TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

@ cyn, uhm… officieel… maar heb ik wat gemist…? daar ligt toch helemaal niet je ambitie? of wel…?

@cyn: super zeg, waar heb je die opleiding gevolgd via een school of zoals ik via de l*i, hoelang heb je er over gedaan?

Cyn,van harte gefeliciteerd met je diploma!!! Ga je nu ook werk zoeken in die richting?

@Bloem
Heb ik daar weer overheen gekeken :angry:
Maar dat is gaaf zeg … je gaat nog beroemd worden :wink:

Bloem: ik heb nu de papieren op zak waarmee ik medisch secretaresse kan zijn… Maar dat wil ik dus helemaal niet hahahahaha… maar misschien over een paar jaar…

x

Cyn,altijd makkelijk zo’n papiertje op zak te hebben

@ cyn kun je mooi 2 dagen in de week als zoiets werken
als je over 2 jr daarmee aan de slag wilt, vragen ze OOK ervaring… je verveelde je toch? of is dat over met een NL-se :wub:

@ marion, ja ikke heb 100 van die foto’s dus daar was het me niet echt om te doen :smiley: hihih… zie het al helemaal voor me dat zn moeder dat leest ofzo!! of mr denny himself :smiley: hahahaa…lig onder tafel!!

@ linda, hoe gaat het met jou met de studie, kun je je er een beetje toe zetten? of toch lastig zo’n zelfstudie…?

@ trl, hoe gaat ie met jou? en met je askim enzo?? igg een dikke :kus:

Ja maar de mensen die in dat vak werken… zijn allemaal van een wat oudere leeftijd… Weet niet of ik daar wel tussen wil werken op dit moment… En de drukke maanden komen eraan…Dus dan kan ik weer meer werken!!! :biggrin:

Bloem,met askim gaat het nog niet goed,heb hem gister gesproken en vandaag zou het laten weten hoe en wat,wat betreft zijn problemen…Maar die zijn niet zo 1,2,3 opgelost…Zal voorlopig wel een probleem blijven.

@ cyn i know, maar misschien voor de zomer ofzo?? hihi… en als je dan een leuke afdeling hebt, dan komen er zat leuke mensen langs!! hihih…

@ trl is dat met de man des huizes zijn enzo?? igg wens em maar sterkte en morf maar ff een extra knuffel die kant op…

Bloem,zal ik doen…Heeft daar ook mee te maken en geld pff altijd dat klote geld probleem…Hij heeft dus ooit een creditcard genomen toen hij geen werk had,en dat is nogal opgelopen en terug betalen ging niet…Dus liep het bedrag alleen maar op.Nu heeft hij dus een brief van de bank gehad dat hij deze week een bepaald bedrag moet betalen,anders worden er spullen uit het huis meegenomen en mag hij met de politie mee…Hij heeft gezegd dat hij nu weer werk heeft en per maand wil gaan betalen,maar ze willen nu dat bedrag zien.Hij weet niet wat hij kan doen heeft al vanalles geprobeert en als hij dus mee moet met de politie dan raakt hij zijn baan weer kwijt,voor hem 10 anderen die willen werken…Niet makkelijk dus vandaag zou het de bank vragen of hij een week uitstel kan krijgen…

@ trl, lekker dan… vraag je je toch af hoe die jongens een CC kunnen krijgen he?
ken die verhalen wel… en dan van die CC weer lenen aan andere vrienden die het niet kunnen terugbetalen enzo… soms denk ik dat wat dat betreft de turkse jongens/ mannen een beetje naief zijn… de bank geeft niet oneindig uitstel, maar ja… nu nog een oplossing, :retard: sterkte voor hem (en jou)

Bloem,ben ik het helemaal mee eens,hij zegt nu ook nooit meer een CC,maar ja daar is het nu wel een beetje te laat voor,had hij zich beter eerder kunnen bedenken…En kan begrijpen dat de bank idd geen uitstel meer geeft wachten al lang genoeg op hun geld.En daarom mocht het visum nu alsnog doorgaan komt hij niet,omdat hij nu werk heeft en dat natuurlijk ff belangrijker vindt,als hij hier komt,heeft tie weer geen inkomsten…

nou lekker dan allemaal
doe jij al die moeite en dan stuurt meneer het weer in t honderd met iets wat ie in t verleden heeft gedaan… nix ten nadelen van jouw vriend, maar ken deze verhalen wel en dan baal je echt als een stekker!!

Natuurlijk baal ik ervan,maar kan ook wel begrijpen dat hij nu wil werken hoor…Weet ook niet precies hoe de banken daar werken,en hoe dat allemaal gaat met CC en betalingen weet alleen dat het anders is dan hier…Maar goed die problemen zijn er nu eenmaal en kan alleen maar hopen dat er snel een oplossing voor is…

En jij,vanmiddag nog vrij of kan dat niet?

weet ik niet… zie het wel
gaat goed zo toch :stuck_out_tongue:

Ja lekker op ww en internet tijdens je werk…Kan je daar ook je reis uitpuzzelen of lukt dat net niet.

@Bloem

:smiley: hihih… zie het al helemaal voor me dat zn moeder dat leest ofzo!! of mr denny himself :smiley: hahahaa…

En dan denkt ie bij zichzelf … waar ken ik dat meisje toch van. Zij had vorig jaar die opblaasletters en dat mooie spandoek! En kwam daar al dat geluid niet uit?

@Cyn
Al doe je er nu niets mee, wie weet komt het in de toekomst nog van pas.

@TRL
Het is met wat met die CC, snap de banken ook niet, die geven die kaarten wel heel gemakkelijk uit terwijl ze weten dat de meeste jongens alleen maar werk hebben in het seizoen en er ook nog geld naar de familie moet.
Vind ze trouwens hier ook te gemakkelijk met CC en leningen. Een kennis van ons werkt in een garage en daar kopen heel veel jongeren een auto met een financiering. En natuurlijk moet dat een mooie, grote auto zijn. Een flinke lening dus en als de volgende auto aangeschaft moet worden is de oude lening nog niet afbetaald.

Trl: jeetje wat een gedoe!!! Hoop dat er snel duidelijkheid gaat komen!!

Marion: precies!!!

Pff wat zal ik vandaag eens gaan doen?? Vanmiddag komt mijn broer de hond brengen… Dat is zo’n schatje!

http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/glitterplaatjes/honden/i107892777_64425.gif