@ toos, wat lees ik nu bij marions samenvatting… zus weer troubels??
@Bloem
Gaat goed met mij hoor ![]()
Bloem, ja dan krijg je zo’n gecompliceerde sfeer, die te snijden is, en niemand die weet wat hij moet zeggen…nou ja gewoon hier lekker meekletsen…heb je afleiding.
idd Bloem, Toos heeft weer een mail gehad van zuslief…die niet misselijk was…Toos heeft zich daar vreselijk druk over gemaakt…zuslief is nu tot de conclusie gekomen dat ze beter volgende week op een ander tijdstip naar de notaris kan gaan.
En je arm, hoe was het bij de fysio?
@Bloem: Ja kreeg een mail met een emmer vol verwijten over me heen en natuurlijk lekker dwars. Had gevraagd of ze het erg vond om niet tegelijk met ons een laatste rondje door het huis te doen en de makelaar vroeg of ze bij volmacht wilde tekenen bij de notaris. Niet dus. Maak me er niet meer druk om, heb aan de notaris gevraagd of ze apart van ons kan tekenen en dat kan.
Ik herken het wel van mijn eigen hoor Bloem. Wij hebben ook vaak (nouja vaak) in zo’n situatie gezeten en het kwam altijd weer goed.
Maarja, jij zit er wel tussen en dat is niet zo leuk.
@Marion: Zal ik die andere terug zetten dan? ha, ha.
Huh, ik schrijf ineens schuin? ![]()
Ben der ook weer,had ex schoonzus op visite met me neefje,dus ff bijgekletst…
Bloem,denk aan je hoor,is niet prettig als je tussen een ruzie zit.
Viva,lekker er ff uit geweest.
Marion,hoe was het bij de fysio?
Seray,het is bij jouw alweer aardig verlicht he buiten
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Ik zet nooit een kerstboom,wel wat kleine dingetjes voor de sfeer,maar die gaan ook gelijk naar kerst er weer uit.
@ toos :kus: je zou d’r toch echt!! nog ff en dan een hele hele dikke vette streep eronder
voor hen die geinteresseerd zijn
http://www.travelblog.org/Asia/Nepal/Annapurna/blog-219246.html
dat zijn ‘mijn’ simon en jo en die hebben nog ff een stukkie gewandelt en geklommen en errug mooie foto’s gemaakt… en als je die foto;s ziet… tja dan snap je dat ikke ook een andere camera zou willen, maar ja :tssk:
@Viva
Was goed bij de fysio, beetje praten, beetje draaien… beetje veel knijpen. Vond de dokter het op een tennisarm lijken, hij absoluut niet. Zijn de spieren, pezen en wellicht een zenuw die iets beschadigd zijn door de val. Heb instructies mee wat wel en niet kan, Geen zwaar werk en niet teveel dezelfde bewegingen. Geen melken voor mij dus voorlopig. En volgende week terug.
Ben echt zo boos geworden, heb haar en mail gestuurd met alles wat me dwars zat. Ze zou een regeling met de makelar en notaris treffen. Vandaag heeft mijn broer contact gehad met de notaris en die had niks van haar gehoord.
@ trl… ex schoonzus… leg dat eens ff uit…?
@ toos, grrrr…je moet maar zo denken, what goes around, comes around…
@ toos, goed dat je van je hebt afgebeten…
iedereen naar bed in huize bloemmetjes…
ikke ga denk ik ook zo, want ben echt helemaal kapot
morgen vanuit het werk meteen door naar amersfoort naar een vriendin, spandoeken maken enzo
en dan zaterdag weer terug om op de honden te passen…
@Marion: Mag je nog wel op het toestenbord? :lol:
@Marion: Peesletsel kan heel lang gevoelig blijven.
Wij hebben ook af en toe dat het dak eraf vliegt, hub doet dan ook alsof er niks gebeurd is. Kan daar slecht tegen, dus probeer het altijd wel uit te praten. Gaat al 26 jaar goed
Zag iets op MP, kaartjes voor Heerenveen. Is dat dit weekend?
Bloem,ex schoonzus,is de ex van broer na 17 jaar huwelijk gescheiden,sinds kort weer een beetje contact met haar…Veel plezier morgen in amersfoort
@antonie;hoop dat je het snapt,ik zie het dus niet staan in het menu
@ trl owh zooo
@ toos, nee dit weekend rusland, volgend weekend heerenveen, weekend van 19 en 20 jan wk sprint en weekend 22, 23, 24 feb world cup (finales)
owh ja
over schaatsen geproken
waarschijnlijk komt na dit weekend mn engelstalige stukje in de vorm van een blog op de schaatssite!! best wel een beetje trots eigenlijk…
ik snap wat jij bedoeld.
Zie ook oplossing op de hulp afdeling van je host ,
maar is wel vreemd dat die oplossingen niet kloppen dus.