@ marion ja en dan denkt ie, owhhh neeeee!! niet weer!! hahaha, gelukkig (voor hem dan) kom ik alleen zondag
@ trl, nee wil niet mn geluk te ver pushen, dus gewoon een beetje chill…
@ marion ja en dan denkt ie, owhhh neeeee!! niet weer!! hahaha, gelukkig (voor hem dan) kom ik alleen zondag
@ trl, nee wil niet mn geluk te ver pushen, dus gewoon een beetje chill…
@cyn, owh leuk hondenpootje!! :wub:
wat voor hond is het??
een maltezer… Maar het is een beetje een sukkel… Je kan alles me hem doen… haha ik had hem laatst een t-shirt aangetrokken… en dan gaat hij gewoon liggen slapen… Maar hij is zooooo lief!
he he he…moest tig pagina’s bijlezen, en dat tijdens het werk, werd ik nog weggeroepen voor een koffiebijeenkomst, jawel een chocolade letter gekregen voor het eerst in al die jaren dat ze hier wat aan st nicolaas doen.
bEPS…vanharte gefeliciteerd met je ouders…en dat ze er nog maar lang van mogen genieten, een fijne dag in artis
Bloemmie…niet laptop van D*ll, ik heb er ook een van dat merk
Antonie…veel te laat naar bed.
Tlr…cc voor die jongens, ik snap die banken niet, ze weten dat ze slecht aan werk kunnen komen maar wel een cc geven…dan kun je op problemen wachten.
Seray…kogel door de kerk, beter nu dan straks meis.
Marion ook op lp jacht.
Roanna…drank met en zonder vleugels.
Cyn…gefeliciteerd met je diploma…
Linda…spannend voor het buurkindje…duimen dat het goed gaat
en toen was ik het kwijt…
Ik snap er geen kl*ten van…wie kan mij helpen…heb thuis gewoon internet op mijn modum, met draad geen probleem…mijn wifi vind wel het internet van de buren, maar dat is veel te zwak…heb de boel al opnieuw geinstalleerd, maar mijn signaal komt niet op mijn laptop…als ik aanvink dat het computer tot computer moet zijn, heb ik volop signaal op mijn lp…maar als ik de instelling zo zet zoals het moet zijn, staat er een rood kruis door mijn draadloze internet…schiet mij maar lek, niets veranderd aan de instellingen, niets gebeurd, en van zaterdag op zondag kleng…internet niet meer te krijgen draadloos…(ik word hier zo moe en verdrietig van).
was ik weer eventjens.
Moet nog weer proberen om terug te lezen.
En niet te vergeten een nieuwe foto te plaatsen…
Viva,ook weer terug,wat een gedoe zeg met dat internet,kan je helaas niet helpen heb geen draadloos internet…
Cyn,ben je vrij vandaag??
Bloem,Denny kan straks niet meer om je heen
En wat de CC in Turkije betreft misschien denken die banken te makkelijk en alleen maar aan de inkomsten van de rente…
Damber komt niet online, heeft telefooncursus in een ander gebouw, dus geen toegang tot pc…
Viva, dat probleem heb ik ook!! Ik heb dus al een tijdje gewoon internet via een kabeltje…
TRL: Ja lekker he!! :biggrin:
internet via een kabel ik vind het helemaal niets, zit je opgeprikt aan de eettafel, draad door de kamer, meterkast open…terwijl ik wifi heb, en draadloos internet, ga toch maar denk ik een adapter kopen van meneer k*n…35 euro, maar dan mag ik hopen dat het wel werkt.
heerlijk Cyn,en dan straks lekker met het hondje wandelen…
Ja… en vanavond gaan we uit eten omdat ik geslaagd ben :biggrin:
http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/glitterplaatjes/eten_drinken/winniew.gif
Jammie jammie en wat wordt het ??
wokkie!!!
Altijd lekker…
Ik moet in overleg:mad:,dus tot later :dag:
:dag:
ik heb geen zin om te werkennnnnn
@Viva
Is bij ons ook regelmatig het probleem, wel verbinding op het modem maar de draadloze kan ie niet vinden. Lukt meestal wel om de verbinding te herstellen.
Effe afkloppen…
maar heb tot nu toe amper problemen met draadloos gehad.
Zo, ben ik weer even.
Jeetje wat een heftige verhalen weer… En als ik dan even wat mag zeggen i.v.m. aanvragen CC. Hier bij mijn Ra**bank krijg je ook niet zomaar een CC meer, is mij gebleken. Ergens ben ik het er wel mee eens, omdat ze inderdaad eerder bij een pakje boter (bij wijze van spreken) ook al een CC weggaven, waardoor na nu blijkt, heel veel mensen in de problemen zijn gekomen.
Wij zijn al meer dan 40 jaar klant bij de Ra**. Practisch nooit rood gestaan, ze weten zo’n beetje wat er binnen komt en uitgaat, maar toen we pas nog een Ra**card wilden aanvragen, moesten we met ons hele hebben en houwen op kantoor komen… Het zou geen probleem moeten zijn, zeiden ze. BKR erbij en daar stond inderdaad dat er 2 hypotheken openstonden, n.b.van de Rab*bank en een financiering (bijna ingelost) van de auto.
Wat zei de medewerker van de bank tegen ons… als we af moeten gaan op het BKR advies is het verstandiger u geen CC te verstrekkken. We zouden eventueel nog even zus en nog zo kunnen doen en toen had ik echt zoiets van… la ma. Ik was woest eigenlijk. Trouwe klanten met voldoende saldo op de rekeningen, met eventueel meer dan een ton aan overwaarde op het huis, geven ze liever geen CC.
Ik kon wel een gratis mobieltje krijgen met abonnement. Alsof dat niks kost. Nou dikke ***, twee bier! :finger:
PS. Had aangegeven dat ik dat pasje alleen nodig zou hebben voor betalingen via internet te doen, zoals af en toe een hotelletje boeken .b.v. Kan nu dus niet meer. Overal vragen ze om CC.
Kijk TRL… dit is verder voor mijn geen probleem, bij jou vriend z’n problemen vergeleken. Ik wou er eigenlijk maar mee zeggen, dat het soms te gemakkelijk werd uitgegegeven en dat men hier aan, in Nederland paal en perk aan gaat stellen.
Zo, wat een verhaal wat misschien helemaal niet hier thuis hoort, maar toen jullie het over het verkrijgen van een CC hadden, dacht ik, nu vertel ik dit ook eens even.
Ik ga zo werken . Doegggggggggggg;) ![]()
@bloem: met mijn studie gaat het goed, loop nog lekker voor op schema vanmorgen weer inzendopgaven inegstuurd wil vanavond nog weer even wat gaan doen en vd week nog een a twee avonden, gaat lekker dus