TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

ja vroeger wel een safari jus gedronken, en wel een amaretto met chocomelk, maar voor de rest niets, ze vind het echt niet lekker.

Ik ben ook niet zo’n alcohol freak hoor, soms een rood wijntje, of een rum cola…maar misschien maar 3 glazen per half jaar ofzo.

nou ik ga keukenprinses spelen…doei…

Eet smakelijk Viva

Thuis gekomen ,

vrijwel meteen eten.
Daarna met jongse besproken wat die nu wil met verjaardag
welke dag enzo en daarvoor de boel bekeken.

Hier is iedereen schijnbaar nog aan 't eten.

Smakelijk allemaal

@Antonie: Ik ben klaar met eten en zelfs ook al met truussen.

Hoe oud word je kind dan en heeft hij/zij al een idee wat te doen met de verjaardag?

@TRL: En… moet er veel gebeuren aan de auto, of is die gelijk goed gekeurd?

ze wordt 11 dan.
dillema is dat de dag zelf in het weekend valt en dan is ze bij haar moeder
volgens de regels.

goede avond allemaal

@ roanna wat een leuke avator, is dat de 25jr ? missen jullie em erg? misschien erg cru? maar komt er een nieuwe?

zo, ikke weer thuis, zal iets stuiterend langskomen
@ damber heel veel plezier en eet smakelijk :wink: wil ook wel weer eens een keer naar de griek… of toch liever een lekkere vent… :tssk: moeilijke keuze :hihi:

anyway. wel wat vragen voorbij zien komen, maar zal jullie niet vermoeien met de details van de reis, diegene die dat willen kunnen em krijgen, maar zal t niet hier neerzetten

werk erg dubbel, weet het echt niet, erg vreemd… maar ja…
morgen nog eens kijken
nu thuis, ouders ruzie, dus… uhm :crybaby:
ga dus ff naar boven… :dag:

@Antonie: Oei, ja dan wordt het wat complexer. Mijn dochter heeft dat precies zo. Haar oudste wordt volgende week ook 11, maar kan er volgens de “regels” niet bij zijn. Haar kinderen wonen bij de vader in het noorden van het land. Altijd een gepuzzel hoe het dan te doen, om het toch een beetje te vieren.

@Bloem: Nee, deze vogel was niet de onze. Lijkt er wel wat op, maar heb geen juist plaatje kunnen vinden. Ja, we gaan er wel weer een kopen, maar weet nog niet wanneer.

Dus, het was niet zo… dus. Vertel het maar als je er een keer zin in hebt. Je lijkt in ieder geval niet erg enthousiast.:so:

En dan je ouders ook nog aan de ruzie. Kan je dan net ff niet hebben he? Maar komt vast wel weer goed.

Roanna,auto niet gelijk gekeurd wordt morgen gedaan,moest hem nu alvast brengen

Bloem,Balen dat het werk niet zo leuk is,en dan ook nog thuis komen als ouders ruzie hebben,ook niet fijn…Kop op:kus:.en je vermoeid ons niet hoor met je reisplannen…

T’is stil hier …

iedereen druk met andere dingen waarschijnlijk.

Ikke ook wel een beetje

• jongste huiswerk overhoren
  • oudste van busstation halen als tie te laat terug komt van koopavond.
  • mp3 speler van collega volmaken
  • nog wat van die ronde plasticjes fabriceren
  • misschien ook nog House seizoen 4 verder kijken
    laatste is niet echt een verplichting , maar ja iedereen kijkt op donderdag House waarom ik dan niet :smiley:

Nou ik toevallig nie Antonie, maar ben wel met van allles en nog wat bez :vak02:ig. O.a. aan het chatten met mijn schoonzus en nog een oud collega.

Hier nog een.

Probeer een foto als background te plaatsen via file-manager composer,maar die optie zit er niet op…Antonie?

Ben er al een uur mee aan het stoeien…

stilletjes hier

roanna- vogeltje overleden:(

damber…nu stuiterend aan het daten hopelijk smaakt het eten en hebben ze het gezellig

bloem…eerste werkdag overleefd, niet zo heel enthousiast, en ook nog eens ruziende ouders, sterkte:kus:

@Hans,

ik heb nog nooit met dat programma gewerkt , heb geen idee hoe dat zou moeten.
Heb ff gegoogled maar daar staan tig soorten van fiel manager composers in.

Dus welke jij hebt ??

@antonie;one.com

Via words kun je een foto als background plaatsen,dan moet ook toch op het web kunnen via composer?maakt niet uit welke?

Zo ikke ook weer, heel ff naar het tuincentrum geweest, ff naar buiten, maar voel het wel…

Bloemmie jij verveeld ons nooit met je plannen om te reizen.
Antonie…:thumbsdown: t*t…morgen maar weer zien…lastig regeltjes met kinderen en exen…
Bloem … werk niet zo geweldig…:kus:ruzieen de ouders ook niet leuk, groot gelijk dat je naar boven bent gevlucht.
Hous idd op de tv maar heb het begin gemist, dus geen flauw idee waar het over gaat.
Roanna…chatten met je familie kan heel gezellig zijn.

@Hans,

ik neem aan dat je een beetje engels kunt ?

@Viva,

kerstboom alvast gehaald …of is dat nog erg vroeg ?