hey linda, verder alles goed ondanks de drukte op het werk en de vermoeidheid?
hey seray, verder alles goed hoor verder alleen hartstikke druk met werk, studie, buren helpen heb alleen nog een normaal rooster daarna drie weken lang minimaal 46 uur werken per week
@marion: sinds gistermorgen koorstvrij stond vandaag te dansen naast het bed heb haar nog even gesproken aan de telefoon ze willen haar graag thuis hebben met sinterklaas effe afwachten of dat gaat lukken
linda- phoe dat is een hoop uren zeg, en dan nog alles er omheen, denk je wel om jezelf!
Zooo een vriendin belde ruim 2 uur aan de telefoon gezeten:retard:
Bloem,klinkt goed wat je hebt uitgezocht en waarom mocht je geen roze doen dan??Lekker aan het puzzelen met reisjes,en een gereken allemaal …
Beps,wil je alvast heel veel plezier wensen morgen.
@Linda
In ieder geval al mooi dat de koorts weg is nu, toch ook nog positief nieuws vandaag. Zou mooi zijn als ze met sinterklaas thuis kan zijn.
Ik dacht even snel een paar kleine dingetjes te doen.
Blijkt dat zomaar even bijna twee uur geduurd te hebben.
Kan ik weer tig pagina’s teruglezen hier ![]()
@Antonie
Blijf je lekker bezig toch ![]()
@ linda, we snappen het, wel lekker extra centjes in deze maand met al die overuren
@ marion, ben ik van overtuigd ![]()
@ seray, klinkt goed, maar gumbet zal wel helemaal uitgestorven zijn, vaak dolmussen naar bodrum
@marion: heb vanmorgen de cadeautjes voor de sint van de buren ingepakt, staat elk jaar bij mij, buurvrouw vroeg of ik alles effe wilde tellen zodat ze allebei evenveel krijgen zat nog een verschil heb dat effe rechtgetrokken krijgen dus beide kids iets van mij erbij nu beide evenveel, 2 jute zakken erbij gekocht alles in gedaan buurvrouw noemde mij een schat wat ze wil datgene wat ik heb gekocht wel betalen ik zeg nee wat ze niet weet is dat ik een woensdagmorgen nog een een kleinigheid ga halen voor haar en haar man
@seray: idd veel uren aan jezelf denken dan ook erg belangrijk, je rust nemen op tijd naar bed enz, maar las net ook jouw verhaal jij ook sterkte met alles
Linda,wat lief zeg van jouw,zal je buurvrouw wel verrast zijn als ze ook iets in de zak aantreft voor haar en haar man.
Update sinds mijn vorige inkijk.
- Linda weer beter maar verschrikkelijk druk met werk en studie.
- Seray ook weer volop aanwezig.
- Bloem flinke kleptop( of hoe noemden jullie het ook alweer) gekocht en kan bijna niet wachten tot ie thuis arriveerd.
- Beppie bijna feest met haar ouders …alvast gefeliciteerd.
-Viva en Damper komen kabels tekort om op het net te kunnen …of zoiets.
@ seray en tuurlijk rijden er dolmussen van bodrum naar gumbet, misschien niet meer om 4 uur 's nachts, maar overdag heus wel, misschien ietsje langer wachten dan elke 5 min zoals in de zomer, maar dat komt vast goed!
@ trl - lang gekletst aan telefoon, gezellig
@ bloem- geeft niet dat het uitgestorven is, is goed voor me
@ linda- wat lief dat je dat voor je buren doet! en dank je
@antonieq: was ik ziek dan?
@antonieq: had t net over mijn buurmeisje van 3 hebben in februari ontdekt dat ze leukemie heeft sinds zaterdag in ziekenhuis ivm koorts wordt opgenomen wanneer haar temperatuur 38.5 of hoger is
bloem- oh dat is super, dat scheelt weer in het geld, had ik echt niet verwacht dat ze reden, handig kan ik overdag mooi naar bodrum als ik daar ben:D
@ antonie - ja ben weer ff terug van weggeweest;) paar dagen vrij en miste jullie allemaal te veel:D
Ik ga me bed induiken,wens jullie allemaal nog een fijne avond…