Turkije Filmpjes

dankjewel besmille,ik wist de naam niet meer,dankjewel voor de moeite

graag gedaan

Een video-tje van iemand over Turkije. Hij heeft er twee officiele promotie video’s voor gebruikt aangevuld met wat eigen materiaal.

<object width=“425” height=“350”><param name=“movie” value=“2007 New Promotion Video Turkey/Yeni Türkiye Tanıtım filmi - YouTube”></param><param name=“wmode” value=“transparent”></param><embed src=“2007 New Promotion Video Turkey/Yeni Türkiye Tanıtım filmi - YouTube” type=“application/x-shockwave-flash” wmode=“transparent” width=“425” height=“350”></embed></object>

zucht… erg mooi!!
dat is nog eens een smashing promo filmpje… zucht heb er helemaal heimwee van!
ook lekker muziekje eronder… helemaal top!!

dat is nou een mooi filmpje

Zo mooi filmpje nu verlang ik nog meer naar Turkije (zekers welcome home). zucht

pfffff… ik wil ook… NUUUUUUU…als ik dat zie…

*** Mooi filmpje ***

Hele mooie filmpje over Turkije.

Knap gedaan hoor

Mooie video ! Werd gebruikt tijdens Eurosongfestival dacht ik ?

zie de website www.bresser-travel.nl

ik vind die nu telkens op tv komt, ook wel mooi.

Op mijn web site staan honderden vakantiefilmpjes over Turkije.
Bijvoorbeeld over Istanboel, Izmir of Alanya.
Kijk eens op http://turkije.vakantietube.com/

Beste lezers,

Dit subforum loopt nog niet echt lekker…

Kom op met jullie vakantiefimpjes;laat ons mee genieten van jullie mooiste momenten op vakantie in Turkije.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Zien is geloven! Zien is ervaren! Zien is meemaken…

Ben je nieuwsgierig hoe Turkije eruit ziet? Wat je er kunt doen en beleven? Wil je wat sfeer proeven voor je volgende vakantie of heb je juist heimwee naar je vorige vakantie…

Hier is wat beeldmateriaal om bij weg te dromen. Wat is leuker dan een reisprogramma te bekijken over je (toekomstige) favoriete vakantiebestemming?

Turkije bij RTL Travel !!

http://www.rtl.nl/reizen/rtltravel/components/bestemmingen/azie/turkije/images/landkaart_turkije.jpg

Zon, zee en olieworstelen!!

Roeland trekt na een nacht in een design hotel van Antalya naar de binnenlanden van Turkije. In het bergdorpje Elmali kabbelt het leven, maar drie dagen per jaar in september staat het dorp op zijn kop tijdens het olieworstelfestival. De tribunes lopen vol voor deze eeuwenoude traditie. De worstelaars zijn helden. Roeland krijgt de kans een held te worden. Meedoen is hier echter niet belangrijker dan winnen. Dit gaat om leven en dood. Na twee dagen in kispet, olie en vooral training heeft de angst plaatsgemaakt voor een overwinningsroes. Tot zijn trainer op de wedstrijddag geblesseerd afhaakt. Hij stopt Roeland een velletje papier met tips in zijn hand. “Put your hand into the short.” In de arena wacht een gebronsde reus, zijn lichaam doordrenkt met olie… lees meer—>>>

Klik hier om de video te bekijken…</LEAD>

Zeilen door het Paradijs van Gocek

Turkije groeide in het derde millenium uit tot dé budgetbestemming. De Nedelanders ruilden Spanje en Frankrijk in om zich in all-inclusieve resorts te laven aan zon, zee, en eten. Plaatsen als Bodrum en Antalya die ooit werden geroemd om hun verstilde baaien en sfeervolle haventjes groeiden uit tot massale opvangcentra voor toeristen. Prima, als je er van houdt. Maar die verstilde baaien zijn er nog steeds en je kunt daar voor weinig geld met een groep door heen zeilen. Kijk maar… Lees meer—>>>

Klik hier om de video te bekijken…

Bier Bitterballen en de Bauers in Orange County

Vakantie. Dat is de spanning van het vreemde. Nieuwsgierig zijn naar een andere cultuur; andere gebruiken en rituelen. Vakantie. Dat is even geen Nederland, opdat je er daarna weer naar kunt verlangen. Niet voor iedereen. Sommige mensen willen het liefst hun leventje in Nederland verplaatsen naar de zon. Want er is maar één zekerheid die ze kunnen missen: de wisselvallligheid van het weer. En werd vroeger de zak aardappels keurig in de koffer gepakt op weg naar Spanje. Tegenwoordig vlieg je naar Nederland onder de zon in het Orange County Resort in Turkije. Lees Meer—>>>

Klik hier om de video the bekijken…

Istanbul: Kruispunt aan de Bosporus

Ooit gedanst als een monnik, een hardhandige massage ondergaan en vrienden met een gans gemaakt? Roeland ook niet, totdat hij in Istanbul kwam. Lees meer—>>>

http://www.rtl.nl/reizen/rtltravel/components/bestemmingen/azie/turkije/images/istanbul_gallery12.jpg

Zeilen langs de Turkse Westkust

Wie klinkt het nou niet lekker in de oren : beetje relaxen op een klassiek houten zeiljacht en al dobberende de meest prachtige uitzichten aanschouwen. Lotte zeilt langs de Turkse westkust in een schip met eigen bemanning. Niks denken aan koken, want die koks bereiden wel een maaltje voor d’r. Cultuur en onderonsjes met de lokale bevolking vindt ze op het vasteland dat ze aandoet.Lees meer—>>>