Bloem,werk ze.
Cyn,jij doet goed je best al die bonnen lekker hoor shoppen zonder dat het wat kost.
Ik heb zelf ook een CC maar gebruik hem alleen voor bestellen van concertkaarten en vliegtickets.Verder doe ik er niks mee.En net als Bloem,laat ik alles in 1x afschrijven.
Ken iemand die heeft er 5 gehad…Niet normaal zat ook flink in de schuld hoor,nou vind 1 meer dan genoeg.
TRL: Ja is met internetonderzoeken… moet af en toe een vragenlijst invullen en dat wordt uitgekeerd in waardebonnen… Heb nu in totaal 2 jaar €50.- gespaard
@ cyn je hebt nu je diploma mediscch secretaresse… maar je wilt er nix mee, waarom dan artsassistent??
nou ja… kan misschien beter je sepr3 proberen, als dat mogelijk is, ja toch? nou ja…
Bloem: Arts assistent is iets heel anders dan med. secretaresse… Dat is ook met bloedafname etc… Zat ook te kijken voor sepr 2… maar dat is alleen maar economie en marketing… Is niks voor mij :biggrin:
Ben even lekker ego …ikke helemaal happy … en denk dat er hier nog iemand een gat in de lucht springt.
Heb net even een klepdoos besteld en als alles goed gaat is ie er morgen!!!