Is er intussen al wat meer bekend over de TTT meeting…?
Wij gister een pretecho in 3D gehad, kleine wilde alleen niet mee werken dus mag 28 april terug komen, ze hoopt dat er dan minder vruchtwater/ruimte is waardoor de kleine beter zichtbaar is. het is nu 43 cm en weegt 1311.42, ze verwacht dat het tussen de 5 á 6, hooguit 7 pond gaat worden.
Wendy owww een mooie 7 ponder… Bij mij zeiden ze een dag van te voren nog dat het een 8 ponder zou worden,maar gelukkig viel het mee en was C ongeveer 3250 gram
@TRL: Ik had het gisteravond al gemeld hier van die irritante reclame. Moet nu iedere keer het geluid uitzetten, want ik word gek van die vent en die relames. :finger:
@Mexx: Oh, nou dat valt nog mee dan. Nu maar hopen dat het daar dan even bij blijft voorlopig.
@Raak: :dag: Nog vol te houden daar? :zon02:
@Viva: Mooi he. Is dat vloebedekking of ander spul? Het gaat er nu echt op lijken he!!!
@Beps: Nog stilte voor de storm? Gaat het weer een bietje?
@Bloem: Ja, was even een lekker zonnetje weer vandaag he.
@Jac: Mocht je nog tijd hebben om te lezen. We vergeten je niet!
@Wendy: Wat een eigenwijs kindje draag je bij je. Hihihi. Nu al tegenspurten. Wat moet dat later worden. lol2 lol2 Komt goed.
Meeting? Niks meer over gehoord!
@beps: doe kalm aan he!! Stomme maag ook. Maar weet precies hoe je je voelt!!! Groeten aan J&H. Helaas ga ik ze dit keer niet zien…in adr. @viva: hoe is het met de kleine meid? Nog leuke fratsen mee gemaakt?
@ TRL: ik kan je helaas niet helpen voor je tatoo. @mexx: gelukkig vielen de kosten mee! @wendy: en waar lijkt de kleine op? Dat hij/zij niet voor de camera wilt verschijnen??? hahaha Maar jullie krijgen een 2de kans! Leuk!
Ik eigenlijk nu even niets te melden. Ben gewoon leeg… en heb hoofdpijn grrrrr
@TRL: Ik heb ook geen idee, mede ook omdat ik er nooit naar kijk eerlijk gezegd, dan alleen wat jullie weleens laten zien en dat vind ik dan best mooi. Mijn nichtje (28 jaar) had vorige week van beide kids de namen laten tatoeeren op haar boven schouder. Tja… je moet ervan houden. Succes ermee!
@Viva: Oh, mooi zeg. Lekker warm ook en geen lawaai op de trap. Ik hou daar wel van. Vooral omdat de meesten toch overal houten of laminaten vloeren hebben liggen, vind ik juist vloerbedekking toch altijd erg mooi en lekker warm. Ik zal het nu ook niet zo gauw meer doen, maar vroeger hadden we altijd vloebedekking, maar is wel bewerkelijker en eerder vuil. Ik vind het in ieder geval heel mooi geworden zijn.
@mexx owh dat valt mee. Gelukkig maar @jac :kus: @viev ziet er mooi uit. Tis ook maar wat he gewend bent. Mijn ouders hebben heel het huis vloerbedekking en is altijd lekker op lopen met blote voeten. Parket vind ik wel mooi maar zou het zelf niet zo snel door heel het huis willen. Zeker op de trap is een gehoor demper wel fijn
iedereen welterusten!!
En beps al zenuwachtig of ben je die station voorbij!! hahaha. Ik wel hoor maar als ik naar vroeger kijk dan lag ik nu te stuiteren in mijn bed omdat ik de volgende dag jarig was… stom he hahaha (maar stiekem ook wel leuk)
Mijn neefjes hebben dat nu ook hahaha zo leuk om te zien!
Moeders is erg blij dat ze weer thuis is. Ze kan slecht zitten, dus ze ligt lekker op haar bedje in de kamer. Tv, telefoon en iPad bij de hand. Verder krijgt ze veel visite.
Hihi dames, ben toch al jaren 21!!! En vanmorgen keek ik in de spiegel en toen zag ik dat mn moeder haar foto erop geplakt had haha… zo lief lol2lol2lol2…
(*jemmig wat gaat het hard!!)
Dank voor jullie lieve berichtjes al!!
Nu snel aan de slag, ben er al fris en fruitig bij, zo ff cake bakken(en amandelmuffins hihi) en dan lekker niets
Oh ja en surprise: VANAVOND SUSHI!!!