@Beps: Je bent al aardig weer in je “normale” doen en ritme. Mooi zo.
@Cyn: Zo, toppie hoor. Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik denk dat het 'm hier ook gaat worden, maar heb nog heel even.
@Trl: Kan gebeuren toch met een dagje vergissen. Dan morgen weer ff afwachten.
@Raak: Ook vandaag weer…:kus:
@Bloem: Dat zou zonde zijn als je juist dan een week regen zou hebben. Hopelijk gaat het allemaal nog meevallen Het duurt nog even, dus.
Oh ja meiden… ik zit al 4 dagen op een vakantiesite ( reisje mallorca ) en kom er niet uit en ga vandaag even bellen, want volgens mij kloppen de prijzen daar voor geen meter, maar het staat er nog steeds. Ik denk, dat ik weer blij wordt gemaakt met een dooie duif/mus, dus vandaag even er achteraan.
Hier een heerlijk zonnetje en ga even alle beddengoed naar buiten gooien en verschonen.
Bloem : kan nog best veranderen hoor dat weerbericht. Ja is een heel dubbel gevoel idd, we kunnen er niet alle 5 met aanhang constant bij zitten en het zou best nog weleens 1 week kunnen duren maar vanaf vandaag heb ik toestemming gegeven haar in een constante slaap gehouden dus denk niet dat het nog heel lang duurt
Roanna : succes met het zoeken/navragen
verder iedereen 2 daagjes gaan genieten van de :zon02: want daarna is hij weer verdwenen
@Raak: Ik denk een goede beslissing van je. Bij mijn moeder ging het allemaal wat sneller, mede omdat ze anders de dood zou stikken (longkanker), dus meteen aan zware middelen, maar alles met alles duurde dat ook nog bijna 10 a 11 uren voordat ze insliep, terwijl de meesten met zo’n dosis binnen een paar uur overlijden. Aldus het verplegend personeel. Sterkte ermee.
Even update reisje Mallorca. Het was idd te mooi om waar te zijn. Ik zat al 4 dagen op die site te kijken en de prijs bleef laag, dus vanmorgen gebeld…en ja hoor… fout op de site en ze mochten mij alsnog €50 p.p korting aanbieden, maar dan was het nog veuls te duur, dus heb bedankt!! Ze zouden de site aanpassen, want het was hun nog niet opgevallen en ze bedankten mij hartelijk voor de opmerking. :beef:
Hier gaat alles weer zijn normale gangetje, druk met het werk dus wel afleiding. Verder zijn we nog steeds erg moe, 2x in 1 week was erg slopend. Crematie vrijdag was mooi maar zo verdrietig, we waren helemaal op en leeg. Vanmorgen nog even langs geweest bij mijn zwager en schoonzus.
Roanna, je had het eigenlijk gewoon moeten proberen te boeken… Dan mogen ze er binnen 8 kantooruren op terug komen, daarna mogen ze de prijs niet meer aanpassen…
je gaat als een speer beps! maar goed, beter weer in je ritme komen he? en iedereen begrijpt het als je eens een keer een mindere dag hebt.
ikke vandaag werken, de laatste dingen afmaken en morgen alles overdragen voor zover. vanavond gaan we lekker tapas eten om vast een beetje in de stemming te komen. we gaan met de bus, dus kunnen we wat drinken hahaha dat wordt morgenochtend echt hell! maar ach, ik overleef t vast wel :dag: fijne dag allemaal, hier nog geen zon maar t beloofd een mooie dag te worden. ciao
**:SPAIN:Bloem: 28 april t/m 05 mei 2013: Barcelona (cursus Spaans):SPAIN:
Linda: 29 april t / m 03mei 2013: Winterberg
Bloem: 05 mei t/m 12 mei 2013: Valencia (cursus Spaans)
Trl: 16 mei t/m 25 mei 2013 Kustur holiday village Kusadasi
Bloem: 29 mei t/m 4 juni: Rome
Jac: 01 juni t/m 09 juni: Duitsland Katzenfurt
Beps: 08 juni t/m 22 Juni : Grand Uysal
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya
Linda : 21 Juli t/m 3 Augustus : Luxemburg
Trl : 28 Juli t/m 12 augustus : Camping domaine du Couriou Frankrijk
Vivaturkije: 29 augustus t/m 11 september Tusan Beach Resort Kusadasi
****Jac: 03 sept t/m 17 sept: Aegean Dream Turgutreis
**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
@Beps: Tja…half hersteld, dan ook voor de helft eerst weer werken. Zo kom je vanzelf weer in het ritme, maar ik vind ook nog steeds dat je het bijzonder goed doet, na zo’n zware ingreep.
@Bloem: Oh, gezellie. Geniet ervan en blijf zo blij.
@Trl: Succes weer voor je vader vandaag. Hopelijk goede berichten.
@Raak: Ook voor vandaag weer…sterkte en ik denk aan je. (zoals elke dag) :kus:
@Cyn: Daar zat ik eerst wel aan te denken omdat zo te doen, maar dan is de illusie vaak nog teleurstellender. Ik zag dat ze sinds gisteravond op de doorklik site en prijzen hadden aangepast, maar in de kop staat nog wel steeds de oude prijs. Erg verwarrend vind ik. Maargoed…anyway…hoe bevalt je nieuwe foorn?
Hier ook wel en geen zon. Nu momenteel wel , maar het beloofd weer een mooie warme dag te worden, dus ik ga proberen er weer van te genieten. Zo eerst even mijn haartjes in de verf zetten.
Van de week alweer kort geknipt, dus… weer wat te doen zo.
Roanna: het is zeker een aanrader! Ben er heel blij mee!
Bloem: wat een heerlijke vooruitzichten naar Spanje zeg!! Lekker!!!
Beps: Ben echt trots op jou!
Raak: :kus:
Hier verder niet veel nieuws… Dinsdagavond had ik een borrel van het werk en toen heb ik een vliegticket gewonnen… Maar het is er maar 1 en vanaf Dusseldorf, dus weet nog niet of ik er wat mee ga doen… We zien wel!
Vandaag weer klokkie rond werken, dus heb nog wel even!
Ik weer … Wil ik werken, vind HRM (oersoneelszaken) dat ik wel nog naar de bedrijfsarts mag/moet… Gelukkig volgende week woensdag, kan Botan meteen mee en ik door naar de middagtrainng lol… Stom gedoe
oei aanbieding in mn mailbox voor 50% korting bij een andere taalschool… dit jaar te gebruiken maar heb nog 3 weken vakantie staan… moeilijke keuze! hahaha
@ cyn owh waarheen? of mag je zelf kiezen? met welke maatschappij?
@ trl ja ik dacht: lijkt me wel leuk. welke al naar barca maar lukte niet ivm het speelschema en dit kwam ik puur toevallig tegen… blij… nog 1 dagje werken!