Ligt zeker aan mij maar tig toch vast erg dat ik dan alleen froger en gordon van dat rijtje ken. Of erg voor hen dat ze in dat rijtje staan hahaha
Vivaturkije: 29 aug t/m 11 sept Tusan Beach Resort Kusadasi ![]()
Bloem: 30 augustus t/m 6 september Blue Cruise Dalaman
**Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Calella Spanje
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
**10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
**[/SIZE]****22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
-
-
- Updated - - -
-
Bloem,idd hahah,maar joling ken je toch ook wel?? Glennis grace toch ook wel ? oww en Wolter kroes was er ook.
hier het volledige rijtje
Bonnie st.Clair & Josee Hoebee
Dennie Christian
Django Wagner
Djumbo
Drukwerk
Frans Duijts
Gerard Joling
Glennis Grace
Gordon
Grad Damen
Grant and Forsyth
Helemaal Hollands
Jaap Reesema
Jannes
Jason Bouwman
K3
Mulder & Mulder
Ralf Mackenbach
Rein Mercha
Rene Froger
Stef Ekkel
Vinzzent
Wolter Kroes
Morge meisjes hier de laatste dag aangebroken vooe de vakantie. Alles strak trekken de laatste wasjes wegwerken schoon bed check…badkamer check…koelkast schoon check nu alles nog even zuigen en dweilen. Nog even de laatste dingen halen en dan wachten op hubs die nog aan het werk is…heb er heel veel zin in.
@viev je ging vroeg he? Alvast een hele fijne vakantie!! Geniet er lekker van.
Viva : superfijne vakantie en heerlijk gaan genieten, als ik het hier zo lees ben je er aan toe !
Viev!!! Je gaat lekker genieten! Veel plezier!
Viva,heel veel plezier en vooral genieten…
Goedemiddag.
@Viva: Hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan en veel plezier ook met je hubsie en K & M. Goeie reis. :vak01:
@TRL: Nou, ik ken er meer dan de helft ook niet van. Sommigen namen zegt mij niets, maar zullen vast wel goed zijn, want het staat er altijd wel vol op de pleinen.
@Jac: Jij ook bijna vakantie. Rot nu he, anders waren jullie dacht ik naar ADR gegaan toch? Tja…nu even andere prioriteiten. Het is even niet anders.
@Bloem: Jij mag ook bijna weg. Joepie!!!
En dan de rest nog. Hahahhahaha.
Wij vanmiddag een poosje bij onze vriend HA geweest om voor kokkie een bril aan te meten/uit te zoeken en heeft met die gratis glazen korting nu dus mooi een gewone bril (verziend) en een zonnebril op sterkte voor samen € 40 met aftrek zorgverzekering. Belachelijk natuurlijk, maar zijn er wel heul blij mee. Dat zijn nog eens leuke dingen!
Vanavond even bij buurtjes op de koffie, want die kwam niet door het gebak heen van hun trouwdag, dus of wij ook even kwamen helpen eten. Tuurlijk…waarom niet!!!
Fijne dag allen nog. Btw… Wat een weertje nog steeds he. Ik geniet er zo van. Ik ben zowat de hele dag buiten. Heerlijk.
Thanx meiden ik ben zover klaar alleen nog ff eten koken opruimen en douchen er dan benb
ik ready maar nog ff op hubs wachten.
Bloem. Jac. En beps jullie ook een hele fijne vakantie. Xxxtoedelllllllls
Zal vast wel ff meelezen af en toe als het hotel wifi heeft. Ja wij vliegen om 5.15 uur mer arke op izmir.
3 days 1 more to go. Liras in huis. Zou nu moeten opruimen. Soppen. Strak trekken en spullen pakken maar ben te moe. Eerst een dutje en dan met mn vriendje spulletjes pakken
Kan haast niet voorstellen dat de laatste relax vakantie 2 jr geleden was. Alweer een eeuwigheid. Mega veel zin in. Nog 1 dagje werken.
Toen wij er waren was er geen WIFI helaas… Ga maar gewoon genieten!
Bloem : zooooo spannend, maar oh zo gegund ……
Viva : jij bent er echt helemaal klaar voor nu, schoonzoon vliegt morgen ook maar jullie te vroeg anders was ik komen zwaaien ![]()
Jac : voor jou een heel dubbel vakantiegevoel nu:kus:
Roanna : jij gebakje eten bij de buurtjes, is nog lekker in de tuin, wij dochter met alle aanhang en zoon met alle aanhang net hier gezellig allemaal heel de middag gehad, onverwachts en supergezellig
mag weer in het lijstje : 20 november tot 27 december naar Bonaire ![]()
Vivaturkije: 29 aug t/m 11 sept Tusan Beach Resort Kusadasi ![]()
Bloem: 30 augustus t/m 6 september Blue Cruise Dalaman
**Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Calella Spanje
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
**10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
**[/SIZE]****22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Viva, heel veel plezier in Kusa! Geniet er lekker van!
@viva: hele fijne vakantie voor jouw en hubbie!!!
Lekker raak
Morgen maar pakken. Nu geen zin meer. Last best werkt het beste.
Zo helemaal klaar…net om 20.30 uur nog telefoon verpleegtehuis. Paps gevallen ze hadden hem aangetroffen in een plas bloed groot gat in zijn achterhoofd. Verpleging erbij geplakt. Wel goed aanspreekbaar althans hij was niet gevallen volgens zijn zeggen. Want ik kreeg hem aan de telefoon. Daarna nogmaals telefoon vriendin van bloemschikken met spoed opgenomen meer dan de helft van haar alvleesklier afgestorven. Pffff ik ga op vakantie…net al 2 asperines naar binnen gewerkt want nu knallende koppijn. Net ook nog damber en o. Hier ook nog ff gesproken dus was nog ff gezellig
Verstand op 0 Viev, en gaan!!! Alles overleeft t ook zonder jou, JIJ(OK jullie) heb(ben) nu vakantie!!! Geniet moppie xxx