>>>:TURKEY:
Ik ga 15 september a.s. een rondreis door Turkije maken. Met reisorganisatie Kras.
Wie gaat er ook met deze reis mee ?? Ik ben 54 jaar.
Ik ben heel benieuwd.
Groeten M@:zon02:Ri@nne
>>>:TURKEY:
Ik ga 15 september a.s. een rondreis door Turkije maken. Met reisorganisatie Kras.
Wie gaat er ook met deze reis mee ?? Ik ben 54 jaar.
Ik ben heel benieuwd.
Groeten M@:zon02:Ri@nne
Hoi Marianne,
Ik begon me al zorgen te maken dat op deze site alleen 20-ers aktief waren, maar gelukkig… ben dus niet de enige 50-plusser.
De reis die jij gaat maken heb ik in 2004 gedaan, prima organisatie en heel veel gezien en ook een vriendin aan ‘overgehouden’.
Hoop dat je een reisgenoot vind, maar ook alleen is het prima te doen (is mijn ervaring) er gaan n.l. meer singles mee en het moet al gek lopen als je onder je medereizigers geen aardige mensen ontmoet.
Heel veel plezier gewenst en geniet van de Turkse keuken!!
Groet van Elenya.
Hallo :dag: Elenya,
Leuk dat he een reaktie hebt gegeven. Het valt mij inderdaad op dat het veel jonge mensen zijn hier op dit forum. Ja het is voor mij de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga. Een hele spannende maar leuke onderneming en ik heb er zin in.
Kun je mij nog tips geven hoe en te doen of mee te nemen tijdens >>>zo’n reis ? B.v. kleding, schoenen etc.
Ben er heel benieuwd naar.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Marianne
Amdeze55 : moet niet bang zijn hoor, ik ben 57 en was bij de jongeren in een gezelschap van 33 mensen. Ik heb de rondreis in mei gemaakt. denk dat september ong.dezelfde temperaturen heeft. dat hoop ik althans voor je want was echt perfect.Overdag veel zon en een graad of 18, 's avond fris en 's nachts rond de 6 graden. Dus wel vestjes en een jas mee. En vooral wandelschoenen, dat is echt wel belangrijk hoor. Ik ben met Corendon geweest en de hotels waar ik zat hadden allemaal hamam en sauna en zwembad. Dus ook daar kleding voor meenemen. Ga ervan genieten hoor:vak02:
Misschien een idee als je echt geinteresseerd bent in Turkije om eens bij ons op de thee te komen op het Turkije forum hier.Lees eens mee en je zult merken dat daar echt ook “oudere dames” zitten.
He dank je voor je reaktie. Ben nog wel een beetje zoekende hier.:paranoid::frown:
Op de thee komen ?? Op deze site?? Wil je me er verdere uitleg over geven.
Ja wat kleding betreft ga ik me er eens even in verdiepen. De temperatuur die je noemt valt me een beetje tegen, al denk ik wel dat het voor zo’n rondreis een goede temperatuur is. Ik had het wel warmer verwacht. Als ik zo je foto’s bekijk kom je er wel heel vaak.
Ik ben altijd in Spanje geweest en ga nu mijn grenzen eens verleggen.
Ik hoor graag van je waar ik hier op dit formul op de thee kan komen…
Groetjes Marianne:dag: