()
**[/SIZE]**Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/SIZE]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
-
-
- Updated - - -
-
Jac.sterkte
Ook hier nog even het “officiële bericht” zoals we t op FB gezet hebben…
“Over precies 1 jaar start de 8e editie van A Sister’s Hope en voor mij de 1ste keer! Wie loopt mee of durft mij een toezegging te doen om mij te helpen mijn doel voor minimaal € 1500 bij elkaar te brengen. Volgend jaar samen met Ester Doorneweert willen we €3000 bij elkaar brengen. Dat kunnen wij niet alleen dus…
geld, zegels van AH en Jumbo en lege flessen zijn uitzonderlijk welkom!
Direct doneren? Ga naar de site www/asistershope.org -> doneren -> doneer een deelnemer (nr 1543 en klik dan op de naam die je wilt sponsoren).
Weet je niet wat A Sister’s Hope doet. Kijk dit filmpje dan hoeven wij niets meer uit te leggen. Het geld gaat direct naar ONDERZOEK!
ASH promo - YouTube”
ASH promo 2013 final Asphere 720p
A Sister’s Hope is een stichting die zich ten doel stelt om sponsorgelden bij elkaar te brengen in de strijd tegen borstkanker. Dit doen zij d.m.v. het organ…
-
-
- Updated - - -
-
Mijn motivatie: Het kan ons allemaal overkomen, de schrik van elke vrouw en man!! In mijn omgeving velen overlevers, maar ook mensen die ertegen vechten…en zij die al verloren… Ik loop voor hen, voor mij, maar vooral voor de toekomst!!! Om hopelijk steeds meer overlevers te houden…
Het zal niet licht zijn, maar dat is het overwinnen van deze ziekte ook niet: IK GA ERVOOR!!
@jac: qua werk helaas nog niets veranderd. heel veel sterkte voor jou en je familie
Pfff ik wordt bijna gek van de jeuk… Bloedprikken voor suiker en cholesterol was goed,vorige week medicijnen en zal gekregen maar kreeg alleen maar meer jeuk leek het wel… Overal uitslag van het krabben huis is ruw nu en veel bultjes,gisteren zwaardere medicijnen gekregen hoop dat het snel aanslaat en de bultjes verdwijnen niet lekker met de vakantie in aantocht
@trl
Wat vervelend en dit heb je nooit eerder gehad?
Nee mk,en idd,heeeeeel vervelend
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
Mmmh erg irritant en vervelend! Beem aan dat je alles al nagelopen hebt wat ineens anders is? Ander dekbed, wasmiddel, bloemen in huis etc. Ventilatie op werk/ thuis veranderd… Irritant als zelfs meds niet helpen.
Truste allemaal. Morgen naar pixar tentoonstelling. Ciao
Ja alles nagelopen kan zo niks bedenken…en zozeker irritant want kan er nu niet van slapen pfff :(… Morgen toch maar 2 keer per dag zo’n pilletje,moest beginnen met 1 van huisarts maar op bezichtigen staat 2.
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
Mega irritant… Sterkte TRL…
wij op wasmachine jacht, m’n miele heeft t begeven, wederom na 10-12 jr… Ben dr klaar mee op naar een ander merk!