Turkisch Tea Time 2013 deel 2

goedemorgen all
Beps : errug warm en nu een beetje uitgeteld, idd vermoeied vakantie vieren zo :slight_smile:
Trl : je moet echt (doop)naam en meisjesnaam, identiek aan paspoort, mansnaam mag erbij maar hoeft niet
Viva : jij je laatste daagje werken en morgen inchecken, koffers dicht en wegwezen !!
Roanna : jij staat nu ook bijna bovenaan en het zal hopelijk errug warm zijn maar je kunt daar tenminste verkoeling zoeken, hier moet je de warmte zoeken, bij de kachel :))
Bloem : zere voeten kan zeker heeeel pijnijk zijn. Ik laat me ook nog af en toe verleiden tot het dragen van hakken maar alleen als ik niet ver hoef te lopen

Hello girls.

ja laatste uurtjes op het werk…en dan VAKANTIE!!! nog 2 uur en een kwartier…hahahha.

Beps eerste dumping gehad, tja dat kan gebeurd…fff rustig aan en dan gaat het wel weer…Waarschijnlijk iets te veel of iets verkeerd gevallen en dan krijg je dat…schoonzus heeft er na al die jaren nog wel eens last van…het zweet breekt je uit, en zij gaat dat vierkant over haar nek.

Ja prijzen voor sept. zijn heeeeeeel hoog althans vind ik, de reis die wij geboekt hebben voor aug. is nu 780 euro duurder, zelfde hotel zelfde vlucht en zelfde data en zelfde aantal dagen ik vind het nog al wat.

J. en M die ook naar grand uysal gaan woensdag hadden ook de tickets binnen wat een k.t tijden zeg 19.30 uur vertrekken met een tussenlanding op Dalaman en dan door naar gazipasa aankomst 02.00 de tweede dag van je vakantie, net contact met hun gehad, ze hebben omgeboekt naar antalya vertrekken nu om 7.00 uur en terug om 19.15 en dan klaag ik ook nog omdat ik liever om 5 uur vertrek dan om 10.00 uur hahahahha…kosten 30 euro voor de wijziging.

Bloemmie zere voeten ja een ramp vind ik dat, afgelopen zondag m. en D hadden ook hakken aan naar de bbq, die hebben beide van ellende op de boulevard een paar gympen gekocht…schade bij D 6 blaren en schade bij M. 2 blaren en de hele avond kramp…tja wie mooi wil zijn moet pijn lijden…hahahha…vroeger kocht ik ook schoenen omdat ze mooi waren en tegenwoordig omdat ze lekker zitten…zou dat met leeftijd te maken hebben hahahha.

zo nog 48 uur en dan hoop ik in de lucht te zitten ergens halverwege turkije…

Nog 2 dgn en 3 uur(ongeveer) en t is gedaan met de rust haha…

1 like

Zoals ik het al had geschreven in Vakantie’s (of het ā€œnu even nietā€-draadje)
Nou beppie, niet vergeten om je in te smeren en af en toe eens een lekkere cocktail te drinken aan het water. :slight_smile:

groetjes,georges.

1 like

@viva
Wat een leuke filmpjes op fb, geweldig!
Dat zijn inderdaad geen tijden, gelukkig dat ze om konden boeken.
Nu bijna klaar met werken en dan bijna weg, heerlijk vooruitzicht.
Jammer dat het weer niet meezat, als je in juni een strandfeest geeft verwacht je toch ander weer…

1 like

Meiden ik heb vakantieeeeeeeee yeahhhhh nu aan de sop boven.

Je vakantie begint leuk…

Yeahhhhhhhhhh lekker Viev!!

Ik ook wel eens gekeken naar marmaris maar transfer is best wel lang geloof ik en kusa blijft trekken en ben daar bekend ook makkelijk.

Coridon wel makkelijk met omboeken zo te lezen helaas hebben ze nooit eenoudervoordeelkamers.

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

@Viva: JAAAAAAAAAA lekker vakantie!!! :slight_smile:

Jullie gaan het niet geloven… Heb mijn armband terug!!! :slight_smile:

@ cyn goed nieuws! zo zie je maar, soms toch nog iets goeds in mensen. nu afsluiten en verder gaan
@ viev lekker vrij, zalig! geniet ervan

ik kijk ook voor andere bestemmingen maar vind het lastig in turkije, je weet nooit precies waar je terecht komt… en heb nu een beetje mn zinnen gezet op de blue cruise hahahha… erg he? maar goed, we’ll see…

net thuis, heb weer 11 uur gewerkt. hij is fijn. nu ff eten en dan lekker nix denk ik… zou 101 dingen ā€˜moeten’ doen maar laat de troep lekker nog 1 dagje liggen… kan best… het ligt er al 6 weken…

Wauww cyn,wie had dat gedacht :eek::thumbup:

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

maar als er iemand een tip heeft voor 1 weekje (vaaf 31 aug) in een mooi hotel, aan zee en/of prive strand, all incl op een andere locatie. ergens rond de 450E pp ofzo… side lijkt me wel wat, maar geen idee welke kant ik moet zitten. of gewoon decadent antalya en dan niet van mn bedje afkomen…

owh ja @cyn… weet jij dat… wat zijn nu eigenlijk mijn rechten mbt het veranderen van vluchttijden. als ik nu een wijziging van vluchttijden accepteer, (ben 4.5 uur uitgesteld) en later komt er weer een wijziging… dan heb ik nergens recht op denk ik, toch? dan is het gewoon weer een nieuwe boeking toch…? hoe vaak mogen maatschappijen wijzigen?
en is het normaal met restitutie dat het 3 tot 6 mnd kan duren voordat je je geld terugkrijgt…? zit zo te twijfelen voor de sochi tickets… kan me echt niet veroorloven dat ik de wedstrijd mis ofzo… ppfpfpf stress…

Bloem, ze mogen blijven wijzigen tot 2 weken voor vertrek… Dan zou je recht hebben op een vergoeding…restitutie duurt idd 3-6 maanden met een max van 2 jaar…

ppfpf word ik niet blij van.,… ik kijk het nog eventjes aan :frowning:

Goedemorgen meiden…
Jeetje Bloem dat is lekker dan…lastige keuze hoor.
Zo wat k.t weer zeg het giet pijpestelen hierzo gadver…
zo vandaag de laatste dingen doen, alleen nog ff beneden en dan is het klaar.
Maar buiten is een hele grote struik die tegen de schuur groeit helemaal omgewaaid krijg ik nooit meer vast dus nu in dubio moet ik hem weghalen of niet…lekker zo een dag voor dat je weggaat.
De koffers zijn zo goed als klaar, nog even broodjes halen en vanmiddag even lang de buurvrouw…heb van het weekend uit een vies glas gedronken denk ik echt 3 mega bulten op mijn lip…grrrrr daar wordt je dan mee wakker.
Zometeen inchecken…yes

Zoonlief jarig alweer 30 jaar pffffff ik wordt oud hahahah

goedemorgen
Viva : gefeliciteerd met de verjaardag van je ā€œoudeā€ zoon :slight_smile: Jij hebt lekker vakantie en als ik nu naar buiten kijk dan is het maar goed dat je snel vertrekt. Lip goed insmeren (zovi.ax) dan is het snel weg, tubetje altijd op vakantie of uitjes meenemen en van te voren al smeren
Bloem : moeilijke beslissing of je moet wachten of nu al veranderen. Zal eens meesnuffelen voor eind aug.
Cyn : kijk, dat is dan toch weer een meevaller he, sluit het toch met een iets beter gevoel af nu
dochter en schoonzoon gaan 3 daagjes naar Oerol, storm en regen, die zijn niet vrolijk nu

Mogguh. Ugh. Is het al bijna weekend?