TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

bloem- wat gaaf! wel jammer dat je nog ff moet wachten, wat voor een heb je gekocht?

eet smakelijk

@Seray
Jeetje meis … nu dit weer :kus:

@Bloem
Wat voor eentje heb je gekocht? Ik ga er morgen voor op pad, heb er al wel eentje op het oog.

Oww Seray wat vervelend zeg en wat nu???Kan je hem niet bellen,dat praat misschien wat makkelijker…:kus:

Bloem,leuk sinterklaas kado voor jezelf,alleen jammer dat je zolang moet wachten is tie zo speciaal dan??

marion - nu moet het wel ophouden, er kan niks meer kapot;)

trl- probeerde hem te bellen maar kreeg zijn oom aan de tel. en die bevestigde wat ik dacht, dus ik ga er niks meer aan verspillen

Seray,heeft zijn oom zijn mobiel dan? En wat ga je nu doen dan??Was dit waarom je je niet goed voelde?

trl- nee hij liet zijn oom op nemen, en ga nu niks doen. wil ook niks meer doen, ga lekker naar Gümbet om tijd voor mezelf te hebben! dit was een heel klein onderdeel waardoor ik me niet goed voelde.
Er zijn nml problemen met mijn vader, die beschouwt me nml nite meer als zijn dochter omdat zijn vriendin zit te stoken en heeft gezegd dat ik bezig ben een permanente verblijfsvergunning aan te vragen voor turkije terwijl dat niet is, mijn vader denkt nu dus dat ik gelogen heb en is klaar met me door dit en een verleden dat we hebben.( verhaal in het kort) en daardoor voel ik me zo rot, omdat hij niet meer voor rede vatbaar is.
Daarom heb ik ook geen zin in gezeik met vriendjes en al helemaal niet die vriendjes die liegen en bedriegen

Goedenavond.

@Seray: He bah, wat vervelend. Bij jou ook al problemen met de askim! Het lijkt wel een virus daar in Turkije. Doen allemaal een beetje moeilijk. Hopenlijk komen jullie eruit.

@Bloem:Wow… een nieuwe klap/klepdoos. Moet dan wel een bijzondere zijn, dat er levertijd op zit. Gaaf joh! :thumbsup:

De rest had ik ook al zo’n beetje bijgelezen, waarvan Marion net al een samenvatting had gemaakt. :unibrow: Hoef ik dat niet meer te doen, wat niet wil zeggen, maar dat ik alles met aandacht gelezen heb hoor!

Hallo allemaal;

Sorry voor mijn reactie op zaterdagavond;had verder terug moeten lezen…nogmaals sorry…ga de update voorbereiden

@ roanna - zou het aan de winterperiode liggen? maar voor mij is het goed zo, hier komen we niet meer uit, is alleen maar makkelijker zo. relatie op afstand was zwaarder dan verwacht

Seray,jee dat is nogal wat zeg en dat je vade zijn vriendin gelooft en jouw verhaal niet,tss ja dat is niet normaal denk ik.En dan Askim nog die tegen je liegt…Maar dan moet je nog een hotel boeken in Gumbet denk ik,want die had je toch nog niet??
Wat een gedoe zeg allemaal en net wat Roanna zegt lijkt wel in de lucht te hangen,maar wintertijd he is niet makkelijk voor ze in Turkije

@Seray: Oke, ik las ook net je latere reactie en dat is weer een heel ander verhaal en ook nog moeilijker, lijkt me.

Nou dan even lekker uitblazen in Gumbet. Ga je naar iemand toe daar? Anders dan je (ex) askim bedoel ik? Lijkt mij, dat er nu niet veel te zien en te doen is daar in Gumbet. Zijn er eigenlijk hotels/appartementen open in de winter?

@ trl - ja heb net ene hotel geboekt, aanslagje op mijn budget, want hier had ik niet opgerekend, maar goed moet maar:) en dat mijn vader zijn vriendin wil geloven is een beetje jammer, maar goed ook daar ben ik klaar mee, maar het doet wel pijn en snap dat de wintertijd niet makkelijk voor ze is. Maar goed wat C nu doet is te laag voor woorden, hij heeft dus geen geld en zo’n vrouw die helemaal gek van hem is is nu onverwachts in gumbet en onderhoudt hem financieel op voorwaarde dat ie mij niet meer ziet, hij doet het ene gedeelte alleen had nog wel contact met mij…nou how low can you go…dat je dat doet voor geld

@ roanna - ga nu alleen, zijn nog aardig wat hotels open, en in bodrum is het nog wel wat in de winter, en spreek daar ook af met mensen die ik in de zomer heb leren kennen, en voor de rest heb ik juist de rust die daar nu is nodig en kan de natuur bekijken :smiley:

Ben weer een heel eind bij.
Marion bedankt voor de update :smiley:

Zie ook dat het beetje minder gaat met de afstand relaties.
Hopenlijk alleen maar even een tijdelijke winter depressie.

@Seray: Kan je er nog wel bij hebben!!! NOT!!! Rustig aan, eerst die brief zeg maar, dan lekker naar Gümbetje om te relaxen… en dan zie je verder!!! Rustig aan!!! :kus:

@BLOEMMIEEEE SCHANDALIGGGG goed van je!!! En die levertijd, daar kom je ook wel overheen!!!

Nu lekkel met hubbie een filmpje kijken!!!
Tot moggel!!

Seray,dat is zeker laag zeg wat hij nu doet…En dit wist je al een beetje dus.Pffff geen woorden voor.Wel knap van je hoor dat je nog gaat,maar gelukkig ken je ook nog andere mensen daar.:kus:

Hahaha Beps,reclame gezien hihihi

Hihi: Ik vind m zooo goed… Nu ff met sproet de koffie :lol:

@ beppie - idd! zal rustig aan doen, veel plezier met film kijken en mocht ik je niet meer spreken, gefeliciteerd met je ouders en heel veel plezier morgen!

@ trl - wist het gelukkig pas een dag, dus niet lang in onzekerheid gezeten. en ook al had ik daar niemand gekend verder, dan nog had ik me wel vermaakt:)

Seray,had iemand je ingelicht dan?Lijkt mij niet makkelijk om er heen te gaan met de kans dat je hem tegenkomt,maar aan de andere kant als je hem tegenkomt kan je hem face to face de waarheid zeggen en dat lucht misschien ook wel op.

Meiden, wat een verhalen hier. Pffff, nou vind het ook knap, dat je toch nog die kant op gaat. Altijd wel makkelijk, blijkt nu maar weer, als je iemand daar kent. Enneh… Gumbet/Bodrum is zoiezo al leuk. :unibrow:

Welke reklame??? Heb ik weer wat gemist? Vind die reklame van die homopurser van de Pijnen**rgkoek trouwens ook zo leuk. :smiley: