Turkije groepsrondreis 5-12 dec 2009

Ik heb een hele leuke georganiseerde groepsrondreis van een bekende reisorganisatie gevonden, waarbij de 2e persoon gratis mee kan. In mijn vriendengroep is er niemand geinteresseerd, dus daarom probeer ik het hier. We delen dan samen een kamer en overdag zullen we met elkaar en de groep medereizigers optrekken. Mijn hobby is fotografie, dus er gaan zeker veel plaatjes geschoten worden tijdens deze vakantie. Ik zou het leuk vinden als jij ook fotografeert, maar het is niet noodzakelijk.

De kosten voor 8 dgn Turkije zijn dan ongeveer Eur 390,- p.p. voor een rondreis! Dit is inclusief:

Retour treinticket vanaf elk station in Nederland naar de luchthaven van vertrek Vlucht Antalya v.v.
Ticketbelastingen en brandstofheffingen
Alle vervoer op reisdagen per eigen bus,
Accommodatie in 3- en 4-sterren hotels
Alle ontbijten en diners
Bezoek aan Konya
Bezoek aan Sultanhani Keravanserai
Excursie naar Kaymakli
Excursie naar Zelve
Excursie naar Perge en Antalya
Excursie naar Aspendos
Boottocht bij Aspendos incl. lunch
Visum
Reserveringskosten + calamiteitenfonds
Fooien, lunches + entrees

Dit betekent dat je alleen je drankjes en annulerings- + reisverzekering nog moet betalen. De factuur kan gescheiden worden door de reisorganisatie.

Nog even iets over mezelf: ik ben 33, vrij rustig, sociaal en woon in Zuid-Holland.

Als je vragen hebt, kun je altijd contact met me opnemen. En ik hoor natuurlijk graag als je meewilt!

Groetjes Cindy

Het is natuurlijk Europa. Ik heb het verkeerd aangeklikt, maar kan het nu niet meer veranderen…

Misschien ben ik geïnteresseerd Cindy.

:vak02::wereld:

Groetjes

K.

Hoi Cindy,
Dit is wel een leuke/interssante oproep. Ik zou graag mee willen met deze reis. Ben zelf man, 34 jaar oud, redelijk rustig en houd van reizen (woonachtig in Brabant). Ik ben niet into fotografie, maar vind het wel leuk om foto´s te maken.
Reageer maar, mocht je meer willen weten.

Vriendelijke groet,

Casper

Ze schijnt een reisgenote te zoeken…

Hoewel dat nergens blijkt uit het oproepje.

Reisgenote gezocht

Dus zet ik dat ff voor haar hier neer zodat ze dat niet meer zelf hoeft te doen.