@Beps: Mocht ik je ook niet meer spreken voor morgen… een hele fijne dag morgen met je familie en aanhang en lang zullen ze nog leven, in de gloria.
Hoeraaaaaaaaa. Bep… fijne dag en geniet ervan met z’n allen. :dope:
@Beps: Mocht ik je ook niet meer spreken voor morgen… een hele fijne dag morgen met je familie en aanhang en lang zullen ze nog leven, in de gloria.
Hoeraaaaaaaaa. Bep… fijne dag en geniet ervan met z’n allen. :dope:
@Roanna,.
volgens mij is het die reclame voor mobieltjes met een toetsenbord van K*N
@Seray
Wat een verhaal zeg! Dikke knuffel van mij :kus:
Wel goed van je dat je toch gewoon gaat.
En nu eerst even snel aan het werk. Het feest is weer begonnen hier, hebben er zojuist weer 6 beestjes bij ![]()
@Beps: Alvast gefeliciteerd met paps en mams en natuurlijk een hele fijne dag morgen:king:!!
@Seray: het zit je ook niet mee he, Vader die zich laat ompraten door vriendin en askim die niet eerlijk is. Knap dat je toch gaat en beter dat je er nu achter komt dan als je dar bent. :kus:
@Antonie: Beter laat dan niet, maar nog gefeliciteerd met je dochter
@Viva: Weer aan het werk, gaat het een beetje?
@ trl, ja een engelse kennis van me kent dat meisje die c nu onderhoudt dus zei vertelde het me. en ja als ik hem tegenkom, weet niet wat ik dan doe, heb natuurlijk nog wel wat vragen, misschien dat ik ze dan stel, misschien loop ik hem gewoon voorbij
roanna- idd, daarom ga ik ook gewoon lekker, wil gumbet niet missen ook al loopt daar iets minder leuks rond;)
@ marion- thnx:) en 6 beestjes erbij wat leuk, gefeliciteerd
@ toos - idd ben blij dat het nu uitkomt, als ik het daar had gehoord of er na zou het een stuk moeilijker zijn
@Toos: Proost he! :wereld:
@Roanna: Reklame van K*N. Over sms-en en hoe dat soms fout gaat…hihi, dus goedemoggel…een sproetje met 1 kliko inltvrips(goedenmorgen een spoedje met 1 kilo inktvis…) ZO LEUKKKK!!!
Meiden ik zal mn ouders 15 keer zoenen, en alle felicitaties overbrengen…beter nog…ik laat het ze wel zien op de site!!!
zo, ben min of meer bijgelezen, hij bouwt hiero de pagina echt super traag op
maar goed, een hoop gebeurd!!
@ seray, wowiee, dumpen die happpp en idd, gewoon lekker gaan en genieten! alleen tja, met je vader, das errug lastig, igg een hele dikke :kus:
@ toos, trl, cyn, viva, brenniej en anderen met een tijdelijke dip door omstandigheden, ook een dikke :kus:
alle anderen: vooruit, ook een kusje: :kus:
ikke via de d*ll.nl een laptop uitgezocht en helemaal op-gepimt, betere processor, meer geheugen, betere netwerkkaart, hogere wifi, etc etc…
anyway
ding komt van over zee, moet gebouwd worden, maar had de hoop em met 2 weken te hebben, maar vrees door de drukke december maand dat het allemaal langer duurt…
heb echt het neusje van de zalm, kreeg 70 euries korting, gratis bezorgd en met een of andere actie nog een 10% extra korting… nou op die bedragen tikt dat aardig aan…
blij… besefte me dat ik nog nooit zoveel geld voor mezelf heb uitgegeven aan iets materialistisch, zelfs de auto was nog goedkoper, hihi…
@Beps & Antonie: Oh die ja. Inderdaad… die is echt lachen.
bloem - idd, hij is gedumpt:D en thnx
en je hebt iets heel moois voor jezelf gekocht zo te horen! hoop geld, maar je mag jezelf weleens verwennen, dat verdien je!:kus:
@ reclame, die is echt zo leuk:lol:
Is een leuke reclame, ken hem ook.
@Roanna: Dank je, ben toch maar aan de amandeldrank gegaan.
@Bloem: Mooie klepdoos gekocht, als je wat bijzonders wilt, moet je soms ff wachten.
@Bloem: Super… da’s de moeite van het wachten wel waard. ![]()
Zou samos halen, maar niet meer van gekomen. Trouwens ook geen laarzen :crybaby:
@Toos: Maakt nie uit. Als het maar nat is.
Ik neem er ook nog een! ![]()
Jij ook proost he:smirk:
hihi, we gaan weer massaal aan de zuip??
haha allemaal aan de zuup hier? ik doe gezellig mee met mijn rdbll;)
hihi
cker morgen weer werken ![]()
@Bloem
Jezelf eens goed verwend en gelijk heb je! Je brengt aardig wat tijd met die klepdoos door dus dan moet het ook goed werken he ![]()
Heb zelf een A**r op het oog, iemand ervaring ermee?
@Toos
Laat de am*****o smaken he!
Wij hebben een d*ll.