Ben zeker te laat voor de eerste ronde ![]()
@Toos: En ook nog geen laarzen? En wat dan, als er hoog water komt in Zeeland? :vak02:
@Seray: Ook lekker zo’n energie drankje. Heb je zo af en toe nodig he? ![]()
@Beps: En is hubs al klaar met klussen of wacht hij op jou? :slapen:
@marion
Vertelde jij laatst niet dat er bij jullie nooit een laptop zou komen???
@Marion: Zus heeft een A**r…al een jaar of 2 oud, is een zeikerd met dingen, maar dees heb ik nog niets over gehoord…
@Zuipen…ikke zit aan een Drambu*e… Jammie, maar beginn al te tintelen overal…dat het wat minder vlot gaat zeg maar
@Bloemmie: Klinkt superrrrr!!! Hubbie zat idd te knikken enzo… hihi!!
Zo ikke weer verder tv en dan filmpje(of niet als ik dronken ben hihihihihihih)
@seray
Wat een toestanden allemaal zeg, had je nog niet genoeg voor je kiezen gekregen?
@Roanna: Als hub klaar is met klussen begint hij overnieuw geloof ik :lol: Die is altijd bezig…
@Marion: Ik had een plat scherm van Acr. Die van mij ging dan wel na 2 jaar stuk , maar had nog garantie en dat is heel netjes opgelost. Met klepdozen heb ik nog geen ervaring. Volgens mij heeft Cynthia er zo een van Acr. Meen ik mij te herinneren hoor!
En is hij niet bezig klussen, dan is het wel met het huishouden.
Ja, of filmpje kijken met Beps. Ligt Beps intussen in haar luxe stoel de oogjes dicht te doen en zegt dan later dat ze de film wel spannend vond. :redface:
@Antonie: Hetzelfde recept? As usual?
@Roanna,
is goed .![]()
klinkt allemaal goed
strik eromheen en afleveren voor de deur!! owh zucht
begint zelfs mn ouders op te vallen dat ik een beetje oog heb voor mannen
hahahaa
@Antonie: Astublief… een pilske. :lol:
Ik vraag me af, of Viva nog steeds bezig is de draadjes weer van haar klepdoos af te koppelen. Zie helemaal niemand van de familie hier vanavond. :paranoid:
@ bloem, nee morgen vrij maar geen alcohol en verslaafd aan energydrank:D
@ roanna - idd! heerlijk spul:D
@ mk - vond het zelf idd ook wel genoeg, maar het zal wel een reden hebben allemaal, en kan er alleen maar sterker uitkomen
@MK
Was ook de 1e reactie van hub maar de computer van J. is kapot. Een hoop onkosten maken voor een afgeschreven computer zien we ook niet zitten en het is logisch dat J. zijn spelletjes wil spelen. Dat doet ie nu op die van ons maar daar staat ook het bedrijfsprogramma op dus daar zijn we niet zo happig op. Voornamelijk eigenbelang dus, meteen een mooi sinterklaas- en verjaardagskado en die kleine is ook weer happy.
@Beps&Roanna
Mooi te horen, mijn ouders hadden er pas ook zo eentje gekocht en vond het wel een tof ding. Zag vanmiddag toevallig ergens een aanbieding dus dacht dat wordt de onze.
ikke krijg er dus ook 1 van de d*ll
helemaal zelf samengesteld
en met de opbrengsten van mn fiets, en mn verjaardag in t vooruitzicht, valt het allemaal wel mee…
en idd, als er iets is dat ik intensief gebruik ![]()
kan dan voortaan op reis gewoon op mn hotelkamertje lekker een verhaaltje typen en als er wifi is, het meteen online zetten, met mn ingebouwde camera webcammen en anders ff 5 min naar een internetcafe en de boel online gooien!! zie het helemaal zitten!
![]()
@ marion - is cker een mooi cadeau voor j voor sint/verjaardag!
@ bloem - wordt nog jaloers op je klepdoos als ik het zo hoor, ideaal zeg
ja absoluut
pa en ik hebben 2 uur zitten pielen en klikken en pimpen en doen en toen kwam deze eruit, ik moest er nog ff overna denken van mn pa, okey gedaan
moeilijkste was nog te kiezen welke kleur de klep van de doos moest hebben, ikke wilde roze, maar dat mocht niet, geel of groen ook niet, bruin = lelijk, wit :tssk: en tja, blauw, heb ik nix mee, en rood was niet de juiste kleur rood, dus maar gewoon zwart gedaan
denk dat ik er ook zeeeeer blij mee gaan zijn, als ik em eenmaal heb dan ehj
bloem- wow 2 uur puzzelen voor je perfecte klepdoos, is aardig lang, maar dan heb je ook wat;) en zwart is wel lekker neutraal wordt je niet snel zat:)
wel jammer dat de levertijd dan zo lang is, kan me indenken dat je hem liever gister dan vandaag zou hebben
Mijn zoon (dochter ook) heeft er vorig jaar een mogen zoeken van ons en had toen een P.B. genomen. Ook met alles erop en eraan ingebouwd. Ook hij heeft er maar wat plezier mee. Is ook al overal mee naar toe geweest, tot aan New York zelfs toe en wat Bloem al zei, altijd online kunnen komen. Van niemand afhankelijk hoeven zijn, om even je berichten of mail te willen lezen of doorsturen. Nu gebruiken ze die als 2e, omdat hij vorige week dus via het werk, die Ma*I heeft kunnen kopen. Ik heb 'm pas gezien. Ook super. Zo plat en zo minimaal in afmetingen en toch zo maximaal in gebruik.
daarom!!
kan niet wachten tot ik lekker in mn nieuwe kamertje zit, beentjes omhoog, klapdoos op schoot en lekker lapteppen
hihi
maar ja, heb dus helemaal geen tijd voor andere mensen (lees :wub:)