Beps,van harte gefeliciteerd en een mooie dag gewenst.
Roanna,een tattoo met de naam van C.heb ik al,maar wil iets op me voet een mooie tekst of een mooie tekening
Beps,van harte gefeliciteerd en een mooie dag gewenst.
Roanna,een tattoo met de naam van C.heb ik al,maar wil iets op me voet een mooie tekst of een mooie tekening
Goedemorgen meiden.
Beps meis van harte gefeliciteerd met je verjaardag en vanavond lekker suhsi (brrrr)
http://www.galajurkens.com/bmz_cache/5/5a2d8d9f2ad9f2b1d4094dad42323b5c.image.300x300.jpg
En ook vanaf hier een blommetje voor jou…vond deze wel speciaal.
Mk. gelukkig mams veel aanloop.
Mexx een milde rekening bij de garage.
Tlr. een tattoo op je voet…kijk bij damber op hyves daar staat haar tattoo die op haar voet zit.
Hier een foto van de kast bij Damber die in elkaar is gezet afgelopen zaterdag door ons, wat een [EMAIL="!@#$%^&&^klus"]!@#$%^&&^klus.
Trl; carpe diem!
Vuva; mooi!!
Hier gaat het weer lekker, was in mijn vakantie wel aangekomen ( gek he donuts, pizza, patat en drank) maar vandaag zit ik er dus precies 100 gram onder! Dus we gaan weer lekker door!!
Zo naar de ikea, moet ff een kastje voor mijn nagelspullen halen! Tot later!
Oh en Beps; lekker sushi!! Jaloers!!!
@Mexx: Maak zelf de lekkerste sushi haha… dus…
Nee zonder dollen: Ben verslaafd aan sushi… jammer alleen vd rijst haha
Viva,mooie kast zeg,daar kunnen heel wat kleren in
Mexx,netjes hoor…ikke 2 kilo kwijt,gaat niet snel maar het begin is er
En carpe diem mooie tekst maar heb jij al toch,dat vind ik dan weer niet leuk
Beps,lekker aan de sushi vanavond,ik heb het nog nooit gegeten…
Tjeee… ben ik nu zo laat of zijn jullie allemaal zo vroeg?
Goedemorgen.
@Beps: Allereerst ben jij aan de beurt. Meid, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Mooie leeftijd. Ik wens je nog heel veel goede en natuurlijk gezonde jaren erbij en voor vandaag, een hele fijne dag. Ik dacht, misschien ook wel leuk voor de pasen gelijk. Voor jou Annemiek:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/animaatjes-bloemen-41811.gif
Nogmaals goedemorgen all.
@MK: Oh, toch al weer wat positievere berichten. Nu op naar herstel, maar zo te zien, vermaakt ze zich goed. Is ze in haar eigen huisje of bij jullie thuis?
@Viva: Wat een prachige kast. Zoiets had ik toen ook in gedachten als we naar die flat zouden gaan. Echt heel mooi en wat een ruimte zal ze nu hebben. Zalando kan nu best vaak aan de deur komen. lol2
@TRL: Ja, wat van die kleine subtiele figuurtjes die weleens ziet op FB en weet ik waar. ( heb geen hyves)
@Mexx: Ja, heb je ook wel nodig met je voorraadje he!! Succes.
@Linda: Zien we jou ook nog eerdaags hier even posten? Verder alles goed daar? Leuke foto’s van jullie op FB trouwens!
(Ik ram die kerel hiernaast vandaag of morgen even in elkaar!! :mad:)
Fijne dag all. :dag:
`Ohhh meiden ZO ERG (;)!!!)
Heb ik toch van iemand zo een kaart gekregen voor mn verjaardag die als je m opent gaat spelen(Happy birthdday ;)!)
PFFFF elke keer als de kat erlangs loopt gaat dat ding af…
(wel lief trouwens thanks verzender haha)
lol2lol2lol2
Ja joh, die kaart stond op de kast, domme kat loopt erlangs en dat ding gaat joelen…
HAHAH die kat springt GIGA hoog, en gaat ook joelen…
(kaart ligt nu plat… lol2)
Goede middag dames,
Sorry dat ik hier even binnen kom vallen, maar ik dacht ik vraag even jullie reactie.
Wij (jullie kleine zusje) hebben een ontzettende hekel aan de reclame die hier nu heerlijk aan het praten is. Ik ben inmiddels een geweldige fotograve geworden ik neem aan jullie ook!!
Ik heb beppie1 gevraagd wat en of we er iets aan kunnen doen. Haar tip was om een topic te openen en dit heb ik gedaan. Ik denk dat hoe meer klachten ze lezen, hoe eerder er wat aan gedaan gaat worden…
Dus graag jullie reactie op: http://www.wereldwijzer.nl/showthrea…862#post845862
En dan maar hopen dat het helpen zal!!!
groetjes mutlu
Viva,ook een mooie tekst.
Wat een feestelijke dag! Allemaal bloemen enzo. Leuk hoor. Ik had trouwens vrijdag taart op. mams was 12,5 jaar bij dezelfde werkgever (al bijna 25 jr bij hetzelfde pand- maar door overnames pas 12,5 bij deze baas) en ze had een giga slagroomtaart gekregen. Hier trakteren ze vaak vlaai voor de verjaardag, vind ik niet zo. Maar slagroomtaart… Zo lekker. Jammie jammie. Klein stukje genomen en was echt zalig!! Anyways. Back to work
Tsssssss… wie stuurd nou zoiets? :lol::lol:
Kan nooit zo erg zijn, als die irritante kerels hier. lol2 Ik ga me ff aansluiten daarboven.
Beps : van harte gefeliciteerd met je verjaardag, meis je wordt steeds jonger !! en al mooie bloemen en een swingende kaart gekregen, straks heerlijk sushi eten, hmmmmm, ga er maar van genieten en laat je op deze speciale dag heerlijk verwennen
Voor de rest : sluit me aan bij de mooie updates :))
Mutlu : bedankt voor dit initiatief, word er ook echt gestoord van en lukt mij echt niet om het uit te zetten. Helaas als ik naar de link ga krijg ik te lezen dat die niet bestaat :(( Welke moderator of websidebeheerder van ww heeft diet er op laten plaatsen ?? denk dat iemand die er maar een sop moet aanspreken
haha was weer vroeg nog bij mij, moest me eerst inloggen ???
Maarre ik heb flash geblokkeerd en bij mij is tie gelukkig weg nu
Zo kan weer op ttt, nu even bijlezen
Ik kan ook niet reageren op die link, ik las bij raak iets over flash uitschakelen? Kan iemand me vertellen hoe dat moet
Als jullie naar de index gaan, dan naar Algemeen(discussies en Vragen) daar heeft Mutlu eea neergezet
Dank dames… ik ga nu met mn ouders ontspannen