Turkisch Tea Time 2013 deel 3

Yeahhhhhhh dat ik ooit zou zeggen:

JOEPPIE, ik heb OVERGEWICHT!!!(good bye obesitas!!!)

:turkey:Vivaturkije: 29 aug t/m 11 sept Tusan Beach Resort Kusadasi :turkey:

Bloem: 30 augustus t/m 6 september Blue Cruise Dalaman
**Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Calella Spanje

**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

**10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
**[/SIZE]****22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Mooi moment beps!!!

Mogguh

Ugh. Geen zin. What else is new

Yeahhh beps

Meiden ik heb ook een bon voor 50 euro ter compensatie gekregen nou ze smeren hem n
Maar in hun haar krijgen ze misschien wel krullen van. Ik ook de smoes van weersomstandigheden nou me r**t.
Roanna volgend jaar via post nog maar 6% komen ook niet meer in de gids van post.

Goedemorgen.

@Cyn: Dat hoor/lees ik van meer reisbureaus, dat ze cor niet meer willen verkopen. Per slot van rekening komen die klachten ook eerst op jullie bord en daar word je dan ook niet vrolijk van.

@Viva: Kijk aan. Jullie ook zo’n mooie bon. Hihihihi. Ik kreeg vorige week de wintergids van post.nl binnen, waar ook zonreizen in stonden en idd daar stond Cor ook al niet meer bij, dus ik dacht…waarschijnlijk alleen de zomervakanties. Dan blijft Neckervrouw met 8% korting nog aantrekkelijk, hoewel die wel hogere prijzen heeft, dus komt ook op hetzelfde neer. :confused: We wachten het af.

@Beps: Goed zeg. Je ging al goed, maar nu nog beter dus. Chapeau.

En anders kunnen jullie altijd mij nog mailen… Wij kunnen tegenwoordig zelf ook pakketreizen samenstellen, met eigen vlucht, eigen transfer en hotel… Kunnen we altijd kijken… :slight_smile:

1 like

Roanna : jij je bon binnen, nou ben je lekker mee dan, ff afwachten wat ze verder gaan doen dus
MK : jij gisteren moe en vol je bedje ingedoken, word je niet vrolijk van he 2.5 uur in de auto file rijden
Beps : proficiat met je overgewicht :slight_smile:
Viva : jij nu ook lekker vakantie enne jij hoeft de bon niet haha
Bloem : jij nog maar 3 daagjes te gaan, zijn zo om joh !

Cyn, dat lijkt mij wel wat!!! Gewoon kiezen welke vlucht, en een transfer op maat(zal wel mogelijk zij lijkt me)! Natuurlijk zijn die prijzen anders dat dat je voor t goedkoopst van t goedkoopst bij Corendon weggaat, maar dan heb je ook iets…

Jazeker! En soms (heel soms) zijn we dan zelfs nog goedkoper dan bijvoorbeeld een Cor…

Enige minpuntje; je hebt geen hostess service ter plaatse…

Kijk, zo kan het dus ook. Zo heb ik nu ook zelf mijn reis samengesteld voor oktober naar Spanje, net zoals ik dat 3 jaar geleden ook had gedaan. Is mij ook heel goed bevallen en die hostess…speel ik zelf. :muziek: In de meeste hotels bij de receptie word je ook goed geholpen met je vragen, dus ik heb ze gelukkig… nog nooit nodig gehad.

Daarbij, ik ben even klaar met Turkije, maar dat zeg ik nu hoor, want volgend jaar denk ik misschien toch weer anders. Ik moet nog wel een keer terug, want heb nog 35 lira aan papiergeld in mijn portemonee, die ik wilde gebruiken voor eten in het vliegtuig op de terugweg, maar we hoefden helemaal niets te betalen voor het eten en drinken, vanwege de overlast, dus zit ik mooi met Turks geld hier. :nadenken:

Maar Cyn, ik ga het onthouden hoor. Samen een reisje samenstellen,lijkt me wel wat! Goed idee!!

En anders wil vast iemand het hier op ttt wel van je overnemen toch :wink:

Voor mij ook geen Turkije meer hoor… Heb het daar echt wel gezien… Zoveel moois op de wereld :stuck_out_tongue:

@roanna stuur maar op. als het donderdag bij mij kan zijn. Maak ik direct geld naar je over. Wel ff in een dubbele kaart doen.

Dat is natuurlijk ook een idee. Ga ik nu gelijk wegbrengen. Neem daar wel weer een risico mee, want de post is tegenwoordig ook niet meer te vertrouwen Bloem…ik doe het in een een opgevouwen a 4 tje en dan alsnog in een kaart en ga het nu gelijk nog posten bij de Br*na binnen, weet ik zeker dat het weggaat. Ik heb geen flauw idee wat het nu waard is, maar kijk zelf maar even . Ik heb alle vertrouwen. En niet eerder aan mij betalen als jij het binnen hebt. Deal? Ga ik nu even weg!

Hier vanavond de opnames van nederland muziekland van sbs zie de artiesten langzaam binnendruppelen aan de overkant… haha

@Bloem: En weg is de kaart. Hopelijk heb je het op tijd.

@TRL: Leuk. Wie komen er zo al en kan je zien we het zijn dan?

Thnx roanna. Heb je even een fb berichtje hierover gestuurd.

Two down two more to go

@beps: JEAAAHHH gefeliciteerd! En je hebt lekker vakantie!!! Jippie!
@viva: ook lekker vakantie!!!
@bloem: bijna… Einde is inzicht!
@roanna: heeft een zoethoudertje gehad! Dit was ook zo bij de groeten van max! Toen was er ook een hele rare advocaat al zeg ik het zelf!

Ik nog drie dagen en heb dan ook vakantie.

@jac hoe gaat het nu? Lukt het met werken? Kunnen jullie er thuis samen over praten?

Roanna,ja kan het wel zien ze parkeren bij ons open het werk terrein,froger carpoolt met grant en forysith,k3 komt,grad damen,jannes,djumbo,ralph makkenbach,jaap,corrie k,glennis grace,django wagner,joling,gordon,en nog meer …

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer