nee nog geen kerstboom, volgende week, heb wel eens de kerstboom op 3 dec. gezet, maar tegen de tijd dat het kerst is ben ik hem meer dan zat al die bende in huis…en dan heb je alleen nog maar een kale stam met ballen in de kamer staan, bij iedere windvlaag van de deur die open of dicht gaat, een heel orkest aan dennennaalden op de grond…al hoewel tegenwoordig gaat het wel met een nordman…maar die laat zijn takken op den duur hangen.:mad:
hoi
ikke heel erg :crybaby:
dus ff niet hieroo… :zwaai:
@Viva,
kwartje valt nu pas wat betreft t*t , idd :mad:
Even denken…hardop.
Zaterdag rond 11uur naar postkantoor geweest.
Postkantoor gaat hier om 1230 dicht, weet niet of personeel dan pakket afdeling meteen regelen.
Zondag zowiezo dicht.
Maandag wel open , kan dus zijn dat ze toen pas pakketen verder verwerkt hebben.
Maar ja , dan nog t’is al donderdag als ik 't hier in de Waal had gegooid was het er al geweest.
vind trouwens die kerstshow in het tuincentrum wel leuk om te zien, maar zo vreselijk duur allemaal een leuke kerstbal gewoon 3,95 dan heb je er 1, zal een leuke kandelaar van glas 124,95 nou belachelijk gewoon…en het wordt allemaal gewoon gekocht door de mensen, ik weet niet waar ze het geld vandaan halen, hele winkelwagens vol met de duurste ballen, lampjes en weet ik veel wat voor glitters. Bij de kassa lange rijen, en mensen pinnen gewoon voor dik 400 euro…alleen aan versiering, nou nooit niet.
http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/glitterplaatjes/kerst/lijn202.gif
@Viva: Dus het viel je nog tegen om naar buiten te gaan? Je blijft toch nog wel een paar dagen thuis he, neem ik aan? Eerst goed uitzieken hoor.
Mijn nichtje uit Amsterdan heeft de boom al staan, las ik net achter haar MSN naam. Dat is al wel een beetje vroeg he? Ik zie hier al wel van die dingen voor de ramen en wou die pyramide van mij er morgen ook alvast voor gaan zetten. Eerst even de ramen nog zemen.
Een boom heb ik nog op zolder staan en die zal er dit jaar ook wel blijven staan. Ha, ha.![]()
volgende keer per flessen post…of postduif hihihihihi…als het maandag middag weggehaald is wordt het maandagnacht verwerkt, pakket afdeling kan dan nog een dag langer duren…dus misschien morgen, maar dan is het wel laat…
@Bloem: Oh Bloempje toch. Heb zo met je te doen. Sterkte ermee. :kus:
Roanna, dit jaar geen
http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/glitterplaatjes/kerst/gltreredblue.gif
voor jou???
Denk het niet Viva. Vorig jaar ook niet. Wel wat versieringen hier en daar, maar voor mij zijn het vaak een beetje beladen dagen en misschien nog wel voor meer mensen, maar heb er niet zoveel meer mee. Met kerst dan he!
@ roanna, trouwens nog super bedankt voor je lieve sms-je gisteravond!
Voor mij hoeft Kerst ook niet zo heel nodig.
Ben niet zo voor “verplichte” feestdagen.
@Bloem: Graag gedaan hoor.
Ik vind de kerstsfeer wel gezellig, maar niet het verplichte protocol,opzitten en pootjes geven, probeer dan ook altijd 1 dag vrij te houden…maar ben altijd 1 dag de klos…een huis vol, allemaal eten en drinken…
Roanna, zo zal iedereen zijn redenen hebben om de kerst meer of minder te vieren.
ikke vier kerst altijd precies zoals ik het wil! vind het heerlijk en warm en knus en toen ik nog een eigen huisje had, zette ik mn kunstboom de 6e dec al meteen neer en liet em staan tot half jan ofzo… hihi
Bloemmie, tranen weer gedroogd…vertel…wat waren je werkzaamheden, de hele dag invoeren ofzo…
Dat is op zich ook wel leuk hoor Viva, als je de hele familie nog bij elkaar hebt, maar dat is hier niet meer.
Wij gaan meestal een van die dagen met de kids uit eten. Zijn ook jaren met zijn tweetjes de dagen hier in Nederland weggeweest naar een hotelletje en dat was ook wel leuk. Vorig jaar zat ik net voor kerst op Gran Canaria vanwege ons zoveel jarig huwelijk.
@ viva, tja het werk, weet echt niet wat ik ervan moet zeggen, want snap niet eens wat ik zelf doen
en nee de traantjes zijn absoluut niet gedroogd, heb me in tijden niet zo rot gevoeld… maar ja, … wat doe je er nu ff aan??