weet iemand hoeveel 3" tot 5" is? in cm?
is dat 3 bij 5 inch dat ze " bedoelen??
ja, onze familie is niet groot, en nog bij elkaar, maar aan de andere kant, is het ook wel eens leuk om uitgenodigd te worden, en dat zit er niet in bij mij, dus komt iedereen bij mij. al sinds jaar en dag…en soms (mag het niet hardop zeggen) soms baal ik daar vreselijk van, al die boodschappen binnen halen, de halve dag in de keuken staan, en op de koop toe nog commentaar krijgen ook (van mijn vader dan).
Bloemmie komt dat door de ruzie van je ouders, of zit je zelf ergens mee…kop op meis, het zal toch wel weer goedkomen.
enne cm, of inch, daar heb ik geen flauw idee van…
@ viva, normaal denk ik dat ook, maar tis echt heftig hiero…
en met mij is er niet echt iets ofzo, maar als je er midden in zit, zoals ik, altijd, alweer…:retard:
dit is niet de 1e keer…
3" = 3 maal 2.54 is dus 7.62c.m
5" = dan 5 maal 2.54 is dan 12.7c.m
antonie, jij weet echt veel, we kunnen je hier niet meer missen hoor, je mag nooit zomaar wegblijven…onze redder in nood…
ah
1 inch is 2,54 cm… maar is " het teken voor inch?? denk het wel he?
@ antonie, thanks,… beetje klein voor een landen vlag denk ik he??
Bloemmie, kan me voorstellen,dat als je midden in de oorlog van je ouders zit, je je zwaar k*t voelt…heel veel sterkte, probeer je er een beetje van af te sluiten. Misschien mp3 op je oren met harde muziek… dikke knuffel van mij voor jou hoor. Ik benijd je niet.
@Bloem: Jij mag ook weleens even laten zien hoor dat je verdriet hebt. Het is niet altijd bij iedereen rozengeur en manenschijn en je weet, je kan en mag er hier altijd over praten. Als je dat zelf ook wilt en anders leven we alsnog wel met je mee.
@Viva: Mijn eigen familie is niet meer zo groot. Van mijn mans zijde best nog wel en mag ook altijd bij hun komen enzo, maar wil dat zelf vaak ook niet. Eerder deden we altijd ( jarenlang) de avond voor kerst bij elkaar komen. Jong en oud bij een van mijn schoonzusjes, maar dat is sinds een jaar of 2 ook over, nadat een ander schoonzusje er een keer genoeg van had en dat ook zo zei. Toen had niemand er ineens meer zin in. Dat was toch altijd wel gezellig.
owh ze schreeuwen niet hoor…
maar ja, heb ook zo mn mening…
had ze al een uur alleen gelaten en gebeld met een vriendinnetje, maar ja, kreeg toch wel erge hongerrrrr dus zelf maar eten gemaakt. (hamburgers hoor) en tja, dan begint het…
het gezucht en gesteun en gekijk en gerol met de ogen enzo…
en doen alsof er nix aan de hand is
en vandaag, uitgerekend vandaag, net dus 1 schepje te veel van het goede…
@ roanna, weet ik, maar ja… weet niet wie er allemaal meeleesd enzo
en jammer dat het zo gelopen is, maar als het teveel is, is het teveel, met kerst willen mensen toch graag weg, zodat ze zelf niet in de keuken hoeven te staan en als het altijd dezelfde is bij wie het thuis is… zou er ook irri van worden
ikke ben altijd van de of makkelijk, of allemaal een gerecht maken en meenemen of samen koken…
@Bloem: K*t als je midden in zo’n ruzie zit en dan ook nog werk wat misschien niet naar je zin is.:kus:
Heb niet zo heel veel met kerst. Hub vindt het helemaal geweldig, zou de kerstboom het liefst net na de sint zetten en pas half januari opruimen. Vind oud en nieuw altijd gezelliger.
Roanna, jammer is dat dan, maar misschien was het beter geweest om het bij toebeurt te doen. Je ziet het bij mij, doordat het ieder jaar hetzelfde is, gaat degene waarbij het dan altijd is op een gegeven moment er de balen van krijgen… maar ja zeg dat maar eens.
Bloemmie, dus nu heb jij het gedaan, omdat je gegeten hebt>>> of begrijp ik het verkeerd
En al weer een nieuw deel!!!
Bijgelezen maar wat heb ik onthouden?
Damber is stuiterend naar de Griek met de bokser :wub:
Beps haar poezen op de foto, gezellig met zijn allen op de nieuwe paal. En geef ze eens ongelijk want wie wil er nu niet met zijn kont in het bont liggen?
Turkijelover met de auto naar de keuring, een rondje centrum zat er niet in want het was te nat. De IND gebeld en hopelijk snel bericht.
De baby van Marifran is 32 geworden vandaag, gefeliciteerd en een fijne avond in Amsterdam.
De zus van Toos doet weer moeilijk, houdt nooit op met dat mens. Nog even meid en je mag haar een groot kruis nageven.
Viva is even naar het tuincentrum geweest, dure kerstballen en kandelaars bekeken. Echt abnormaal die prijzen … doe het wel met mijn oude ballen.
Bloem in een dip, ze zit tussen ruziënde ouders … KOP OP MEISSIE!! Een dikke kus voor jou.
Antonie zoekt kadootjes met zijn dochter!
Roanna waar is die leuke avatar gebleven?
ja " is het teken voor inch.
DAt weet ik nog uit mijn d.j tijd , 12" stond voor twelve inch , de maxisingles.
Op vinyl , dat weet jij waarschijnlijk nie eens meer ![]()
@Bloem: Dat was het ook juist. Een van de familie vond dat het ook weleens bij haar thuis gevierd kon worden en mijn schoonzusje die het altijd organiseerde, vond het maar wat leuk dat het juist bij haar was en ging daar weer niet mee akkoord. Maargoed, ik kan me er ook echt niet meer druk om maken. Mijn manneke en ik vermaken ons altijd wel.
@ marion en hoe gaat het met jou??
@ viva, nee dat niet, maar ja, is natuurlijk wel een onderbrekking en wat krijg je dan: laten we maar normaal doen, maar ondertussen…:retard:
snap het allemaal wel, en dit speelt al JAREN… elke keer hetzelfde liedje…maar toch, was ff niet hoe ik me deze avond had voorgesteld…
Marion hoe was het bij de fysio…
@ roanna, zo is het!! gewoon lekker doen wat je zelf het liefste doet met de mensen waarmee je het liefste bent…
ikke in trainingsbroek en fleece voor de tv of met nieuwe cd ofzo en gewoon lekker helemaal nixxxx
@ antonie, nee weet het nog wel hoor!! hihi ![]()