Tunesie

Hallo allemaal,

In Augustus gaan wij naar Tunesie, in het plaatsje Sousse in Hotel Tej Marhaba.
Ik hoor verschillende meningen over het wel of niet in laten enten, wie kan mij hier een antwoordt op geven, is ineneten nou wel of niet nodig?
Ik hoop hier iets over te horen,

Groetjes Carola

Hallo Carola,

Inenten is echt niet nodig als je op vakantie gaat naar Tunesie. Het is anders als je dagen door de Sahara gaat trekken. Als je je niet zeker voelt kun je dat altijd laten doen natuurlijk maar het is niet verplicht en zeker niet nodig. Je kunt ook nog even kijken op de volgende link

http://www.reisvaccinatieplanner.nl/

Groetjes
Marianna

Hoi Carola,

Op http://www.lcr.nl vindt je ook informatie over vaccinaties e.d.
en die geven toch weer andere informatie dan al gegeven is door Marianne.

Gastje !

Hallo,

Bedankt voor jullie tips!

Carola

hoi Carola,

Wij gaan ook in augustus naar dat hotel.ben erg benieuwd hoe het daar is

groetjes

hoi Carola,

Wij gaan ook in augustus naar dat hotel.ben erg benieuwd hoe het daar is

groetjes

Hoi Miranda,

Grappig dat jij ook in augustus naar Tej Marhaba gaat, wanneer vertrek jij?

Groetjes Carola

Hoi Carola ook toevallig…ik ga ook naar Tunesië wat leuk zeg, kunnen we gezellig iets afspreken enne …wanneer ga jij??? :stuck_out_tongue:

Hallo Jeannette,

Nou dat is gezellig dat jij er ook heen gaat, wij vertrekken 3 augustus t/m 17 augustus.
Wij zijn een gezin met twee dochters van 13 en 10 jaar, misschien heb jij ook kindjes dat zou helemaal geweldig zijn.
Ik ben zeer benieuwd hoe het daar nu is, ik ben jaren geleden ook in Sousse geweest met mijn vriendin en haar ouders toen zaten we in Hotel Alyssa, dat is daar volgens mij vlak bij, misschien kunnen we wel samen iets ondernemen wie weet hoe gezellig het wordt zoals je wel gezien zult hebben gaat Miranda ook rond dezelfde periode, grappig hoor leuk dat je gereageert hebt ik hoop nog eens iets van je te horen,

groetjes Carola

[COLOR=red][FONT=Arial]Hallo Carola,
Nou daar ben ik weer wij zijn ook een gezin met 2 kids eentje van 13 een meisje en een jongen van 9 jaar.En vroeger ging ik ook altijd naar Tunesië ook hotel Alyssa(wat toevallig hihi) :lol: met mijn ouders en mijn vriendin, ben jaren daarna nog met mijn man geweest hotel Thour Khalef toen hadden we nog geen kinderen en nu na een paar keer Spanje te hebben gedaan Lloret en Torremolinos gaan we weer naar Tunesië. En wij gaan 27 juli tot 14 augustus. Nou als je zegt hoe jullie eruit zien dan lijkt het me leuk om elkaar te ontmoeten daar, enne…wij komen uit Amsterdam en jullie?

Hoi Jeannette

Sorry dat ik zo erg laat reageer maar de computer deed helemaal niets meer, maar als nog: onze Woonplaats is ook.je raad het al Amsterdam hahaha grappig zeg! Je vraagt om me te omschrijven nou dat vind ik wel heel erg moeilijk hoor, misschien kan je een email sturen en dat we dan verder kunnen praten via msn??? ik wacht je reactie af…groet Carola :smiley: