TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Bloem,werk ze.
Cyn,jij doet goed je best al die bonnen lekker hoor shoppen zonder dat het wat kost.

Ik heb zelf ook een CC maar gebruik hem alleen voor bestellen van concertkaarten en vliegtickets.Verder doe ik er niks mee.En net als Bloem,laat ik alles in 1x afschrijven.
Ken iemand die heeft er 5 gehad…Niet normaal zat ook flink in de schuld hoor,nou vind 1 meer dan genoeg.

@ cyn lekker bezig dan!!

werkt hier nog niet zoals het moet… dus nog maar ff pauze houden…

TRL: Ja is met internetonderzoeken… moet af en toe een vragenlijst invullen en dat wordt uitgekeerd in waardebonnen… Heb nu in totaal 2 jaar €50.- gespaard :smiley:

en ikke 10% korting op mn laptop…:smiley:
hihi, maar ikke krijg nooit meer opdrachten binnen

anyway… werk enzo

cyn : heel hartelijk gefeliciteerd met je diploma hoor meisje !

Pffffffffffffff… internet lag hier ganse voormiddag plat. Heb niet veel kunnen langskomen.

Kaylo: dankje!!

Zojuist al mijn foto’s van turkije, studiereizen etc op cd’s gebrand… Kunnen ze niet meer kwijt raken!!

Ben even aan het kijken voor misschien toch nog een opleiding… Wellicht Assistent Artsenpraktijk… of een taalcursus…

x

cyn -wat voor taalcursus zou je dan eventueel willen doen?

@ cyn je hebt nu je diploma mediscch secretaresse… maar je wilt er nix mee, waarom dan artsassistent??
nou ja… kan misschien beter je sepr3 proberen, als dat mogelijk is, ja toch? nou ja…

ik zou mijn spaans wel willen hervatten… Heb al 2 jaar spaans gehad… en vond dat echt super leuk!

Bloem: Arts assistent is iets heel anders dan med. secretaresse… Dat is ook met bloedafname etc… Zat ook te kijken voor sepr 2… maar dat is alleen maar economie en marketing… Is niks voor mij :biggrin:

cyn - mooie taal en je hebt dan iig al een achtergrond dat scheelt denk ik wel qua leren dan

Ja daarom… Weet alleen niet of ik het met een thuis-studie wil doen of echt op “school” …

goede middag allemaal…ikke terug van stage en school…en helemaal brak…:S

sorru heb niet bijgelezen…hoop dat het met iedereen goed gaat!!

kleine up-date?

xx

filiz : zou je willen helpen hoor meid, maar internet werkt pas terug sinds deze namiddag ! Moet nog wat bijlezen.

Cyn heeft een heel mooi en lief gedichtje gezet. :thumbsup:

seray…? is 't over met je askim?

oke…ben bijgelezen…

@seray…sterkte ermee meid…lkkr ff tijd voor jezelf…(K)

@bloem…das idd wel lange wachttijd!!

beps…gister macaronischotel getegen…lkkr!!

oej…kop als een zeef…ben de rest alweer kwijt…ga ff n uurtje op de bank slapen:)

@ filiz, truste!! ikke jaloers, heb er nu 7,5 uur opzitten en ben zo gaar als een stel bakbananen ( uhm,…?)
nou ja truste dus

@ cyn, spaans, nice, maar niet cok guzel?? en sepr 3 is toch dat je je eigen reisburo mag beginnen? wil je dat niet op de lange termijn…?

ikke ben ook niet zo van de updates… gewoon ff zoeken naar viva’s of marion’s post :smiley: ikke ben meer van het oeverloos ouwehoeren ofzo…
gaappppp

Ben even lekker ego …ikke helemaal happy … en denk dat er hier nog iemand een gat in de lucht springt.
Heb net even een klepdoos besteld en als alles goed gaat is ie er morgen!!!

gewoon ff zoeken naar viva’s of marion’s post :smiley:

Zijn wij van de afdeling updates :smiley: ?

Truste Feliz!!!

Bloem, je hebt sepr 1 (nu VVR) sepr 2 en sepr 3… Sepr 2 is voldoende voor eigen reisburo… Maar weet niet of ik dat wel wil…

Marion wat voor 1?