Turkisch Tea Time 2013 deel 2

mogguh

ugh toch maar uitgeslapen i.p.v. naar de sportschool. kan er niets aandoen maar ben al een hele tijd niet geweest (en dat is te merken :frowning: ) maar goed.

Heb het bovenstaande even gelezen en ik begrijp allebei maar al te goed. denk dat we niet moeten vergeten dat iemand altijd vanuit zijn eigen situatie spreekt/redeneert. laatst zei iemand tegen me: zo heerlijk om gewoon je nieuwe huis cash te kunnen betalen (owhkey huis in TR dus dat scheelt wel, maar toch) ik dacht bij mezelf: zal een keer blij zijn als ik mijn 10e handse autootje van 3.500 euro zelf kan betalen… er waren tijden dat ik zelfs de boodschappen op de credit card kocht… dus het is allemaal zo relatief! het enige wat we hier kunnen doen is meedenken en zoeken als iemand een reisje probeert te vinden binnen hun eigen budget… wat daar de redenaties achter zijn, dat is voor iedereen voor zich weer anders en daar kunnen alleen maar misverstanden of ergernis overstaan als je de uitspraken van de een (gezegd vanuit haar eigen situatie) toepast op jouw eigen situatie… onmogelijk…
maar goed… hopelijk lukt het voor iedereen om dat reisje te vinden die zij voor haar geschikt acht, op het juiste moment…

Van mij uit is het nooit met een mening over een ander bedoelt… Maar bedenk eens hoe vreselijk het is als je over 5 wkn op vakantie gaat en niet eens weet of je wel mag… Rupsje heeft al vakantie en kan dit niet verzetten…
Dus ik zou graag willen boeken vandaag maar kan het gewoon niet wagen. Dan moet ik OF… kiezen voor duurder, of kiezen voor risico… (en uiteindelijk zal dat dit jaar neerkomen op niet gaan…) Ik heb giga in de rats gezetten over de komende vakantie namelijk…

Ik kan alleen over mezelf oordelen, en ga net als de meesten liever goedkoop weg en heb daarom dus ook komende keer GU geboekt. Liever was ik met J&H mee gegaan(puur omdat zij niet goed gaan, en H echt dementie verschijnselen heeft nu) maar ook hier kan bruin niets trekken(zelfs mijn baan is momenteel ‘risico’ daar alles in ons bedrijf momenteel onzeker is)…

Maar goed, ik ben verrot… te kort geslapen, en vanavond een stom feest bij zus haha… (ben niet van die giga feesten)…

owh gezellig beps :slight_smile: hahaha leuk zo’n feestje…
vervelend dat ze geen zekerheid kunnen geven, vakantie is toch mega belangrijk!

ik weet dat anderen ook weg willen in feb. 2014. ik heb gewoon geboekt. sorry, ga echt geen weken wachten of ik wel naar de OS kan. is maar eens in de 4 jaar, is maar 6 dg en onverzetbaar. als iemand anders dan 3 weken naar NZ zou willen, dan verzetten ze het maar een weekje, als het problemen op zou leveren. bij mij dus gecalculeerd risico. weet wel dat de tent ontploft als ze durven er problemen van te maken, maar voor mijn werk ligt het weer anders…

Heb beide(juni en sept) al in januari(als eerste van iedereen) aangevraagd… m,aar sept is nog niet goedgekeurd… 3 wkn geledn juni pas… En ja ik kan best gaan zeggen: na 4 wkn niets gehoord(Wettelijk) dan is het goedgekeurd, maar ik heb er niets aan als ik (ook) vertrekken kan…(zijn er net 5 ontslagen, 3 met een vast contract…) Ik durf het niet aan… PFFFFF
Ik baal want voor die prijzen kreeg ik Rupsje mee… nu denk ik niet meer…

ja het zijn onzekere tijden… overal… helaas… :kus

:kus:

@ Beps: Dan denk ik dat we een beetje langs elkaar heen spreken en elkaar niet goed begrepen hebben.
Kijk, Viva komt met het bericht van dames… let op, want Neckervrouw heeft een leuke actie. Een paar van ons inclusief mij zelf, vinden dat wel wat. Ik ga naar de site en zoek me zelf wat uit wat zo ongeveer in September tussen de 550 en 650 euro p.p. ligt. Jij zegt, dat je het je ook wel wat lijkt, maar…je zit met je werk en dan zeg je… ik heb voor die 100 of 200 euro liever rust in je hoofd. Oke, dat mag je natuurlijk zeggen, maar ik bedoelde… voor mij, is dat zeg even €800 waar jij het over hebt, toch een verschil van 150 a 250 euro en toen zei ik… dat is voor mij een een hoop geld. Jij en en ik heb diversen keren aangeven, dat het jammer is, dat je met je werk zit. Daar heb ik steeds op gezegd, dat ik dat begreep. En toen…ben ik wat uitgevallen tegen jou over geld, waar jij in mijn ogen zo lakoniek over deed. Maargoed… dan zal IK het wel weer verkeerd hebben opgevat, maar dat is wat ik ervan dacht!

Nou en heb vanmorgen nog pogingen gewaagd, niets dus en dan zitten er mensen op FB bij wie het wel gelukt, veelal via een reisbureau, maar ik heb er totaal geen spijt van dat ik het zelf wilde proberen, want voor die korting had ik ook weer b.v. 2 visa’s. Oke, misschien ik heb verkeerd gegokt, maar ik lig er echt niet wakker van. Komen vast nog wel weer leuke aktie,s. Ik hou het ook goed in de gaten.

@Bloem: Ja, zo zou ik ook denken, want onze leidinggevende had daar ook een handje van. Als het aan haar lag, kon en mocht ik ook nooit in voren boeken, maar deed het dus wel. Maargoed, ik begrijp heel goed met de al die werklozen die we er dagelijks bij krijgen, dat men vreest voor zijn/haar baan en niet al te grote risico kan of wil nemen. Erg genoeg!!

Roanna : ik had het zomaar even geprobeerd maar mij lukte het toen ook nog wel om voor gran canaria te boeken in sept. vreemd he maar Turkije lukte mij ook niet meer, kreeg steeds het verzoek om een mailtje te sturen pfffff hifi, zat gewoon even voor jou te proberen tuurlijk :slight_smile:
Beps : H nu ook tekenen van dementie, hou het in de gaten en er zijn tegenwoordig wel al remmers hiervoor in de handel, als het nog beginnend is. Maar die ouwetjes zijn eigenwijs he en supergoed in het verhullen van problemen
Bloem : jij al een tijdje niet meer gesport, nou ja wat is dat dan :slight_smile: andere interesses op het moment he, fijn weekend

Ik vind die Neckermann echt een rukactie!!! Om 10.00 zat alles al vol!! Echt zo balen ook voor onze klanten!

Roanna: kus en zand erover OK! Hopelijk vind je iets leuks! Ik kijk stiekem door. We denken over Marmaris in sept. Zag iets leuks, maar pffff stom werk :wink:

Raak: ze wil er niet aan, dus ik ga haar niet onrustiger maken. Maar wel rot…

TRL: welkom terug. Sterkte met het zoeken naar je winterkleding :wink:

nu af naar m’n zus…

Beps, is er een reden dat ze er zo lang over doen? Want ik vind het een beetjegek eigenlijk…

wij weer thuis eerste wasje draait ,kachel lekker hoog gezet,wat is het koud zeg brrrrr,echt niks aan…

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Trl : onder dik dekbed geslapen zeker ?
Beps : moeilijk dan hoor, bij ons was het mijn vader die bleef ontkennen dat er iets met mijn moeder aan de hand was. Hij was zo bang haar kwijt te raken. Hoop echt dat ze er iets op vinden, rotziekte, sterkte voor jullie :kus:
Ik was gisteren in de stad, heb het idee dat iedereen zijn vakantiegeld aan kleding uitgeeft, wat een drukte en een gekkenhuis, was lang geleden dat ik weer iedereen met tassen vol zag sjouwen. Moet zeggen : waren ook wel superkoopjes te behalen overal

Goedemorgen.

@Beps: Oke… akkoord, maar dan wel strand-zand erover he!!! lol2 En dat verhaal van je moeder… niet leuk dus. Sterkte.
Enneh…natuurlijk zoeken we verder en als er ergens “koopjes” zijn, houden we iedereen op de hoogte, want gaan…zullen we!! Dan maar last-minute.

@Raak: Dat is tenminste een goed teken als de tassen weer goed gevuld waren, want als je van de week op het nieuws zag, weet de middenstand ook bijna niet meer waar ze met hun voorraden heen moesten, als het weer zo blijft. Gewoon triest!!
Bedankt nog voor je hulp gister, maar CC stond er niet bij, maar wel Tenerife en die acco was dan ook niet bij mijn favo zeg maar, maar toen je dat op FB zei, ben ik toch gaan kijken, maar ook dat kreeg ik niet meer voor elkaar. Maar bedankt nog voor het meezoeken.

@Cyn: Ik las bij de Necker site op FB berichtjes van reisadviseurs dat zij het zo makkelijk voor elkaar kregen en 1 had zelfs wel 25 boekingen gedaan en weer bij een ander waren ze voor 12 uur al begonnen en dat lukte ook. Idd…achteraf zeg ik ook, ruk aktie en niet omdat het mij niet is gelukt , maar de manier waarop.

@TRL: Welkom terug en wat een domper gelijk weer he!! Kachel weer aan. Brrrr…En was het verder wel wat dat hotel, of toch liever Batihan weer? Morgen begint voor jullie het gewone leven ook weer zeker.

Iedereen een fijne zondag verder. Wij gaan straks als kokkie thuis is van de boer naar Arnhem naar mijn nicht en daar komen de andere vakantievrienden van Spanje ook weer. Ons jaarlijkse dagje zeg maar en nu in Arnhem.

:dag:

Totaal verrot op de bank… Om 3 uur in bed, om 8 uur met Rupsje buiten…

Cyn: ze zitten met het weer. Het ‘hoogseizoen’ is nog helemaal niet goedgekeurd. Doordat er zoveel spanning is ver de toekomst is get moeilijk beslissingen te nemen… Dus we wachten af, maar ik ga er van de winter, in mijn functioneringsgesprekken wel over praten…

nu even ontspannen, straks zonnnebankje

Hoi Beppie,
Ik ben gisteren thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Thailand.
Zou zo meteen terug willen vertrekken,wat is het hier in het noorden van Antwerpen toch zo’n slecht weer.
Hoe staat het momenteel met de aantal kilo’s Beppie,voel je al wat beter in je vel?
groetjes,georges.

1 like

Welkom terug(of beter: vreselijk dat je weer terug bent ;)) George!! Hier gaat t eigenlijk prima. Ik kan alles eten, drinken allen geen prik(koolzuurhoudende dranken). Ben nu in totaal(voor en na de operatie) 25 kilo kwijt. Nog 2 kilo en ik ben onder de honderd kilo!!!
lief dat je t vraagt!

Amaai…wat een hele prestatie Beppie!!
Ben ff verschoten van het aantal kilo’s dat je bent kwijtgespeeld !
Nou ik heb een heerlijke tijd gehad in Thailand,natuurlijk spijtig dat dit maar voor een korte periode was,maar heb volgende week een aantal afspraken (check up ziekenhuis,controle arts werkgever,plaatselijke dokter om medicatie te laten voorschrijven.)

1 like

Hallo meiden…hier ook altijd op koopjes uit hoor, idd voor iedereen is het crisis…natuurlijk kan de een wat meer besteden als de ander, maar ik ga liever langer en vaker dan 1x superdeluxe.
Schoonzus heeft wel geboekt bij neckermann, je moet niet vragen hoe en hoelang ze er over gedaan heeft maar het is gelukt, ze was precies om 00.00 online en kreeg ook steeds de errors, (waarschijnlijk de site totaal overbelast). Om 3.30 uur met zijn tweetjes op de pc, dus zwager ook…en toen kwam ze er door, Sand en City in Alanya ook met korting van postnl. Vertrek op 15 oktober. Voor 500 euro met zijn tweetjes. Toen gisterochtend 56 minuten in de wacht gestaan bij neckermann om haar vlucht om te boeken naar vroeg heen en laat terug, daar kwam toen een toeslag van 60 euro bovenop maar dat had ze er graag voor over. Je moest hem trouwens wel gelijk helemaal betalen. En dan krijg je binnen 4 weken de som van de 2e persoon weer terug.
Nou wij hier aan het logeren, voel me echt een kat in een vreemd pakhuis maar dat komt wel goed. Hubs Damber en vriend vannacht naar schiphol gebracht, heb net gekeken en ze zijn 4 minuten eerder vertrokken, en op gazipasa staat dat ze zijn geland, dus ze zitten nu in de bus naar Grand Uysal…zal straks wel bericht krijgen.
Ik gisteren ook nog een leuk setje gescoord…niet in de opruiming dat dan weer niet…ik hou echt van de sale, maar dit vond ik zo leuk dat ik maar het gekocht heb…leuke zwarte 7/8e broek, met een knal roze shirt met bling bling en een zwarte parfumfles erop en dan een zwart kanten vestje…vond het nog meevallen 70 euro in totaal…maar eigenlijk koop ik dat soort dingen nooit…voor die prijs.
Pffff nog 20 dagen wachten…wat een vreselijk weer is het toch vannacht ook het goot pijpestelen, en hubs zei dat het mega echt mega druk was op schiphol.

Alleen daarom kan ik die tijd wel omkijken… Ik was bij Bristol… 2 jurkjes, 2 3/4 broeken en een t-shirt: €45!! Duur zat want volgende maand zijn ze te groot hahaha. Dat wordt t duurst dit jaar: kleding.

Geloof dat Rupsje wel om is voor sept. Dus dat scheelt :wink:

Roanna, ja klopt maar dat kantoor was er s’nachts voor open gegaan… En die persoonlijke reisadviseurs kunnen op hun eigen laptop thuis in het reisburo systeem… :wink: en die man van die 25 boekingen ken ik wel, die moet je met een korrel zout nemen… Of liever een heel pot… Waarschijnlijk had hij er maar 10 ofzo hoor haha…

Beps, wel irritant hoor, zo kun je nooit echt iets plannen…:frowning: en wat goed dat je over 2 kilo over de magische grens zit!

Wij stiekem rondreizen aan het kijken… Missen dat een beetje… :wink: