TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

@Bloem
Weet je al of :wub: naar Nederland gaat komen?

kom er nu alleen achter dat het ticket wat ik wilde hebben naar cairo en terug vanaf tel aviv er niet meer is op die datum :frowning: toch maar boeken?? voor ik helemaal duurder uit ben…:paranoid:

@ marion, volgens mij blijft dat voor altijd een raadsel, tot ik em echt hiero zie, dus hoop er niet te veel op en ookal zegt ie dat ie komt, dan nog hoop ik er niet op (maar als ik eerlijk ben, heb geen eens tijd voor hem!! met al dat gewerk en weekendjes weg enzo!!)

bloem hoezo geen tijd voor andere:wub:? zo druk met alles?

oh never mind, lees het al:)

bloem- dat is wel minder dat het ticket dat je wilde hebben er niet meer is. en is het niet zo dat hoe dichterbij de datum komt des te duurder het wordt of heb ik dat verkeerd?

ja idd!!
zit nu op 400 euries voor een retourtje amsterdam cairo, tel aviv amsterdam
maar die data zitten me niet lekker, dus denk dat ik gewoon boek, en dan zelf in mn uppie ga, maar als ik met die rondreis ga, dan is t vertrek de 10e mrt, maar dan kom ik een beetje in de knoei met een weekendje istanbul en de verdere plannen daarna…

heb nog helemaal geen zin om dat nu te beslissen…

@Bloem
Kan ie mooi je kamer poetsen en eten voor je koken als je bent werken :slight_smile:

Je ticket … een paar dagen eerder of later? Of wil je alleen op die datum? Of zijn die plaatsen ook al vol?

bloem, dat is wel minder dan, en lastig als je nog niet wil beslissen.

nou ja
zou de 10 gaan, ivm die rondreis, maar dan kom ik tijd te kort om voor mei weer terug te zijn in NL
zit wel te kijken naar de 7e of de 6e, maar ja,… dat weekend is het wk afstanden in nagano en das toch wel tof om te kijken enzo :S ppfff
maar als ik nu eerder ga, dus bv de 6e mrt ofzo, dan sluit ik dus meteen uit dat ik NIET met die rondreis van de 10e meega
snappen we het nog?? ikke inmiddels ook niet meer en heb te weinig vrije tijd om het allemaal eens lekker uit te pluizen

denk dat ik morgen gewoon de halve dag vrij pak
mn leidinggevende is er niet, en kan denk ik op een gegeven moment ook niet verder zonder meer uitleg, dusss… nou ja, maar eens kijken hoe het loopt

bloem- hoe lang is die rondreis dan? jeetje zoveel leuke dingen om uit te kiezen, is moeilijk. en tijd te kort om te puzzelen, misschien in een paar uurtjes in het weekend? of is dat ook al volgeboekt?

bloem, dat zou wel lekker zijn, heb je iig tijd om het een beetje uit te pluizen!

@ antonie - wat ben jij stil? druk op andere forums?

@ seray, de rondreis is 21 dg door egypte, een week vrij en dan 19 dg rondreizen door jordanie en syrie, en ergens tussendoor en achteraf wil ik dan nog naar israel… een hoop gedoe, een hoop kosten en dubbele visa en paspoorten en niet cker of het doorgaat (min 16 deelnemers)

ik wil 7 weken weg en dan alles zo in een volgorde doen dat ik nix dubbel doe en israel als laatste ivm de entree stempels enzo…, (moeilijk verhaal) maar goed… toch ff snel aan t puzzelen, wilde om 22.15 naar bed, maar dat red ik al niet, nog ff een half uurtje… moet kunnen…

en seray
hoelang ga je nu naar bodrum? toch de volle 2 weken? en welk hotel heb je geboekt? en een transfer???

bloem - klinkt echt super, maar wat een gepuzzel lijkt me omdat helemaal goed te hebben zodat je idd niks dubbel doet. hopelijk ben je er snel uit en hoef je het ook niet meer te wijzigen tzt

ik ga idd gewoon 2 weken, en heb hotel vlla kseria in Gümbet geboekt en ga vanuit izmir met de bus dus naar bodrum en dan denk ik met de taxi wanter zullen wel gen dolmussen reiden naar Gümbet

net effe alles bijgelezen sorry dat ik nu niet zoveel kom maar echt hartstikke druk op werk en ben echt hartstikke moe als ik thuis kom, probeer zoveel mogelijk langs te komen hoor

@beps: gefeliciteerd met je ouders!