TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Kort overleg,dus ben er weer.

Roanna,Inderdaad belachelijk dat je geen CC kreeg en dat je eerst binnenste buiten werd gekeerd,terwijl je al jaren vaste klant bent.Volgens mij verschillen de regels ook wel per bank of is dat niet zo…Maar kan begrijpen dat je zei van la ma ik hoef er geen meer…

goedemorgen,

@ cyn - wat goed geslaagd met een 8,1 gefeliciteerd!

@ beppie - gefeliciteerd met je ouders en veel plezier in art**

@ trl- jeetje zeg wat vervelend voor je askim dat hij nu in deze situatie, dat zal wel een hoop stress geven, hopelijk geeft de bank hem uitstel

@ viva- wat irritant dat je draadloos het niet doet, ik heb er geen verstand dus kan je niet helpen, maar hoop dat het snel weer goed werkt voor je

@ roanna- soms snap je echt niet met cc waar ze nu naar kijken, in julie situatie zou je toch verwachten dat ht geen probleem moet zijn

@ bloem- lekker geslapen en nu ww op het werk;D lukt het met puzzelen:)

Seray: :kus: hoe voel je je?

cyn - het gaat eigenlijk wel goed gezien de omstandigheden, zit alleen met veel vragen en dat stoort me

Goeiemorgen,
@Trl: Dat is ook wat met zo’n CC. Het valt me in turkije altijd op dat iedereen met zo’n ding betaald. Hoop voor je askim dat hij er een oplossing voor kan vinden
Ik had hetzelfde als Roanna bij dezelfde bank, wilde er een aanvragen omdat we in noorwegen een auto huren en ze een CC vragen voor de borg. Ze wilden dat ik een afspraak maakte en met heel mijn hele hebben en houwen langskwam en dan zouden ze het wel gaan bekijken. Vond dat meteen al een heel gedoe, dus ben er verder niet op in gegaan. Dan maar geen CC

Cyn: Gefeliciteerd met het halen van je diploma. Vanavond lekker wokken, je hebt groot gelijk.
@Viva: Ik weet niet veel over computers, maar ik wel eens hetzelfde als jij. Moet je je computer opstarten en F8 ingedrukt houden. Op je scherm komen allerlei mogelijkheden. Ga dan naar de laatst goed werkende configuratie. Dan zou het misschien weer moeten werken

Ook ik heb geen CC… en die hoef ik ook eigenlijk niet… Een vriend van mij (nederlander) heeft wel een CC gekregen en zit nu ook in de schulden… Dus snap dan echt niet dat ze zo’n iemand een CC geven, en laten houden… Blokkeer dat ding als je ziet dat het fout gaat…

Ik heb geen en wil geen CC, krijg wel 1x in de maand een brief van of de Rbbank, of Vsa of ik er geen wil, ook de postbnk wil wel eens een aanbieding doen, nou hou maar ik hoef er geen.

ik deel jullie mening wil er ook geen, leen alleen af en toe die van me moeder voor het reserveren van een hotel, daar zijn ze wel weer handig voor:)

@Roanna
Belachelijk verhaal van de bank!!!
Hebben er vorig jaar ook eentje aangeschaft, ook voornamelijk voor betalingen op internet. Ging eigenlijk zonder problemen.

Ik heb nog nooit met een CC iets gekocht, of betaald…kan ik niet gewoon betalen, of pinnen, nou dan toch lekker niet, in geval van nood klop ik wel bij mijn schoonzus aan, die heeft er wel een.
En ik begrijp het niet, mijn neefje zit tot over zijn oren in de schuld, maar heeft wel zo’n ding maar kan er niet bij de Tin* mee tanken, omdat je dan alleen maar kan pinnen, en je ziet mensen die kopen een pakje sigaretten met een CC, hoe ver kan je zinken zeg.

Laat mij maar lekker met mijn pinpas stoeien, of acceptgiro’s…

ik ga werken tot vanavond

Linda werkse meis…enne rustig aan.

Cyn…wat lief van je dat mooie gedicht.

linda- werkse!

hallo ben ik weer
nu op mn eigen account, kan printen enzo en heb een hele stapel werk gekregen, nu pauze

ff nog over die CC, in turkije is de rente echt mega hoog, dus die verstrekken ze wel, zonder krediet info of wat dan ook…

en mbt die banken, tja, geef ze eens ongelijk, ze zien dan misschien wel wat er binnenkomt en uitgaat, maar daar mogen ze echt niet zomaar naar kijken!! daarom moet je langskomen, alles aantonen met salarisstroken en weet ik wat allemaal mee
tis een hoop gedoe, maar zonder CC zou ik in bangkok mn ticket niet hebben kunnen kopen, leuke schaatstripjes met goedkope vluchten, autohuur, hostel reservering en errug belangrijk: laptop kopen!! hahahaa

ik vind het rete handig (sorry hans ;)) en gebruik em veel en vaak. heb er wel voorgekozen dat alles er meteen in 1x vanaf gaat… lekker makkelijk!
anyway, zoals met alles, als het je overkomt en het gaat niet zoals je wilt, dan is dat mooi balen, maar er is echt overna gedacht, soms is het terecht soms niet…

anyway
uhm
@ linda, goed zo, echte zelfdiscipline dus!
@ cyn niet naar de turk?

Neee… Mijn mams en ik gaan lekker wokken… De turk staat ons een beetje tegen hier in Alkmaar. Te vaak geweest denk ik!! Dus lekker wokkie-wokkie… Is wel leuk. Die mensen zetten het drinken al neer zodra we binnen komen. :biggrin:

hihi zo hoort het met vaste klanten!! :smiley:

ikke krijg allemaal biedingen voor mn fiets, maar allemaal onderhands via mail… snap niet dat die mensen niet gewoon bieden via m*rtkpl**ts enzo…
dan is het tenminste een echt bod… maar goed…
wil er zelf natuurlijk het hoogste bod uitslepen :wink:

ikke moet weer verder :dag:

Ik heb mijn camera ook verkocht via mail… Dus niet via marktplaats zelf…

Heb net weer een cd besteld via b*l.com… Gratis :biggrin: Had weer een waardebon gespaard :tongue: